ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բռնցքամարտի ԱԱ․ Արթուր Բազեյանն ու Դավիթ Չալոյանը դուրս են եկել 1/8 եզրափակիչ, Գուրգեն Մադոյանը պարտվել է

Հոկտեմբերի 29, 2021
Սպորտային լուրեր

Սերբիայում ընթացող բռնցքամարտի աշխարհի առաջնությունում Հայաստանի ներկայացուցիչներ, 57 կգ քաշային Արթուր Բազեյանն ու գերծանր քաշային Դավիթ Չալոյանն անցել են հաջորդ փուլ: Ի դեպ, Բազեյանը 1/8 եզրափակիչ է դուրս եկել՝ դարձյալ առանց մենամարտ անցկացնելու։

Եվրոպայի Մ22 տարեկանների հաղթողը 1/16 եզրափակչում պետք է մենամարտեր չինական Թայբեյի ներկայացուցիչ Պո-Յի Չենի հետ, սակայն վերջինս առողջական խնդիրների պատճառով չի ներկայացել մենամարտին, ու հաղթանակը շնորհվել է Արթուր Բազեյանին։ Ավելի վաղ, 1/32 եզրափակչում հայ բռնցքամարտիկի մրցակիցը՝ Պուերտո Ռիկոն ներկայացնող Ռիվերա Պիզարոն չէր կարողացել կարգավորել քաշը, և հայ բռնցքամարտիկն անցել էր հաջորդ փուլ:

1/8 եզրափակչում Բազեյանի մրցակիցը Կուբան ներկայացնող Օսվել Գարսի Կաբալերոն է․ մենամարտը կկայանա նոյեմբերի 1-ին։

Ինչ վերաբերում է Դավիթ Չալոյանին, ապա գյումրեցի բռնցքամարտիկին 1/16-րդ եզրափակչում բավականին բարդ մրցակից էր բաժին հասել՝ ի դեմս Ուկրաինան ներկայացնող Ցոնտե Ռոգավայի։ Առաջին ռաունդում Չալոյանը հաղթել է 3:2 հաշվով: Երկրորդ ռաունդում Դավիթն ավելի է մեծացրել իր առավելությունը: Երրորդ ռաունդում ուկրաինացի բռնցքամարտիկը նետվել է առաջ. այս ռաունդը բավականին բարդ է ստացվել, քանի որ երկու բռնցքամարտիկներն էլ միմյանց շատ ուժգին հարվածներ են հասցրել, բայց Չալոյանը շատ ավելի լավ է դիմավորել մրցակցին և նրան բռնել է հենց իր գրոհի վրա: Արդյունքում այս ռաունդում էլ մրցավարներն առավելությունը տվել են Չալոյանին, և մեր մարզիկը հաղթել է մրցավարների միաձայն որոշմամբ:

1/8 եզրափակչում Չալոյանը կմրցի Կոլումբիան ներկայացնող Քրիստան Սալգադոյի հետ:

67 կգ քաշայինների պայքարում երեկ իր երկրորդ մենամարտն է անցկացրել Գուրգեն Մադոյանը. 1/16 եզրափակչում նա մրցել է Լեհաստանի ներկայացուցիչ Դամիան Դուրկաչի հետ և պարտություն կրել 1-4 հաշվով:

Գուրգեն Մադոյանը պայքարը սկսել էր 1/32 եզրափակչից, որտեղ 5:0 հաշվով հաղթանակ էր տարել Սլովենիայի ներկայացուցիչ Ալջազի Սիրցելի նկատմամբ:

Այսօր՝ հոկտեմբերի 29-ին, Հայաստանն աշխարհի առաջնությունում կունենա երկու ներկայացուցիչ․ 54 կգ քաշային Վահե Բադալյանը 1/16 եզրափակչում կմրցի չինական Թայբեյը ներկայացնող բռնցքամարտիկ Լի-Յու Հանի հետ, իսկ Տոկիոյի Օլիմպիական խաղերի մասնակից, 71 կգ քաշային Արման Դարչինյանը 1/16 եզրափակչում կմենամարտի Իսիկ Սիտկի (Թուրքիա)-Ռուստամբեկ Ուլուու (Ղրղզստան) զույգի հաղթողի հետ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: