Սերբիայում ընթացող բռնցքամարտի աշխարհի առաջնությունում մեկնարկում է քառորդ եզրափակչի փուլը. Հայաստանից պայքարը շարունակում է 2 բռնցքամարտիկ՝ Տոկիոյի Օլիմպիական խաղերի բրոնզե մեդալակիր Հովհաննես Բաչկովը (63,5 կգ) և գերծանր քաշային Դավիթ Չալոյանը:
Այսօր՝ նոյեմբերի 2-ին, Բաչկովն ու Չալոյանը կանցկացնեն 1/4 եզրափակչի իրենց մենամարտերն ու հաղթանակի դեպքում կապահովեն առնվազն բրոնզե մեդալ:
Բաչկովը երեկոյան կմենամարտի թաիլանդցի Սոմչայ Վոնգսուվանի հետ, որի հետ, ի դեպ, երկրորդ անգամ է հանդիպելու ռինգում: 2019 թվականի աշխարհի առաջնության 1/16-րդ եզրափակչում Բաչկովը 4:1 հաշվով հաղթել է Վունգսուվանին:
Նշենք՝ Բաչկովը 1/8 եզրափակչում մրցել է Իտալիայի ներկայացուցիչ Ջիանլուիջի Մալանգայի հետ և 3-2 հաշվով հաղթանակ տարել: Գյումրեցի բռնցքամարտիկը պայքարը սկսել է 1/16 եզրափակչից, որտեղ տպավորիչ հաղթանակ է տարել Ադրբեջանի ներկայացուցիչ Մալիկ Հասանովի նկատմամբ:
Գերծանր քաշային Դավիթ Չալոյանն էլ քառորդ եզրափակչում կմենամարտի Ուզբեկստանի ներկայացուցիչ Լազիզբեկ Մուլուջոնովի հետ: Նրա մենամարտը կկայանա ցերեկային մրցահերթում:
Չալոյանը ևս ծանոթ է իր մրցակցին. 2021 թվականի սեպտեմբերին Մոսկվայում կայացած բանակայինների աշխարհի առաջնությունում Չալոյանն ու Մուլուջովը հանդիպել էին կիսաեզրափակչում, սակայն մեր բռնցքամարտիկը պարտություն էր կրել ու դարձել բրոնզե մեդալակիր:
Չալոյանը ևս Գյումրիից է: Աշխարհի առաջնությունում նա պայքարը սկսել է 1/16 եզրափակչից, որտեղ 4:1 հաշվով հաղթել է Ուկրաինան ներկայացնող Ցոնտե Ռովագային: 1/8 եզրափակչում Հայաստանի ներկայացուցիչը նույն հաշվով առավելության էր հասել Կոլումբիայի ներկայացուցիչ Քրիստիան Սալսեդո Կոդասիի նկատմամբ:
Ինչ վերաբերում է Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչներին, ապա երեկ՝ նոյեմբերի 1-ին, 1/8 եզրափակչում պարտություն կրեցին և պայքարից դուրս մնացին 51 կգ քաշային Արթուր Հովհաննիսյանն ու 57 կգ քաշային Արթուր Բազեյանը: Հովհաննիսյանը մրցեց ԱՄՆ ներկայացուցիչ Հիլլ Ռոսկոյի հետ և մրցավարների կասկածելի որոշումների արդյունքում պարտվեց 1:4 հաշվով, իսկ Բազեյանը 0-5 հաշվով զիջեց կուբացի Օվսել Գարիսա Կաբալերոյին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ