Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում այսօր մամուլի ասուլիսով ազդարարվել է Մայր թատրոնի հոբելյանական 100-րդ թատերաշրջանի մեկնարկը: Մամուլի ասուլիսի բանախոսներն էին` ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, ՀՀ ժողովրդական արտիստ Արմեն Էլբակյանը, թատրոնի տնօրեն Վարդան Մկրտչյանը, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Դավիթ Հակոբյանը, գրաֆիկ դիզայներ Էդիկ Պողոսյանը, «Լիթ մուն» թատրոնի հիմնադիր, ռեժիսոր Ջոն Բլոնդելլը, ռեժիսոր Լիլի Էլբակյանը։
Ազդարարելով թատրոնի 100-րդ թատերաշրջանը` թատրոնի տնօրեն Վարդան Մկրտչյանն իր հարգանքն ու խոնարհումն է հղել թատրոնի այն բոլոր նվիրյալներին, ովքեր 100 տարվա ընթացքում հիմնել և զարգացրել են ազգային ակադեմիական թատրոնը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը խոսքը սկսել է շնորհավորանքով՝ ուղղված Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի ղեկավարությանը, ստեղծագործական անձնակազմին, աշխատակազմին, թատերական գործիչներին և թատերասեր հանրությանը:
«Բոլորին է հայտնի, որ հայ թատերական մշակույթի ձևավորման և կայացման գործում ահռելի նշանակություն և դեր է ունեցել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնը և՛ դերասանական դպրոցի ձևավորման, և՛ բեմադրական արվեստի ձևավորման, և՛, առհասարակ, թատերական մշակույթի ձևավորման կարևոր գործում: Այս թատրոնի անցած ուղին և ներդրումն անզուգադրելի են որևէ այլ բանի հետ: Իմ խոնարհումն անցյալի բոլոր մեր մեծանուն արտիստերի, բեմադրիչների, ստեղծագործողների, գործիչների հիշատակի, ինչպես նաև ներկայիս գործող արտիստների առջև, ովքեր 100 տարի անընդմեջ տանում են մեր առաջին պետական թատրոնի հարուստ, հետաքրքիր պատմությունը` փառահեղ դրսևորումներ ունեցող անցյալով: Մենք անվերջ կարող ենք խոսել անցյալի մասին, եթե այդ անցյալը չունենա արժեք, եթե այն չի իմաստավորվում ներկայի մեջ և չի ստանում ներկայի փոխակերպումները»,- ընդգծել է Արա Խմզմալյանը և հավելել, որ, բարեբախտաբար, ազգային ակադեմիական թատրոնը, փայլուն գիտակցելով իր թիկունքում եղած անցած ճանապարհը, չի վախենում փոփոխություններից, գեղարվեստական նոր ձևերի ներմուծումից, զգում է միջազգային միտումների և, ընդհանրապես, հանրային տրամադրությունների փոխակերպումների ընթացքը:
Անդրադառնալով հոբելյանական տարվա նշման ձևաչափին` նախարարի տեղակալն ասել է, որ թատրոնի ղեկավարության հետ քննարկվել են հոբելյանական միջոցառումները. առաջիկայում միջոցառումների նախագիծը կներկայացվի ԿԳՄՍ նախարարին:
«Մենք չենք ուզում, որ հոբելյանական ծրագիրը լինի թատրոնի 100-ամյա տարեդարձի զուտ նշանավորումը, այլ՝ ուղենիշ, թե փոխակերպումների ինչ ճանապարհով պետք է ընթանա Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնը»,- կարևորել է Արա Խզմալյանը և շնորհավորել թատրոնի ողջ անձնակազմին՝ մաղթելով ստեղծագործական ներշնչումներ ու հանդուգն գեղարվեստական որոնումներ:
ՀՀ վաստակավոր արտիստ Դավիթ Հակոբյանը, շնորհավորելով գործընկերներին 100-ամյակի առիթով, նշել է, որ իր բեմադրած պիեսը չափազանց հետաքրքիր է, և սեպտեմբերի 22-ին և 23–ին «Իշամեղու» ներկայացման մեջ ներգրավված դերասանական կազմը հրաշալի դերակատարումներով հանդես կգա:
Վարդան Մկրտչյանի նշմամբ` 100-րդ թատերաշրջանը կբացվի սեպտեմբերի 20-ին «Պեպո» ներկայացումով, որը խորհրդանշական իմաստ ունի և որին անմիջապես կհաջորդի Դավիթ Հակոբյանի նոր բեմադրությունը` «Իշամեղուն»: Թատրոնի տնօրենի խոսքով՝ նոր թատերաշրջանի ընթացքում Մայր թատրոնը կունենա 4 պրեմիերա: Թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Արմեն Էլբակյանն էլ հանդիսատեսի դատին կներկայացնի Բրեխտի «Արտուրո Ուիի կարիերան» ներկայացումը:
Արմեն Էլբակյանը նույնպես շնորհավորել է բոլորին թատրոնի 100-ամյակի կապակցությամբ և նշել, որ չնայած թատրոնի անցած ճանապարհին և ստեղծած ավանդույթներին` այն որպես երևույթ երիտասարդ արվեստ է և պետք է քայլի ժամանակին համընթաց: «Մարդիկ պետք է չկորցնեն ժամանակի և տարածության զգացողությունը ու փորձեն համաքայլ լինել այն իրականության հետ, որում ապրում են»,- նշել է թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարը և որպես ասածի հաստատում` անդրադարձել թատրոնում գործող նոր երիտասարդական «Բլաք բոքս» հարթակին, որի առկայությունը խիստ կարևորվում է, քանի որ այնտեղ են ծնվում նորարարությունն ու գեղարվեստական տարբեր մոտեցումները:
Գրաֆիկ դիզայներ Էդիկ Պողոսյանը ներկայացրել է Սունդուկյանի թատրոնի 100-ամյակի համատեքստում թատերական պաստառների միջազգային փառատոնի կարգն ու պայմանները:
Թատրոնի 100-րդ թատերշրջանի կապակցությամբ թատրոնի ղեկավարությունը հրավիրել է նաև ամերիկացի ռեժիսոր Ջոն Բլոնդելլին` բեմականացնելու Սառա Ռուլի «Եվրիդիկե» ստեղծագործությունը:
«Ինձ համար մեծ պատիվ է գտնվել այստեղ և մասնակցել Սունդուկյանի թատրոնի 100-ամյակի հոբելյանական միջոցառումներին»,- ասել է ռեժիսորն ու ընդգծել, որ իր բեմադրած ներկայացումը տարիների համագործակցության արդյունք է և ունենալու է շարունակականություն:
Թատրոնի երիտասարդ ռեժիսոր Լիլի Էլբակյանն էլ խոսել է Սունդուկյանի թատրոնի մանկական ներկայացումների ձևաչափի և պատկերացումների մասին` ընդգծելով, որ այս տարի կբեմադրի մանկական ներկայացում, որը կլինի շքեղ, ժամանակակից և հետաքրքիր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: