ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ռազմամարզական ճամբարի ծրագիրը կընդլայնվի. քննարկում ԿԳՄՍ նախարարությունում

Սեպտեմբերի 7, 2021

 

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանի հրավիրած աշխատանքային հանդիպման ժամանակ քննարկվել է այս ամռանը փորձարկված մարզառազմական ճամբարի ծրագրի ընդլայնման հարցը:

«Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի գիտելիքների ու գործնական հմտությունների զարգացմանը միտված մարզառազմական ճամբարի 12-օրյա ծրագիրն այս տարի կյանքի է կոչվել առաջին անգամ` հունիսի 22-ից հուլիսի 4-ն ընկած ժամանակահատվածում: Փորձնական ծրագրին մասնակցել են Երևանի Գ. Էմինի անվան թիվ 182, Ա. Իսահակյանի անվան թիվ 16, Երևանի թիվ 97, Չարենցավանի Մ. Մաշտոցի անվան թիվ 1 ավագ և Գեղաշենի Ռ. Ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցների 100 աշակերտներ՝ 86 տղա և 14 աղջիկ:

ԿԳՄՍ նախարարությունում տեղի ունեցած քննարկմանը մասնակցել են ռազմամարզական ճամբարի ծրագրի պատասխանատու Ա. Մանուկյանի անվան մարզառազմական մասնագիտացված դպրոցի տնօրեն Արկադի Պետրոսյանը, նույն դպրոցի մասնագետները, «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի չափորոշչի հեղինակային խմբի նախագահ, Մոնթե Մելքոնյանի անվան վարժարանի փոխտնօրեն Արթուր Կարապետյանը, փորձնական ծրագրում ընդգրկված ուսումնական հաստատությունների զինղեկները:

Աշխատանքային հանդիպման ընթացքում ամփոփվել են ճամբարային ուսումնական ծրագրի հիմնական արդյունքները, քննարկվել է ծրագրի ընդլայնման կարևորությունը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ մարզառազմական ճամբարը «Նախնական զինվորական պատրաստություն» (ՆԶՊ) առարկայի ուսուցման գործնական բաղադրիչն է:

«Շատ կարևոր է, որ երեխաները մարզառազմական ճամբարին վերաբերեն ոչ թե որպես ամառային միջոցառման, այլ հասկանան, որ ճամբարը ՆԶՊ առարկայի ուսուցման պարտադիր բաղադրիչ է: Այս առումով շատ կարևոր է նախապատրաստական աշխատանքը, որ մինչև ճամբարային ծրագրի մեկնարկը պետք է կատարվի դպրոցներում»,- շեշտել է նախարարի տեղակալը:

Քննարկման ընթացքում նշվել է, որ ՆԶՊ առարկայի նոր չափորոշչում կարևոր տեղ է տրված գործնական պարապմունքներին, որոնց ծավալն ընդհանուր առարկայական ծրագրում ավելի քան 70 տոկոս է կազմում:

2021-22 ուսումնական տարում ռազմամարզական ճամբարի ծրագիրը կիրականացվի ՀՀ Տավուշի մարզի դպրոցների ավագ դասարաններում՝ հաշվի առնելով, որ Հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչն ու առարկայական ծրագրերը փորձարկման նպատակով ներդրվել են հենց այդ մարզում:

Դիմելով քննարկմանը մասնակից զինղեկներին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը հորդորել է նրանց առաջարկներ և դիտողություններ ներկայացնել ՆԶՊ առարկայի չափորոշչի վերաբերյալ, որոնք հաշվի կառնվեն լրամշակման և վերջնական խմբագրման ընթացքում:

Քննարկման մասնակիցները ՆԶՊ առարկայի ուսուցման որակը բարձրացնելու տեսանկյունից կարևորել են հատկապես նյութատեխնիկական հագեցվածության, զինղեկների` պարտադիր ատեստավորման շրջանակում իրականացվող վերապատրաստումների արդյունավետության խնդիրները:

Նշենք, որ ռազմամարզական ճամբարի ծրագրի շրջանակում երեխաներն ուսանում են ռազմարվեստի պատմություն, մարտավարություն, կրակային, շարային, հոգեբանական պատրաստություն, ռազմական տեղագրություն (գործնական), համազորային կանոնադրություններ, անվտանգ կենսագործունեություն, առաջին օգնություն, կապ և հեռահաղորդակցություն և այլ դասընթացներ` մասնավորապես զարգացնելով գործնական հմտությունները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…