ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառումներ ՀՊՀ-ում՝ նվիրված Գարեգին Սրվանձտյանի 180-ամյակին

Նոյեմբերի 18, 2021
Մշակութային լուրեր

«Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում տեղի է ունեցել հայ բանահավաքչության և ազգագրության հիմնադիր, հոգևոր և հասարակական գործիչ Գարեգին եպիսկոպոս Սրվանձտյանի ծննդյան 180-ամյակին նվիրված միջոցառումների շարք:

Ծրագիրը մեկնարկել է գիտաժողովով՝ նվիրված Գարեգին Սրվանձտյանի կյանքին և գործունեությանը: Զեկուցումներով հանդես են եկել կոմպոզիտոր, կոմիտասագետ, գիտաժողովի կուրատոր և բանախոս Արթուր Շահնազարյանը, ԵՊՀ պրոֆեսոր, բանասիրական գիտությունների դոկտոր Ալվարդ Ջիվանյանը, արվեստագիտության թեկնածու, դոցենտ Լուսինե Սահակյանը, պատմության և բանասիրության կրկնակի դոկտոր, պրոֆեսոր Արծրունի Սահակյանը, Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարանի և Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի գիտաշխատող, բանասեր Միհրան Մինասյանը, Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարանի ավագ գիտաշխատող, բանագետ, գրականագետ Հայկ Համբարձումյանը, ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի բանահյուսության տեսության և պատմության բաժնի գիտաշխատող Աննա Պողոսյանը:

Հանդես գալով ողջույնի խոսքով՝ Արթուր Շահնազարյանն ընդգծել է Սրվանձտյանին նվիրված գիտաժողովի կարևորությունը և արձանագրել հայ ժողովրդի կյանքում նրա ունեցած ճակատագրական դերակատարումը:

«Նա մեզ համար նորովի է հայտնաբերել մեր հայրենիքը և հայ ժողովրդին: Իրենով էլ սկսվել է հայրենապաշտության մի նոր շրջան»,- ընդգծել է Արթուր Շահնազարյանը և շնորհակալություն հայտնել Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայի տնօրինությանը գիտաժողովի նախաձեռնության և կազմակերպման համար:

Գիտաժողովին հաջորդել է «Սասունցի Դավիթ և Քաջ Նազար» խորագրով ցուցահանդեսի բացումը. «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահի երկու ճեմասրահներում ներկայացված էին տվյալ թեմաներով Սրվանձտյանի ուսումնասիրության առարկա դարձած նյութերը։ Ձեռագրերի և տպագիր աշխատությունների հետ ցուցադրված էին նաև աշխարհահռչակ գեղանկարիչներ Մարտիրոս Սարյանի, Հակոբ Կոջոյանի և նշանավոր այլ արվեստագետների ստեղծագործությունները։

Միջոցառումների շարքը եզրափակվել է «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում կայացած համերգով՝ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի երգչախմբի, Կոմիտասի անվան ազգային քառյակի և «Արտասաքս» սաքսոֆոնային քառյակի մասնակցությամբ։

Նշենք, որ ծրագիրը Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի, Հայաստանի ազգային պատկերասրահի, Հայաստանի ազգային գրադարանի և Եղիշե Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանի հետ համագործակցությամբ իրականացրել է Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիան։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…