ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր զարգացումներ Արտաշատի քաղաքային մարզադաշտում աթլետիկական վազքուղու կառուցման աշխատանքներում

Սեպտեմբերի 3, 2021
Սպորտային լուրեր

Արտաշատի քաղաքային մարզադաշտում այս տարի կիրականացվեն տարածքի բարեկարգման, բետոնային աշխատանքներ, կլուծվեն ջրահեռացման հետ կապված խնդիրները, իսկ հաջորդ տարվա գարնանը կտեղադրվի Աթլետիկայի ֆեդերացիաների միջազգային ասոցիացիայի կողմից հավաստագրված աթլետիկական վազքուղի:

Նման որոշում կայացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի, Հայաստանի աթլետիկայի ֆեդերացիայի նախագահ Ռոբերտ Էմմիյանի և աթլետիկական վազքուղիների արտադրությամբ հայտնի շվեյցարական «Conica» ընկերության վաճառքի տարածաշրջանային տնօրեն Պավել Մարեշի Արտաշատ կատարած այցի ժամանակ: Վերջինս Հայաստան է ժամանել վազքուղու կառուցման աշխատանքները լավագույնս կազմակերպելու համար խորհրդատվություն տրամադրելու նպատակով: Արտաշատ համայնքի ղեկավար Կարեն Բենիամինյանի ուղեկցությամբ մարզադաշտ կատարած շրջայցի ընթացքում ծանոթանալով ներկայիս պայմաններին և հաշվի առնելով եղանակային հնարավոր փոփոխությունները՝ Պավել Մարեշն առաջարկել է մինչև տարեվերջ կատարել բետոնային և ջրահեռացման համակարգի հետ կապված բոլոր աշխատանքները, իսկ 2022 թվականի մարտին տեղադրել նոր վազքուղին:

«Աթլետիկական վազքուղու տեղադրման աշխատանքներում չափազանց կարևոր են տեխնոլոգիական ճիշտ դադարները: Բետոնային աշխատանքներից հետո անհրաժեշտ է որոշ ժամանակ սպասել՝ ծածկույթի վիճակը գնահատելու և հնարավոր փոփոխությունները կատարելու համար: Սրանք կարևոր բաղադրիչներ են միջազգային ֆեդերացիայի չափանիշներին համապատասխան ծածկույթ ստանալու համար»,- ասել է Պավել Մարեշը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն ընդգծել է Պավել Մարեշի՝ աթլետիկայի միջազգային ֆեդերացիայի հետ աշխատելու փորձառությունը և նշել, որ որակյալ արդյունք ստանալու համար պետք է նկատի ունենալ ոլորտի պրոֆեսիոնալների կարծիքը:

«Պավել Մարեշն աշխատում է աթլետիկայի միջազգային ֆեդերացիայի հետ, նա է համակարգելու աշխատանքները: Այս տարվա ընթացքում կիրականացվեն ոչ միայն բետոնային և ջրահեռացման բոլոր աշխատանքները, այլև կկառուցվեն աթլետիկական այլ հատվածներ՝ ցատկափոսեր, բարձրացատկի, ձողացատկի, գնդի, սկավառակի, նիզակի նետման հատվածներ: Նախնական պայմանավորվածության համաձայն՝ մարտին՝ 15 օրվա ընթացքում, կտեղադրվի աթլետիկական նոր վազքուղին: Այդպիսով՝ Հայաստանի հաջորդ առաջնությունը կկազմակերպենք աթլետիկական նոր ստադիոնում: Հայաստանի աթլետիկայի ֆեդերացիան խոստացել է, որ միջազգային չափանիշներին համապատասխան ստադիոն ունենալու դեպքում Եվրոպայի չեմպիոն կունենանք: Դա իսկապես կլինի լավագույն շնորհակալությունը»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:

Արտաշատի համայնքապետ Կարեն Բենիամինյանը տեղեկացրել է, որ շինարարական աշխատանքների համար մրցույթն արդեն հայտարարված է, այն կամփոփվի այս ամիս, ինչից հետո անմիջապես կմեկնարկեն աշխատանքները: Համայնքապետը վստահեցրել է՝ կանեն առավելագույնը նախանշված ժամկետից չշեղվելու համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: