ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ձգտումը դեպի գիտություն սկսվում է դպրոցից». Վահրամ Դումանյանը հանդիպել է «ԱՐՓԱ» ինստիտուտի ներկայացուցիչներին

Սեպտեմբերի 17, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ու նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն ընդունել են «ԱՐՓԱ» (ARPA) ինստիտուտի ներկայացուցիչներին:

Հանդիպման ընթացքում ինստիտուտի տնօրեն Հակոբ Փանոսյանը, ներկայացնելով իրենց գործունեությունը, նշել է, որ «ԱՐՓԱ»-ն (ARPA. Analysis Research & Planning for Armenia) շահույթ չհետապնդող կազմակերպություն է, որը 1992 թվականին ԱՄՆ-ում հիմնադրել են մի խումբ սփյուռքահայեր։ Այն նպատակ ունի նպաստել Հայաստանում կրթության և գիտության ոլորտների զարգացմանը: Այս տարիների ընթացքում ինստիտուտը մի շարք ծրագրեր է իրականացրել` աջակցություն ցուցաբերելով ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին և գիտական կառույցներին: Այժմ նորարարական գաղափարների և գիտության զարգացման ուղղությամբ «ԱՐՓԱ» ինստիտուտն աջակցություն է ցուցաբերում Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիային` հիմնելու միջազգային չափանիշներին համապատասխան գիտաարտադրական արհեստանոց, որն ընդունված է կոչել «Մաքուր սենյակ»: Այն հնարավորություն կտա իրականացնել նոր որակի գիտական ուսումնասիրություններ: «ԱՐՓԱ» ինստիտուտի աջակցությամբ ՀՀ ավագ դպրոցների աշակերտները Intel միջազգային գիտատեխնիկական փառատոնին (Intel International Science and Engineering Fair) մասնակցելու հնարավորություն ունեն: Ուսանողների համար իրականացվում է նաև նորարարության ամենամյա մրցույթ։

Կարևորելով համագործակցությունը և շնորհակալություն հայտնելով «ԱՐՓԱ» ինստիտուտին` ցուցաբերած շարունակական աջակցության համար, նախարարը նշել է, որ կառավարության նոր ծրագրում կրթության և գիտության ոլորտներին կարևոր տեղ է հատկացված: Այժմ մշակվում է ՀՀ կառավարության 5-ամյա գործունեության միջոցառումների ծրագիրը, որով պետությունը հանձնառություն է ստանձնում մինչև 2026 թվականը կառուցել, վերակառուցել կամ հիմնանորոգել 300 դպրոց և 500 մանկապարտեզ: «Մենք մտադիր ենք բոլոր 1400 դպրոցներն ապահովել բնագիտական լաբորատորիաներով, որը կնպաստի ԲՏՃՄ առարկաների կրթության որակի բարելավմանը և հիմքեր կստեղծի ճարտարագիտական և տեխնոլոգիական գիտության զարգացման համար»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը` համոզմունք հայտնելով, որ ձգտումը դեպի գիտություն սկսվում է դպրոցից:

Նախարարի խոսքով` երկարատև քննարկումներից հետո Կառավարությունը հաստատել է Հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչը, որտեղ հատուկ շեշտադրում է արված բնագիտական, տեխնոլոգիական, ճարտարագիտական և մաթեմատիկական առարկաների ուսուցմանը: Չափորոշիչն այժմ փորձարկվում է Տավուշի մարզում, որի արդյունքների վերլուծությունից և որոշակի խմբագրումներից հետո այն կներդրվի նաև մնացած դպրոցներում: Զուգահեռաբար մշակվում են ուսուցիչների մասնագիտական կատարելագործման և վարձատրության համակարգի նոր մոդելներ:

Վահրամ Դումանյանը նշել է, որ հանրակրթության ոլորտն ունի բազմաթիվ խնդիրներ, այդ թվում՝ հատկապես հեռավոր մարզերում առկա է մասնագետ ուսուցիչների պակաս, ինչպես նաև տարբեր բնակավայրերի դպրոցների միջև որակի ընդգծված շեղումներ կան, հետևաբար միջին որակի բարելավումն այժմ ամենաառաջնային խնդիրն է:

Խոսելով բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումների մասին` ԿԳՄՍ նախարարը նշել է, որ ԱԺ-ի կողմից ամիսներ առաջ ընդունված «Բարձրագույն կրթության և գիտության» մասին նոր օրենքով մի շարք արմատական փոփոխություններ էին նախատեսված: Սակայն օրենքի գործողությունը, որոշակի խնդիրներով պայմանավորված, Սահմանադրական դատարանի կողմից կասեցվել է: Նախարարը հույս է հայտնել, որ խմբագրումներից հետո օրենքի նախագիծը կրկին կշրջանառվի և կստեղծվեն բուհական կրթության որակի բարելավման նոր իրավական հիմքեր:

Հանդիպման ընթացքում «ԱՐՓԱ» ինստիտուտի ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են մի շարք աշխատանքային հարցեր՝ հետագա համագործակցության վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…