Հոկտեմբերի 25-ին նշվել է Միավորված ազգերի կազմակերպության օրը: ՄԱԿ-ի գործունեության 76-ամյակի շրջանակում և Հայաստանի՝ ՄԱԿ-ին անդամակցության 30-ամյակին (1992 թ. մարտի 2) ընդառաջ՝ տեղի է ունեցել ՄԱԿ-ի գործունեության ամփոփման, ինչպես նաև Հայաստանում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող Շոմբի Շարփի հրաժեշտի հանդիսավոր արարողությունը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը, Ժաննա Անդրեասյանը, պետական այրեր, միջազգային կառույցների հայաստանյան ներկայացուցիչներ:
ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող Շոմբի Շարփն ամփոփել է ՄԱԿ-ի գործունեությունը Հայաստանում: Ըստ նրա՝ ՄԱԿ-ի ջանքերը Հայաստանում ուղղված են ժողովրդավարության աճին, հասարակության բոլոր օղակներում կյանքն ավելի բարեկեցիկ դարձնելուն, հանրային կյանքին քաղաքացու ակտիվ մասնակցությանը. «Մեր նպատակն է համատեղ ուժերով մարդկային կապիտալը դարձնել ավելի լավը կրթության, առողջապահության միջոցով, երիտասարդության ներուժն օգտագործելով, շուկաների գործառույթը բարելավելով տարբեր ոլորտների բոլոր մակարդակներում ապահովել կայուն զարգացում, ստեղծել ներառական կանաչ տնտեսություն, առաջադեմ մարդակենտրոն կառավարման համակարգեր»:
ՀՀ փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը Կառավարության անունից շնորհավորել է ՄԱԿ-ի օրվա կապակցությամբ, մաղթել արգասաբեր աշխատանք կազմակերպության առաքելության իրագործման գործում և փաստել, որ Հայաստանը պատրաստակամ է՝ շարունակելու խաղաղության, անվտանգության և կայուն զարգացման նպատակների իրագործմանն ուղղված ջանքերը:
Միջոցառման ընթացքում, ՄԱԿ-ին Հայաստանի անդամակցության 30-ամյակին ընդառաջ, կնքվել է եռակողմ հուշագիր Հայաստանում Միավորված ազգերի կազմակերպության, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի ու Բարձր տեխնոլոգիաների և արդյունաբերության նախարարությունների միջև:
Ստորագրող կողմերն էին՝ ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող Շոմբի Շարփը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը և ԲՏԱ նախարարի տեղակալ Ռոբերտ Խաչատրյանը: Շոմբի Շարփը ներկայացրել է հուշագրի բովանդակությունը, համաձայն որի՝ 30-ամյակի շրջանակում կթողարկվեն դրոշմանիշներ, որոնք կմշակվեն աշակերտների և ուսանողների միջև համազգային մրցույթի արդյունքում: Հաղթողների գործերը կներկայացվեն դրոշմանիշների վրա: Նոր նախաձեռնությամբ՝ արվեստի և երիտասարդների ներուժը կծառայեցվի պետության զարգացման գործին՝ ապագայի տեսլականն արվեստի միջոցով ձևավորելով:
Ամփոփելով հանդիպումը՝ Շոմբի Շարփն ընդգծել է նաև ՄԱԿ-ում Հայաստանի դերակատարման կարևորությունը. «Հայաստանն առաջնորդական դերակատարում է ունեցել ՄԱԿ-ում՝ սկսած Ցեղասպանության հանցագործության պատժի և կանխարգելման մասին իրազեկվածության մակարդակի բարձրացման գործընթացի մասնակցությունից, մեխանիզմների մշակումից»: Նա շնորհակալություն է հայտնել գործընկերներին՝ շուրջ 4 տարվա համատեղ աշխատանքի համար, և դրանք անվանել զարմանահրաշ տարիներ, միասին անցած ճանապարհ, որը լի էր թե՛ ուրախությամբ, թե՛ տխրությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան