ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության պատմության և մշակույթի հուշարձանների պահպանության վարչության աշխատակիցները հերթական աշխատանքային այցն են կատարել Շիրակի մարզ՝ Հառիճ և Արթիկ համայնքներում մի շարք հուշարձանների տեղազննման, հնագիտական պեղման և այլ խնդիրներ տեղում ուսումնասիրելու նպատակով։
Հառիճ համայնքի վարչական տարածքում գտնվող Հառիճավանք վանական համալիր կատարած այցելության ընթացքում տեղազննությամբ պարզվել է, որ վանական համալիրում անցկացված էլեկտրական լարերը և ապահովիչներն անվտանգ չեն, տարբեր ավանդատներում էլ առկա են վանքապատկան կենցաղային իրեր, ինչի մասին տեղեկացվել է Արթիկի թեմի առաջնորդը. վերջինս խոստացել է վերացնել խախտումները և լուծել էլեկտրականության անվտանգության հարցը։
Արթիկ քաղաքի կենտրոնական հատվածում են գտնվում վաղ միջնադարյան Սուրբ Աստվածածին (4-5-րդ դդ․) և Սուրբ Գևորգ (7-րդ դ․) եկեղեցիները, որոնք կիսավեր վիճակում են։ 2019 թ․ բարերարը ցանկություն էր հայտնել վերականգնելու Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին, և նախարարությունը պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության շրջանակում բարերարին էր տրամադրել եկեղեցու ամրակայման, նորոգման և վերականգնման՝ 2014 թվականին մշակված և լիազոր մարմնի կողմից համաձայնեցված նախագծանախահաշվային փաստաթղթերը և հնագիտական պեղում իրականացնելու թույլտվությունը։ Պեղումներն իրականացվել էին մասնակի։ 2021 թ․ բարերարը պեղման թույլտվություն ստանալու նպատակով կրկին դիմել է ԿԳՄՍ նախարարություն՝ ներկայացնելով եկեղեցու հարավարևելյան քարաթափված պատի ապամոնտաժման սխեմատիկ գծագիրը, որը հոկտեմբերի 19-ին կայացած գիտամեթոդական խորհրդի 9-րդ նիստում քննարկվել և ստացել է դրական եզրակացություն։
Այցի շրջանակում վարչության աշխատակիցները հանդիպել են Արթիկի թեմի առաջնորդի հետ, քննարկել տարածքում գտնվող եկեղեցիների պահպանության և վերականգնման վերաբերյալ մի շարք խնդիրներ։
Համաձայն ուսումնասիրության՝ ամրակայման, նորոգման ու վերականգնման անհրաժեշտություն ունի նաև Սուրբ Գևորգ եկեղեցին. խնդիրը կքննարկվի միջնաժամկետ ծախսային ծրագրում կամ բարերարի առկայության դեպքում։
Աշխատանքային խումբն այցելել է նաև Լմբատավանք։ Լմբատավանքի որմնանկարները վերջին տարիներին սեփական միջոցներով և լիազոր մարմնի թույլտվությամբ ամրակայել և վերականգնել են հայ և իտալացի մասնագետներ Արա Զարյանը և Քրիստին Լամուղեն։ Եկեղեցու վիճակը մասնագետների կողմից գնահատվել է բավարար։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: