ԿԳՄՍ նախարարության, «Աուտիզմ» ազգային հիմնադրամի և «Ծնողազուրկ հայ երեխաների օգնության միություն–Հայաստան» (ՍՕԱՐ) բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ կայացել է «Կողք կողքի» հանրապետական ներառական երաժշտական-արտ փառատոնը։
Փառատոնի գալա համերգին ներկա են եղել ՀՀ վաչապետի տիկին Աննա Հակոբյանը, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Նարեկ Մկրտչյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:
Փառատոնին մասնակցել են «Իմ ուղին» ուսումնավերականգնողական կենտրոնը, «Սորս տնակ» զարգացման կենտրոնը, «ԼՈՒՍԷ» զարգացման և ուսուցման կենտրոնը, «Արև-Երեխաներ» առողջության և զարգացման կենտրոնը, «Էմիլի Արեգակ» Գյումրու վերականգնողական կենտրոնը, Սպիտակի տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնը, «Մայրի» բուժական մանկավարժության և սոցիալական թերապիայի կենտրոնը, Խարբերդի մասնագիտացված մանկատունը, «Զատիկ» երեխաների աջակցության կենտրոնը, «Մանկան տուն» մանկատունը:
Իրենց ելույթներով բեմում երեխաներին աջակցել են նաև հայտնի երաժիշտներ և երգիչներ Ռուբեն Հախվերդյանը, Վահագն Հայրապետյանը, Հայկ Պետրոսյանը, Միքայել Ոսկանյանը, «MVF band»-ը, Կոնստանտին Աբգարյանցը, «Լավ էլի» ռոք խումբը, «Նեմրա» հայկական ռոք խումբը, «Hope For Coffee band»-ը, Լիդուշիկը, «Colors of Music band»-ը, Աննա և Անահիտ Մխիթարյանները: Վերջիններիս ներգրավվածությունը փառատոնին միջոց էր՝ ներառական մտածողությունը հնարավորինս հանրայնացնելու: Փառատոնի կայացմանը կամավորական աշխատանքներով աջակցել են նաև Հայ-ռուսական համալսարանի ուսանողները:
«Կողք կողքի» երաժշտական ներառական-արտ փառատոնը հնարավորություն է տվել ստեղծելու մի միջավայր, որը կարող է նպաստել ստեղծագործական ներուժի բացահայտմանը, տաղանդների զարգացմանը, մշակութային ինքնատիպությանը, զարգացման առանձնահատկություններով երեխաներին հասարակության մեջ ներգրավելուն, ինչպես նաև շնորհաշատ երեխաներին և պատանիներին հնարավորություն կարող է ընձեռել մասնագիտական կողմնորոշման առումով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ