Հոկտեմբերի 22-ին պաշտոնական փակման արարողությամբ ամփոփվել են «Իմ Հայաստան» ծրագրի 6 տարվա նվաճումները: Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Լին Թրեյսին, պաշտոնատար անձինք, գործընկերներ, մշակույթի ոլորտի ներկայացուցիչներ:
«Իմ Հայաստան» ծրագիրը գործել է 5 մարզում՝ Սյունիքում, Վայոց ձորում, Լոռիում, Տավուշում և Շիրակում՝ կյանքի կոչելով Հայաստանի մշակութային ավանդույթների բազմազանությունը: Այն ֆինանսավորել է ԱՄՆ ՄԶԳ-ն, իրականացրել է Սմիթսոնյան ինստիտուտը: Ծրագրի առանցքում Հայաստանի պատմական և կենսունակ մշակութային ավանդույթների վավերագրման, տեղական ռեսուրսներն ու մշակութային ժառանգությունը հետագա սերունդների համար պահպանելու կարողության զարգացումն էր: Ծրագիրն աշխատել է նաև ընդհանուր զբոսաշրջային փորձառության բարելավման ուղղությամբ՝ խթանելու այցելությունները դեպի մարզեր, ապահովելու զբոսաշրջային շղթայի աճը՝ նպաստելով գյուղական համայնքների տնտեսական առաջընթացին:
Արձանագրելով ծրագրի ձեռքբերումները՝ Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Լին Թրեյսին ողջունել է ներկաներին. ««Իմ Հայաստան» ծրագրի նպատակն էր վերաիմաստավորել զբոսաշրջային հարացույցը՝ այն կապելով տնտեսական աճին, մասնավորապես մարզերում այն ծառայեցնելով ողջ ազգի շահերին: Ծրագիրն այցելուներին ու զբոսաշրջիկներին հնարավորություն է տալիս ոչ միայն տեսնելու և լսելու, այլև զգալու, շոշափելու, վայելելու և համտեսելու այն ամենը, ինչ կարող է առաջարկել Հայաստանը»:
Դեսպանը շնորհակալություն է հայտնել թե՛ Կառավարության, թե՛ ակադեմիական շրջանակների, թե՛ կազմակերպությունների գործընկերներին և ընդգծել, որ այժմ Հայաստան այցելողներն այստեղից հեռանում են անմոռանալի տպավորություններով:
Ծրագիրը թիրախային մարզերում մշակել և զարգացրել է բազմազանությամբ աչքի ընկնող 129 զբոսաշրջային փորձառություն, որոնք առնչվում են արհեստների և արվեստների տարբեր ճյուղերին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը շնորհավորել է ծրագրի հովանավորներին և իրականացնողներին՝ հաջող ընթացքի և ավարտի համար, և ասել. «Սա լավ առիթ է, որ մտածենք մեր մշակութային ժառանգությունը կապիտալիզացնելու ուղղությամբ՝ այդ կերպ ևս այն ներկայացնելով և՛ հայ հանրությանը, և՛ աշխարհին: Լիահույս եմ՝ այս ծրագրի շրջանակում իրականացված նախագծերը մոտ ապագայում կունենան իրենց դրական ազդեցությունը տնտեսության աճի և մարդկանց բարեկեցության վրա: Ոլորտը համակարգող գերատեսչության անունից վստահեցնում եմ, որ ամեն ջանք կգործադրվի գաղափարի շարունակականությունն ապահովելու ուղղությամբ»:
Արհեստագործներին ընձեռված վերապատրաստման հնարավորությունների և ինտենսիվ մենթորության միջոցով ծրագիրը խթանել է նաև արհեստագործական ավանդույթների աճը՝ նոր շունչ հաղորդելով դրանց: «Իմ Հայաստան»-ն օժանդակել է նաև տասը մարզային թանգարանների, դրանց ծրագրերի արդիականացմանը, ինչպես և մարզային փառատոների անցկացման միասնական համայնքի ստեղծմանը:
«Իմ Հայաստան» ծրագրի ղեկավար Սիսակ Մխիթարյանը, ամփոփելով ծրագրի ընթացքը, հավելել է, որ անցած տարիների ընթացքում մշակելով, ներդնելով և խթանելով զբոսաշրջության զարգացման այլընտրանքային մոտեցում՝ ծրագիրը փորձել է Հայաստանը և նրա հարուստ մշակութային ժառանգությունն առավել տեսանելի դարձնել համաշխարհային քարտեզի վրա: Ընդ որում՝ ծրագիրը հաջողությամբ հավասարակշռել է մշակութային ժառանգության պահպանման, զբոսաշրջության զարգացման, համայնքների ներգրավման և այլ գործոններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: