Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի մշակման աշխատանքային խմբում գործուն ներդրում ունենալու համար խմբի աշխատակիցները խրախուսվել են Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության շնորհակալագրով:
Աշխատանքային խմբին ընդունել և շնորհակալագրերը հանձնել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Փոխնախարարը շնորհակալագրերի հանձնումը որակել է որպես կատարված աշխատանքի գնահատանքի վկայություն և հույս հայտնել, որ համագործակցությունը կշարունակվի տարբեր ձևաչափերով և տարբեր ծրագրերի շրջանակներում:
Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է, որ նախադպրոցական կրթության ոլորտը Կառավարության ծրագրի առաջնահերթություններից է, և մեծ տեղ է զբաղեցնում այդ ոլորտի առաջիկա բաեփոխումներին նվիրված հատվածը: Այն ներառում է թե՛ ենթակառուցվածքների զարգացումը, թե՛ շուրջ 500 մանկապարտեզներում անհրաժեշտ հիմնանորոգման, վերանորոգման աշխատանքները:
Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշիչը՝ որպես փաստաթուղթ, մշակվել է առանց ֆիզիկական տարածության մեջ փաստացի հանդիպելու հնարավորությունների: Եվ ըստ փոխնախարարի՝ երբ փաստաթուղթը գործադրվի, լրացուցիչ փոփոխությունների, բարելավելու կարիք կլինի, և դա շարունակական աշխատանք է:
«Չնայած իրավիճակին և բարդություններին՝ երկխոսությունը ստացվեց, քանի որ կար փոխըմբռնում և գործն անելու կարևորության գիտակցում: Ձեր աշխատանքի և ջանքերի շնորհիվ դրվել են լավագույն հիմքերը»,- նշել է նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ նախարարության անունից համատեղ աշխատանքը բարձր է գնահատվում:
Փոխնախարարը տեղեկացրել է, որ Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնն առաջիկայում սկսելու է նախադպրոցական կրթության ծրագրերի վերանայման աշխատանքները, և բոլոր դիտարկումները կարտացոլվեն դրանցում: Նա հույս է հայտնել, որ աշխատանքային խմբի անդամներն իրենց փորձառությունն ու գիտելիքը կծառայեցնեն՝ մասնակից դառնալով վերոնշյալ աշխատանքներին. «Հույս ունեմ՝ այս բոլոր փուլերում կկարողանանք համախմբել մեր ներուժը, որպեսզի մեր երեխաների համար ապահովենք որակյալ կրթություն»:
ԿԶՆԱԿ-ի կողմից նախատեսվում են նաև առաջիկա տարիներին նախադպրոցական կրթության ոլորտի աշխատակիցների վերապատրաստումներ, ինչպես նաև ատեստավորման ընթացակարգերի ներդրում, մասնագիտական շարունակական զարգացման, վարձատրության բարձրացման մեխանիզմների մշակում: Վերապատրաստումները կիրականացվեն նույն տրամաբանությամբ, ինչ դպրոցներում:
Աշխատանքային խմբի անդամները ևս շնորհակալություն են հայտնել արդյունավետ համագործակցության համար և վստահություն հայտնել, որ իրականացված աշխատանքով նոր թափ կտրվի նախադպրոցական կրթության զարգացման բոլոր ուղղություններին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: