ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է ՊՄՀՊ աշխատակիցների այցը Շիրակի մարզ. ուսումնասիրվել են մի շարք հուշարձաններ

Նոյեմբերի 19, 2021
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության պատմության և մշակույթի հուշարձանների պահպանության վարչության աշխատակիցները հերթական աշխատանքային այցն են կատարել Շիրակի մարզ՝ Հառիճ և Արթիկ համայնքներում մի շարք հուշարձանների տեղազննման, հնագիտական պեղման և այլ խնդիրներ տեղում ուսումնասիրելու նպատակով։

Հառիճ համայնքի վարչական տարածքում գտնվող Հառիճավանք վանական համալիր կատարած այցելության ընթացքում տեղազննությամբ պարզվել է, որ վանական համալիրում անցկացված էլեկտրական լարերը և ապահովիչներն անվտանգ չեն, տարբեր ավանդատներում էլ առկա են վանքապատկան կենցաղային իրեր, ինչի մասին տեղեկացվել է Արթիկի թեմի առաջնորդը. վերջինս խոստացել է վերացնել խախտումները և լուծել էլեկտրականության անվտանգության հարցը։

Արթիկ քաղաքի կենտրոնական հատվածում են գտնվում վաղ միջնադարյան Սուրբ Աստվածածին (4-5-րդ դդ․) և Սուրբ Գևորգ (7-րդ դ․) եկեղեցիները, որոնք կիսավեր վիճակում են։ 2019 թ․ բարերարը ցանկություն էր հայտնել վերականգնելու Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին, և նախարարությունը պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության շրջանակում բարերարին էր տրամադրել եկեղեցու ամրակայման, նորոգման և վերականգնման՝ 2014 թվականին մշակված և լիազոր մարմնի կողմից համաձայնեցված նախագծանախահաշվային փաստաթղթերը և հնագիտական պեղում իրականացնելու թույլտվությունը։ Պեղումներն իրականացվել էին մասնակի։ 2021 թ․ բարերարը պեղման թույլտվություն ստանալու նպատակով կրկին դիմել է ԿԳՄՍ նախարարություն՝ ներկայացնելով եկեղեցու հարավարևելյան քարաթափված պատի ապամոնտաժման սխեմատիկ գծագիրը, որը հոկտեմբերի 19-ին կայացած գիտամեթոդական խորհրդի 9-րդ նիստում քննարկվել և ստացել է դրական եզրակացություն։

Այցի շրջանակում վարչության աշխատակիցները հանդիպել են Արթիկի թեմի առաջնորդի հետ, քննարկել տարածքում գտնվող եկեղեցիների պահպանության և վերականգնման վերաբերյալ մի շարք խնդիրներ։

Համաձայն ուսումնասիրության՝ ամրակայման, նորոգման ու վերականգնման անհրաժեշտություն ունի նաև Սուրբ Գևորգ եկեղեցին. խնդիրը կքննարկվի միջնաժամկետ ծախսային ծրագրում կամ բարերարի առկայության դեպքում։

Աշխատանքային խումբն այցելել է նաև Լմբատավանք։ Լմբատավանքի որմնանկարները վերջին տարիներին սեփական միջոցներով և լիազոր մարմնի թույլտվությամբ ամրակայել և վերականգնել են հայ և իտալացի մասնագետներ Արա Զարյանը և Քրիստին Լամուղեն։ Եկեղեցու վիճակը մասնագետների կողմից գնահատվել է բավարար։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…