ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՊՀ-ում բացվել է գիտաուսումնական նոր կենտրոն

Նոյեմբերի 16, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ԵՊՀ ֆարմացիայի ինստիտուտում տեղի է ունեցել դեղապատրաստուկների որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոնի բացումը:

Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը, ՀՀ առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանը, ԱԺ պատգամավորներ, ԳԱԱ նախագահ Աշոտ Սաղյանը, ԿԳՄՍ փոխնախարար Կարեն Թռչունյանը, ԵՊՀ ռեկտորի պաշտոնակատար Հովհաննես Հովհաննիսյանը, Գիտության պետական կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, դեղագիտական ընկերությունների, գիտական կազմակերպությունների և բուհերի ներկայացուցիչներ:

Կենտրոնը ստեղծվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կրթական ծրագրերի կենտրոնի կողմից իրականացվող «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի՝ «Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի» շրջանակում՝ Համաշխարհային բանկի կողմից ֆինանսավորված դրամաշնորհի միջոցներով։ Ծրագրի ղեկավարը ՀՀ ԳԱԱ նախագահ, ակադեմիկոս Աշոտ Սաղյանն է:

Բացման խոսքում ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը նշել է, որ տեխնիկապես հագեցած նոր լաբորատոր կենտրոնի բացումն աջակցություն է բնագիտության ոլորտին, որն այսօր որոշակի դժվարություններ և խնդիրներ ունի:

«Կառավարությունն աջակցել և աջակցելու է նման բոլոր նախաձեռնություններին: Կառավարությունը նաև խնդիր է դնում, որ բացումից հետո կենտրոնը դառնա գիտաուսումնական ակտիվ գործունեության վայր: Համոզմունք ունեմ, որ այս կենտրոնի բացմամբ մենք աջակցում ենք Քիմիայի ֆակուլտետի զարգացմանը` չմոռանալով, որ կենտրոնի ստեղծման հետ առնչություն ունեցող մեր բոլոր գործընկերները սերում են Քիմիայի ֆակուլտետից, որը ԵՊՀ հիմնարար ֆակուլտետներից է»,- նշել է նախարարը` ավելացնելով, որ Ֆիզիկայի ֆակուլտետը ևս ունի լուրջ աջակցության և զարգացման կարիք:

Ըստ Վահրամ Դումանյանի` նախարարությունը տրամադրված է անելու ամեն ինչ, որ ԵՊՀ քիմիայի և ֆիզիկայի ֆակուլտետները վերագտնեն իրենց երբեմնի փառքն ու գրավչությունը:

«Շատ տարիներ առաջ այս երկու հիմնարար ֆակուլտետներն ունեցել են մեծ ներդրում ԵՊՀ բարձր վարկանիշի ու փառքի ապահովման գործում, որից մենք առ այսօր շարունակում ենք օգտվել: Հետևապես, այս երկու ուղղությունները մենք դիտարկում ենք որպես բացարձակ արժեք և դրանց տալիս ենք առաջնահերթություն»,- նշել է նա` նորաբաց կենտրոնին մաղթելով արդյունավետ գործունեություն:

ՀՀ ԳԱԱ նախագահ, ծրագրի ղեկավար Աշոտ Սաղյանն էլ կարևորել է կենտրոնի բացումը` ընդգծելով, որ այն ապահովում է միջազգային չափանիշներին համապատասխանող կրթական միջավայր: Նրա խոսքով՝ դեռևս 2016 թվականին հասունացած գաղափարն առանց լուրջ ներդրման հնարավոր չէր լինի իրականացնել:

«Սարքավորումներն արդեն տեղադրված են, և մեր մասնագետներն այս ուղղությամբ կարող են խորացնել իրենց մասնագիտական հմտությունները»,- նշել է նա` հավելելով, որ այդ հիմքով բացվել է նաև մագիստրոսական նոր ծրագիր, որը շնորհալի երիտասարդներին ոլորտում ներգրավելու խոստումնալից հեռանկար է: Կենտրոնը դեղագիտության ոլորտում ձեռնարկատիրական գործունեություն ծավալելու հնարավորություն է ընձեռում. համապատասխան լիցենզիայի հայտն արդեն ներկայացվել է պետական առողջապահական գերատեսչությանը:

«Համոզված եմ, որ նորաբաց կենտրոնը ԵՊՀ-ի համար դառնալու է արտաբյուջետային միջոցներ ապահովող հիմնական կառույցներից մեկը»,- համոզմունք է հայտնել գիտնականը:

ԵՊՀ ռեկտորի պաշտոնակատար Հովհաննես Հովհաննիսյանի գնահատմամբ՝ կենտրոնի բացումը մասնավոր հատվածի հետ հաջողված համագործակցության օրինակ կարող է դառնալ:

«Համալսարանը պատրաստ է նման ծրագրերում հանդես գալու որպես համաֆինանսավորող, որպեսզի մեր դասախոսները և ուսանողները ունենան կրթության և հետազոտական գործունեության լավագույն պայմանները»,- ասել է Հ. Հովհաննիսյանը` հույս հայտնելով, որ ֆարմացիայի ոլորտի գիտական հրապարակումները, շնորհիվ նորաբաց կենտրոնի, առաջիկայում կավելանան:

Նշենք, որ դեղապատրաստուկների որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոնի հիմնադրման նպատակը ԵՊՀ ֆարմացիայի ինստիտուտում դեղերի որակի հսկման և գնահատման ուղղությամբ բարձրորակ դեղագետ-վերլուծաբան մասնագետների պատրաստումն է։

Նորաստեղծ կենտրոնը կխթանի ֆարմացիայի հարակից ոլորտներում բուհերի, գործարար և գիտահետազոտական կառույցների միջև համագործակցությունը, կնպաստի գիտահետազոտական գործունեության և նորարարությունների զարգացմանը:

Բացման արարողության ժամանակ բարձրաստիճան հյուրերը շրջել են նորաստեղծ վերլուծական լաբորատորիայում. նրանց ներկայացվել են կենտրոնի տեխնիկական հագեցվածությունը և գիտական սարքավորումները` ըստ իրենց կիրառական նշանակության:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան