ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղական ժողովրդավարության դպրոցը՝ որոշումների կայացման մեջ երիտասարդների ներգրավվածության բարձրացման կարևոր դերակատար

Հոկտեմբերի 18, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

«Համայնքների ֆինանսիստների միավորումն» ԱՄՆ ՄԶԳ աջակցությամբ իրականացվող «ՀաՄաՏեղ» ծրագրի շրջանակում հոկտեմբերի 15-ին Աղվերանում ազդարարել է «Տեղական ժողովրդավարության դպրոցի» ձևավորման մասին:

Ծրագիրն իրականացվում է «Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամի» ու «Տեղեկատվական համակարգերի զարգացման և վերապատրաստման կենտրոն» ՀԿ-ի հետ համատեղ: «Տեղական ժողովրդավարության դպրոցի» շրջանավարտների ցանցի ֆորումի բացման հանդիսավոր արարողությանը ողջույնի խոսք է հղել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ողջունելով ներկաներին՝ նա շնորհակալություն է հայտնել «Համայնքների ֆինանսիստների միավորմանն» ու գործընկերներին երիտասարդների շրջանում ժողովրդավարական կարողունակության զարգացման և տեղական ժողովրդավարության գործընթացներին ներգրավման մեխանիզմների ստեղծման համար:

«Մեր պետությունը որդեգրել է ժողովրդավարության ուղին և անշեղորեն ընթանում է առաջ, բայց իրականության մեջ՝ հատկապես տեղական մակարդակում, ժողովրդավարության կենսունակությունն ակնկալում է ամենօրյա ներգրավվածություն. «Տեղական ժողովրդավարության դպրոցը» հանդիսանում է եզակի հարթակ, որ զինում է երիտասարդներին ժողովրդավարության մասին գիտելիքներով, իսկ ամենակարևորը՝ դրանք գործադրելու արժեքներով և հմտություններով»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ հավելելով, որ հատկապես տեղական մակարդակով որոշումների ընդունման պարագայում երիտասարդները շատ հաճախ ակտիվ չեն, քանի որ լիարժեքորեն չեն պատկերացնում հանրային մասնակցության գործընթացներն ու մեխանիզմները, հիմնական դերակատարներին, պատկան ինստիտուտներն և մարմինները, միշտ չէ, որ իրենց զգում են հանրային փոփոխությունների դերակատարներ, իրավագիտակից, պահանջատեր, պատասխանատու քաղաքացիներ:

Նրա խոսքով՝ մեծապես կարևորելով այդ խնդիրները՝ դրանք արտացոլվել են նաև կրթությանն ու երիտասարդությանն առնչվող քաղաքականության մեջ՝ ի դեմս ընդունված և շրջանառվող փաստաթղթերում՝ որպես օրինակ նշելով «սովորողների ժողովրդավարական և քաղաքացիական կարողունակության զարգացման շեշտադրումը հանրակրթության պետական չափորոշչում»:

Հաջողություն մաղթելով «Տեղական ժողովրդավարության դպրոցի» բոլոր շրջանավարտներին՝ նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ այն՝ որպես առանձին կառույց, կդառնա Հայաստանի հանրային կյանքի որոշումների կայացման մեջ երիտասարդների ներգրավվածության բարձրացման ուղղությամբ քայլեր ձեռնարկող քաղաքացիական հասարակության առանցքային դերակատարներից մեկը:

ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, իր հերթին կարևորելով ոչ ֆորմալ կրթության դերը հանրային կառավարման վերաբերյալ գիտելիքների զարգացման գործընթացում, ողջունել է «Տեղական ժողովրդավարության դպրոցի» ձևավորումը՝ վստահություն հայտնելով, որ այն կապահովի համապատասխան գիտելիքներ ունեցող երիտասարդների ներգրավումը տեղական ինքնակառավարման մեջ:

«Համայնքների ֆինանսիստների միավորման» նախագահ Վահան Մովսիսյանը, շնորհավորելով ֆորումի մասնակիցներին, ասել է, որ «Տեղական ժողովրդավարության դպրոցի»՝ որպես առանձին հաստատության ստեղծումը նոր սկիզբ է դպրոցի հետագա աշխատանքներն առավել արդյունավետ և նպատակային կազմակերպելու, ինչպես նաև առաջիկա նոր հնարավորությունների դաշտ ձևավորելու գործում։ Դպրոցի շրջանավարտների նախաձեռնողականությունը և շահառուների ընդհանուր թիվն ապացույց են այն բանի, որ կառույցը ՀՀ հանրային կառավարման ոլորտում ոչ ֆորմալ կրթության կարևորագույն հարթակներից մեկը դառնալու մեծ ներուժ ունի։

Տեղեկացնենք, որ դպրոցն իր ակտիվ գործունեությունը սկսել է 2019 թվականից՝ հետագայում ընդլայնելով ուսուցման հնարավորությունները նաև առցանց հարթակում։ Դպրոցի շրջանավարտների թիվն արդեն հասել է 506-ի․ նրանք իրենց համայնքներում իրականացրել են 150 ծրագիր՝ ներգրավելով ընդհանուր առմամբ 4600 մասնակցի։

ԱՄՆ ՄԶԳ Հայաստանի առաքելության ղեկավար Ջոն Ալելոն շնորհավորել է բոլորին միջոցառման առթիվ և նշել, որ ծրագրի շահառուն հիմնականում երիտասարդներն են, քանի որ հենց նրանք են տեղերում ժողովրդավարության առաջամարտիկները: Նրա խոսքով՝ երիտասարդները կարող ուժ են մարզերում իրենց համայնքներն ավելի լավը դարձնելու գործում:

Դպրոցը ներառում է նոր գիտելիքներով զինված, եռանդուն ու երիտասարդ կադրեր պատրաստելուն ուղղված շարունակական դասընթացների և միջոցառումների շարք, որոնք իրականացվում են ՀՀ տարբեր համայնքներում՝ կրելով ոչ ստացիոնար բնույթ։ Դպրոցի շրջանակում մասնակիցները ստանում են գիտելիքներ տեղական ինքնակառավարման և տեղական ժողովրդավարության հիմնական գաղափարների, համայնքների զարգացման ծրագրեր մշակելու, իրականացնելու և վերահսկելու վերաբերյալ։ Ստացած գիտելիքների շնորհիվ պատրաստվում են կադրեր, որոնք կարող են ունենալ իրենց ինքնուրույն դերակատարությունը համայնքներում ժողովրդավարության հաստատման և զարգացման գործում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…