«Հայաստանի Հանրապետության տոների և հիշատակի օրերի մասին» ՀՀ օրենքով հոկտեմբերի 5-ը նշվում է որպես «Ուսուցչի օր»:
Սովորողների կրթության ու դաստիարակության գործում և մանկավարժության բնագավառում ունեցած բազմամյա ու նշանակալի ավանդի համար Ուսուցչի օրվա կապակցությամբ մի խումբ մանկավարժներ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանի հրամանով պարգևատրվել են նախարարության պարգևներով:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մեդալով պարգևատրվել են.
1. Անահիտ Արտուշի Մկրտչյան - Երևանի Շևչենկոյի անվան թիվ 42 ավագ դպրոցի հայոց լեզվի ուսուցիչ
2. Խաչատուր Հրաչի Խաչատրյան - Երևանի Համո Սահյանի անվան թիվ 70 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ
3. Նիկոլայ Ավետիսի Ավանեսյան - Երևանի թիվ 108 միջնակարգ դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ
4. Ռիտա Ասլանի Պետրոսյան - Գեղարքունիքի մարզի Սոթքի միջնակարգ դպրոցի դասվար
5. Ռիտա Վաղինակի Բարսեղյան - Գեղարքունիքի մարզի Կութի միջնակարգ դպրոցի ուսուցիչ
6. Սուրեն Ալեքսանդրի Կարապետյան - Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ
7. Անահիտ Աշոտի Իշխանյան - Սյունիքի մարզի Խնձորեսկի միջնակարգ դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ
8. Ռուզաննա Ժորայի Հովակիմյան - Սյունիքի մարզի Գորայքի միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության պատվոգրով պարգևատրվել են.
1. Տաթևիկ Սերյոժայի Աբրահամյան - Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի թիվ 57 հիմն. դպրոցի դասվար
2. Ելիզավետա Գրիգորի Օհանջանյան - Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ. Բաբայանի անվան թիվ 2 հիմն. դպրոցի դասվար
3. Մարգարիտ Վարդկեսի Ներսիսյան Արարատի մարզի Շահումյանի Արտակ Համբարձումյանի անվան միջն. դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
4. Անի Հարությունի Մկրտչյան - Արմավիրի մարզի Վաղարշապատի Խ. Աբովյանի անվան թիվ 4 հիմն. դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ
5. Նունուֆար Ծերունի Առաքելյան - Արագածոտնի մարզի Արագածի թիվ 2 միջն. դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցիչ
6. Անահիտ Ռոմիկի Ալավերդյան - Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ա. Իսահակյանի անվան թիվ 9 հիմն. դպրոցի անգլերենի ուսուցիչ
7. Գայանե Կառլենի Սարգսյան - Սյունիքի մարզի Ագարակի միջն. դպրոցի անգլերենի ուսուցիչ
8. Սուսաննա Գևորգի Սիմոնյան - Շիրակի մարզի Գյումրու թիվ 7 հիմն. դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ
9. Անահիտ Ավետիքի Կարապետյան - Շիրակի մարզի Ջրափիի միջն. դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ
10. Մարիամ Հայկի Ղազարյան - Վայոց ձորի մարզի Արփիի միջն. դպրոցի գերմաներենի ուսուցիչ
11. Մարգարիտ Ալեքսանի Կարապետյան - Վայոց ձորի մարզի Մալիշկայի թիվ 1 միջն. դպրոցի դասվար
12. Ռուբիկ Աշոտի Մարտիրոսյան - Տավուշի մարզի Արճիսի միջն. դպրոցի հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցիչ, Պտղավանի միջն. դպրոցի աշխարհագրության և հայոց եկեղեցու պատմ. ուսուցիչ
13. Արև Բենիկի Չոբանյան - Տավուշի մարզ Այգեհովիտի միջն. դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ
14. Սիրուն Ժորիկի Հովհաննիսյան - Լոռու մարզի Տաշիրի թիվ 1 հիմն. դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
15. Անահիտ Վահանի Աբրահամյան - Լոռու մարզի Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան թիվ 3 հիմն. դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան