Աշխարհահռչակ դաշնակահար Միխայիլ Պլետնյովի և Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի համատեղ ելույթով ամփոփվել է «Արմենիա» 5-րդ միջազգային երաժշտական փառատոնը, որը մեկ ամիս շարունակ դասական երաժշտության սիրահարներին բարձրակարգ համերգներ է մատուցել միջազգային համբավ վայելող երաժիշտների մասնակցությամբ:
Ամփոփիչ համերգային երեկոյի ընթացքում դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանի ղեկավարությամբ հնչել են հետևյալ ստեղծագործությունները՝ Պյոտր Չայկովսկի՝ Պոլոնեզ «Եվգենի Օնեգին» օպերայից, Ալեքսեյ Շոր՝ Դաշնամուրի կոնցերտ «Իմ գրապահարանից», Արամ Խաչատրյան՝ երեք հատված «Սպարտակ» բալետից։
Միխայիլ Պլետնյովը մեր ժամանակների ամենաինքնատիպ երաժիշտներից է, որի մեջ ներդաշնակվում են դաշնակահարի, դիրիժորի և կոմպոզիտորի տաղանդները։ Նա ՌԴ ազգային նվագախմբի հիմնադիրը, գեղարվեստական ղեկավարն ու գլխավոր դիրիժորն է։
Պլետնյովը նշում է, որ ամեն անգամ մեծագույն հուզմունք է ապրում՝ լինելով Հայաստանի սրբազան հողում։ Անդրադառնալով դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանի և Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ համագործակցությանը՝ Միխայիլ Պլետնյովը նշել է. «Սերգեյ Սմբատյանը շատ ակտիվ ներգրավված է Հայաստանի երաժշտական կյանքում և ոչ միայն։ Նրա ղեկավարած նվագախումբը՝ Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը, ակտիվ գործունեություն է ծավալում։ Ես մեծ հաճույք եմ ստացել՝ կրկին աշխատելով Սերգեյ Սմբատյանի հետ։ Եվ, իհարկե, պետք է խոնարհվել այն մարդկանց առաջ, որոնք այս պայմաններում ժամանակ ցանկություն ու միջոցներ են գտնում՝ անցկացնելու այնպիսի հրաշալի փառատոն, ինչպիսինն է «Արմենիա» միջազգային երաժշտական փառատոնը»։
Փառատոնը մեկ ամսվա ընթացքում երաժշտասերներին է մատուցել 12 սիմֆոնիկ և 5 կամերային համերգներ, որոնց ընթացքում Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի և Հայաստանի պետական կամերային նվագախմբի հետ հանդես են եկել 17 մենակատարներ, համերգներն էլ ղեկավարել են 11 անվանի դիրիժորներ՝ տարբեր երկրներից։ Երաժշտասերները հնարավորություն են ունեցել ունկնդրելու ջութակահարներ Գիլ Շահամին, Մարկ Բուշկովին, Գրաֆ Մուրժային, դաշնակահարներ Պավել Գիլիլովին, Վլադիմիր Օվչիննիկովին, Յոլ Ում Սանին, թավջութակահար Սթիվեն Իսերլիսին, ֆլեյտահար Մաքսիմ Ռուբցովին, բանդոնեոնահար Յուրի Մեդյանիկին և այլոց։ Փառատոնի շրջանակում հանդես են եկել նաև դիրիժորներ Ֆելիքս Կորոբովը, Ջանլուկա Մարչիանոն, Դմիտրի Յաբլոնսկին, Անտոն Շաբուրովը, Միխայիլ Կիրխհոֆը, Իլյա Նորշտեյնը, Լավարդ Սկոու-Լարսենը և այլք։
Նշենք, որ փառատոնն ուներ նաև կրթական բաղադրիչ։ Հոկտեմբերի 1-30-ը փառատոնի շրջանակում Երևանում կայացել է «Երաժշտություն հանուն ապագայի» դասական երաժշտության ակադեմիան։ Այն կազմակերպվել էր «Երաժշտություն հանուն ապագայի» մշակութային հիմնադրամի նախաձեռնությամբ։ Մեկ ամսվա ընթացքում 20 աշխարհահռչակ երաժիշտներ և պրոֆեսորներ վարպետության դասեր են անցկացրել հիմնադրամի կրթաթոշակառուների և ազատ ունկնդիրների համար։ Ակադեմիայի շրջանակում կազմակերպված վարպետության դասերի յուրօրինակ ամփոփում-հաշվետվություն էր «Շնորհալի Հայաստան» համերգաշարը: Երեք համերգների ընթացքում պատանի երաժիշտներն ունկնդրի դատին են ներկայացրել իրենց մասնագիտական հմտություններն ու ակադեմիայի շրջանակում ստացած գիտելիքները: Վարպետության դասերին մասնակցելու կապակցությամբ «Երաժշտություն հանուն ապագայի» մշակութային հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ, Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը պատանի երաժիշտներին վկայականներ է հանձնել:
«Արմենիա» միջազգային երաժշտական փառատոնը կազմակերպել են Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը և «Մշակույթի աջակցման եվրոպական հիմնադրամը» (EUFSC) ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: