ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ի նշանավորումն Հայաստանի հավաքականի հաղթանակի և հայ-ուկրաինական բարեկամության

Հոկտեմբերի 1, 2021
Սպորտային լուրեր

Հայ-ուկրաինական բարեկամական հարաբերությունների և միջազգային մակարդակում սպորտի զարգացմանը նպաստելու համար Աշխարհի ուժային մարզաձևերի լիգայի նախագահ Վիտալի Պուլինը շնորհակալագիր և գավաթ է փոխանցել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանին:

Մեդալ և շնորհակալագիր է փոխանցվել նաև ԿԳՄՍՆ սպորտի բարձրագույն նվաճումների բաժնի պետ Արթուր Սեդրակյանին: Դրանք փոխանցել է Հայաստանի պաուերլիֆտինգի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարոյանը:

Աշխարհի ուժային մարզաձևերի լիգայի նախագահ Վիտալի Պուլինի ուշադրության կենտրոնում էր Ուկրաինայի Գենիչեսկի շրջանի «Արբատսկայա Ստրելա» մարզահամալիրում սեպտեմբերի 10-12-ը կայացած միջազգային «Ազովի ծովի գավաթ»-ի մրցաշարը: Հայաստանի պաուերլիֆտինգի ֆեդերացիայի հավաքականի մարզիկներն Ուկրաինայից վերադարձել են հաղթանակով:

Մրցաշարին ուժերը փորձել են 5 երկրների ավելի քան 250 մարզիկ. Հայաստանի հավաքականը ներկայացրել են 13 մարզիկներ: Թիմային հաշվարկում Հայաստանի պաուերլիֆտինգի հավաքական թիմը գրավել է առաջին տեղը և ըստ տարիքային խմբերի՝ սահմանել աշխարհի 4 ռեկորդ: Մրցաշարում բացարձակ հաղթող է դարձել Հրաչյա Աբգարյանը:

Մրցանակային տեղեր գրաված մարզիկները.

Հայկ Աֆյան՝ 1-ին տեղ - 100 կգ քաշային կարգ, երկամարտ, բիցեպս
Հրաչյա Աբգարյան՝ 1-ին տեղ - 56 կգ քաշային կարգ, ձգում (ռեկորդ)
Ժոզեֆ Տիգրանյան՝ 1-ին տեղ - 67.5 կգ քաշային կարգ, ձգում (ռեկորդ), սեղմում
Արգիշտի Ասատրյան՝ 1-ին տեղ - 52 կգ քաշային կարգ, ձգում, բիցեպս
Նարեկ Թամրազյան՝ 1-ին տեղ - 67.5 կգ քաշային կարգ, ձգում (ռեկորդ), բիցեպս
Կարեն Բարսեղյան՝ 1-ին տեղ - 100 կգ քաշային կարգ, երկամարտ (ռեկորդ)
Ռոբերտ Հովհաննիսյան՝ 1-ին տեղ - 75 կգ քաշային կարգ, բիցեպս (վետերաններ)
Արթուր Գալստյան՝ 1-ին տեղ - 67.5 կգ քաշային կարգ, պառկած սեղմում (պարալիմպիկ ռեկորդ)
Գևորգ Աֆրիկյան՝ 1-ին տեղ - 60 կգ քաշային կարգ, պառկած սեղմում, բիցեպս (պարալիմպիկ ռեկորդ)

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: