ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարգազանցությունից մինչև ընկերություն

Հունվարի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    4-րդ «ա» դասարանում իրարանցում էր: Արդեն որերոդ անգամ աշակերտական վարքականոնը խախտել է Արմանը: Դասարանի բոլոր աշակերտներն առանձին-առանձին շտապում են պարսավել նրան դասվարի` Գ. Հարությունյանի մոտ:

     Ինչ փույթ, միևնույն է նա «անկարգի» համբավ ունի:

    Վաստակաշատ դասվարը փորձում  է խնդիրը շտկել  աշակերտական խորհրդի միջոցով:

    Տարիքային հոգեբանությունն օգնության հասավ` հասկանալու Արմանի օրվա տրամադրությունը, ներքին անբավարարության հիմքերը...

    Նա <<Երեխաների խնամքի և պաշտպանության հաստատության>> սան է :

          Մեկ շաբաթ անց դարձյալ աշակերտական խորհուրդը հրավիրվեց 4-րդ <<ա>> դասարան:

          Դասարանի կոլեկտիվն` Արմանի դասընկերներն, իրենց նախաձեռնությամբ, փոքրիկ ներդրումներով

       խնջույք են կազմակերպել երկար դասամիջոցին:

 _ Արմանը դարձավ իմ ամենալավ ընկերը,- ասաց Գոռը փրփրագմփիկը ձեռքին:

_ Դու փոքրիկ ես, սակայն մեծ երազներ ունես,

    Ծովի աչքեր ունես, այնպես զվարթ,

    Ուր էլ գնաս կյանքում, որ երկնքի տակ էլ լինես,

    Ցանկանում եմ լինես իսկական մարդ,- արտասանեց դասընկերուհի Լիան:

 Հետաքրքիր է, մեկ շաբաթը շա՞տ է, թե՞ քիչ Իսկական մարդ դառնալու համար...

 

Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի ԱԽ