Սեպտեմբերի 9-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտները աշխատանքային ջերմ մթնոլորտում անցկացրեցին համադպրոցական 15-րդ հաշվետու կոնֆերանսը:
Դպրոցի տնօրեն Ս. Հարությունյանը շնորհավորեց բոլոր ներկաներին` հոբելյանական ժողովի կապակցությամբ, հղեց ամենամյա ուղերձ և աշակերտական բարձրագույն մարմնում ներկայացրեց դպրոցի ներքին գնահատման հաշվետվությունը:
ԱԽ նախագահ Հրաչ Արզումանյանին և փոխնախագահ Դավիթ Սարգսյանին չխանգարեց արդեն Կապանի թիվ 2 ավագ դպրոցի սան լինելու հանգամանքը և անցած ուստարվա վառ հիշողությամբ ու թանկ հուշերով համեմեցին հաշվետու զեկույցը, վստահաբար փաստեցին, որ ԱԽ-ի գործունեությունը նպաստում է աշակերտի` որպես քաղաքացու կայացմանը:
Ախ քարտուղար Միլենա Ղազարյանը բարձր գնահատեց հասարակական աշխատանքի դերը ուսումնառության ընթացքում:
- Առանց հմտությունների գիտելիքն անպաճույճ է և ինքնաննպատակ,- այսպես ավարտեց նա իր հաղորդումը:
Լսելով բոլոր դասարանական նախագահների և 9-րդ ա, 9-րդ բ դասարանների դասղեկներ Ա. Հայրապետյանի և Ս. Մարգարյանի ելույթները, կոնֆերանսը որոշեց`
1. Ուստարվա ընթացքում ի գիտություն ընդունել դպրոցի տնօրենի ուղերձը:
2. ԱԽ-ի մեկ տարվա կատարած աշխատանքները գնահատել լավ:
3. ԱԽ-ի օրինակելի կանոնադրությունն ընդունել որպես գործունեության ուղենիշ և մնալ դրույթներին հավատարիմ:
4. Արձագանքել դպրոցական առօրյայում և համայնքի կյանքում ծագած սովորողներին վերաբերող խնդիրներին:
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի ԱԽ
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան