ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախադպրոցական կրթության բարեփոխումների ճանապարհին

Սեպտեմբերի 27, 2021

Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի մշակման աշխատանքային խմբում գործուն ներդրում ունենալու համար խմբի աշխատակիցները խրախուսվել են Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության շնորհակալագրով:

Աշխատանքային խմբին ընդունել և շնորհակալագրերը հանձնել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Փոխնախարարը շնորհակալագրերի հանձնումը որակել է որպես կատարված աշխատանքի գնահատանքի վկայություն և հույս հայտնել, որ համագործակցությունը կշարունակվի տարբեր ձևաչափերով և տարբեր ծրագրերի շրջանակներում:

Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է, որ նախադպրոցական կրթության ոլորտը Կառավարության ծրագրի առաջնահերթություններից է, և մեծ տեղ է զբաղեցնում այդ ոլորտի առաջիկա բաեփոխումներին նվիրված հատվածը: Այն ներառում է թե՛ ենթակառուցվածքների զարգացումը, թե՛ շուրջ 500 մանկապարտեզներում անհրաժեշտ հիմնանորոգման, վերանորոգման աշխատանքները:

Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշիչը՝ որպես փաստաթուղթ, մշակվել է առանց ֆիզիկական տարածության մեջ փաստացի հանդիպելու հնարավորությունների: Եվ ըստ փոխնախարարի՝ երբ փաստաթուղթը գործադրվի, լրացուցիչ փոփոխությունների, բարելավելու կարիք կլինի, և դա շարունակական աշխատանք է:

«Չնայած իրավիճակին և բարդություններին՝ երկխոսությունը ստացվեց, քանի որ կար փոխըմբռնում և գործն անելու կարևորության գիտակցում: Ձեր աշխատանքի և ջանքերի շնորհիվ դրվել են լավագույն հիմքերը»,- նշել է նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ նախարարության անունից համատեղ աշխատանքը բարձր է գնահատվում:

Փոխնախարարը տեղեկացրել է, որ Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնն առաջիկայում սկսելու է նախադպրոցական կրթության ծրագրերի վերանայման աշխատանքները, և բոլոր դիտարկումները կարտացոլվեն դրանցում: Նա հույս է հայտնել, որ աշխատանքային խմբի անդամներն իրենց փորձառությունն ու գիտելիքը կծառայեցնեն՝ մասնակից դառնալով վերոնշյալ աշխատանքներին. «Հույս ունեմ՝ այս բոլոր փուլերում կկարողանանք համախմբել մեր ներուժը, որպեսզի մեր երեխաների համար ապահովենք որակյալ կրթություն»:

ԿԶՆԱԿ-ի կողմից նախատեսվում են նաև առաջիկա տարիներին նախադպրոցական կրթության ոլորտի աշխատակիցների վերապատրաստումներ, ինչպես նաև ատեստավորման ընթացակարգերի ներդրում, մասնագիտական շարունակական զարգացման, վարձատրության բարձրացման մեխանիզմների մշակում: Վերապատրաստումները կիրականացվեն նույն տրամաբանությամբ, ինչ դպրոցներում:

Աշխատանքային խմբի անդամները ևս շնորհակալություն են հայտնել արդյունավետ համագործակցության համար և վստահություն հայտնել, որ իրականացված աշխատանքով նոր թափ կտրվի նախադպրոցական կրթության զարգացման բոլոր ուղղություններին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: