ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կողք կողքի՝ հավասար պայմաններով. կայացել է ներառական երաժշտական-արտ փառատոնը

Հոկտեմբերի 13, 2021
Մշակութային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարության, «Աուտիզմ» ազգային հիմնադրամի և «Ծնողազուրկ հայ երեխաների օգնության միություն–Հայաստան» (ՍՕԱՐ) բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ կայացել է «Կողք կողքի» հանրապետական ներառական երաժշտական-արտ փառատոնը։

Փառատոնի գալա համերգին ներկա են եղել ՀՀ վաչապետի տիկին Աննա Հակոբյանը, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Նարեկ Մկրտչյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:

Փառատոնին մասնակցել են «Իմ ուղին» ուսումնավերականգնողական կենտրոնը, «Սորս տնակ» զարգացման կենտրոնը, «ԼՈՒՍԷ» զարգացման և ուսուցման կենտրոնը, «Արև-Երեխաներ» առողջության և զարգացման կենտրոնը, «Էմիլի Արեգակ» Գյումրու վերականգնողական կենտրոնը, Սպիտակի տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնը, «Մայրի» բուժական մանկավարժության և սոցիալական թերապիայի կենտրոնը, Խարբերդի մասնագիտացված մանկատունը, «Զատիկ» երեխաների աջակցության կենտրոնը, «Մանկան տուն» մանկատունը:

Իրենց ելույթներով բեմում երեխաներին աջակցել են նաև հայտնի երաժիշտներ և երգիչներ Ռուբեն Հախվերդյանը, Վահագն Հայրապետյանը, Հայկ Պետրոսյանը, Միքայել Ոսկանյանը, «MVF band»-ը, Կոնստանտին Աբգարյանցը, «Լավ էլի» ռոք խումբը, «Նեմրա» հայկական ռոք խումբը, «Hope For Coffee band»-ը, Լիդուշիկը, «Colors of Music band»-ը, Աննա և Անահիտ Մխիթարյանները: Վերջիններիս ներգրավվածությունը փառատոնին միջոց էր՝ ներառական մտածողությունը հնարավորինս հանրայնացնելու: Փառատոնի կայացմանը կամավորական աշխատանքներով աջակցել են նաև Հայ-ռուսական համալսարանի ուսանողները:

«Կողք կողքի» երաժշտական ներառական-արտ փառատոնը հնարավորություն է տվել ստեղծելու մի միջավայր, որը կարող է նպաստել ստեղծագործական ներուժի բացահայտմանը, տաղանդների զարգացմանը, մշակութային ինքնատիպությանը, զարգացման առանձնահատկություններով երեխաներին հասարակության մեջ ներգրավելուն, ինչպես նաև շնորհաշատ երեխաներին և պատանիներին հնարավորություն կարող է ընձեռել մասնագիտական կողմնորոշման առումով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: