ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր վազքուղի, նոր հաղթանակներ. Վահրամ Դումանյանը Ռոբերտ Էմմիյանի հետ քննարկել է աթլետիկայի զարգացման հեռանկարները

Սեպտեմբերի 2, 2021
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է հեռացատկի Եվրոպայի չեմպիոն, Եվրոպայի ռեկորդակիր, Հայաստանի աթլետիկայի ֆեդերացիայի նախագահ Ռոբերտ Էմմիյանին և աթլետիկական վազքուղիների արտադրությամբ հայտնի շվեյցարական «Conica» ընկերության վաճառքի տարածաշրջանային տնօրեն Պավել Մարեշին: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը և Սպորտի քաղաքականության վարչության պետ Նարինե Շահբազյանը:

Օրակարգում եղել են Արտաշատի քաղաքային մարզադաշտում աթլետիկայի վազքուղու կառուցմանը և Հայաստանում մարզաձևի զարգացման հեռանկարներին առնչվող հարցեր: Մեր երկրում միջազգային չափանիշներին համապատասխան, Աթլետիկայի ֆեդերացիաների միջազգային ասոցիացիայի կողմից հավաստագրված վազքուղու կառուցման նպատակով ՀՀ կառավարության որոշմամբ վերջերս հատկացվել է 71 մլն 860.4 հազար դրամ:

ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, դիմելով Ռոբերտ Էմմիյանին, նշել է, որ նա բացառիկ մարզիկի և նվիրյալ քաղաքացու օրինակ է: Նախարարի խոսքով՝ Էմմիյանի՝ Հայաստանում աթլետիկայի զարգացմանն ուղղված նախաձեռնությունն ու տարիների ընթացքում այդ ուղղությամբ կատարած աշխատանքը հարգանքի ու հիացմունքի են արժանի. «Դուք բացառիկ մարզիկ եք, որը մեզ հպարտության բազում պահեր է պարգևել, և շարունակում եք հայրենանվեր գործունեություն ծավալել: Շնորհակալ եմ Ձեզ այն բոլոր ջանքերի համար, որոնք գործադրում եք Հայաստանում աթլետիկայի զարգացման նպատակով: Ուրախ եմ, որ մեր երկրում միջազգային չափանիշներին համապատասխան վազքուղու կառուցման աշխատանքները թևակոխել են գործնական փուլ: Նախարարությունը մշտապես պատրաստ է աջակցել այն նախաձեռնություններին, որոնք արվում են՝ ի շահ Հայաստանում սպորտի զարգացման և առողջ ապրելակերպի մասսայականացման»:

Ռոբերտ Էմմիյանը, շնորհակալություն հայտնելով ջերմ ընդունելության և աջակցության համար, ընդգծել է՝ վազքուղու կառուցմամբ իրականանում է իր վաղեմի երազանքը. «Երբ ես դարձա Հայաստանի աթլետիկայի ֆեդերացիայի նախագահ, մարզաձևի միջազգային կառույցը պատրաստակամություն հայտնեց աջակցելու Հայաստանում նոր վազքուղու կառուցման հարցում: 10 տարի սպասում էինք աշխատանքների գործնական փուլին, այդ ընթացքում բազմաթիվ հանդիպումներ, քննարկումներ եղան: Շնորհակալ եմ Ձեր գործուն աջակցության և այս ծրագիրը վերջապես կյանքի կոչելու համար: Ի սկզբանե շատ էի ցանկանում, որ հանրապետությունում առաջինը նման վազքուղի մայրաքաղաքում կառուցվեր, բայց և անչափ ուրախ եմ Արտաշատի համար, որի դռները միշտ բաց են եղել աթլետիկայի հանրապետական և միջազգային մրցումների պարագայում: Դժվարն առաջինն է. վստահ եմ, որ Արտաշատին կհաջորդեն Երևանը, Գյումրին, Վանաձորը, և այդպես՝ շարունակ»:

Ներկայացնելով «Conica» ընկերության վաճառքի տարածաշրջանային տնօրեն Պավել Մարեշին՝ Ռոբերտ Էմմիյանը նշել է, որ վերջինս, տեղեկանալով ընթացիկ աշխատանքների մասին, անձամբ Հայաստան գալու և աջակցելու պատրաստակամություն է հայտնել: Պավել Մարեշն այցելելու է Արտաշատ՝ վազքուղու կառուցման աշխատանքները լավագույնս կազմակերպելու համար խորհրդատվություն տրամադրելու նպատակով:

«Շատ հաճելի է լինել Հայաստանում: Վստահեցնում եմ, որ ամեն ինչ կարվի բարձր մակարդակով և որակով: Արտաշատում կուսումնասիրենք տարածքը, և ըստ այդմ՝ աշխատանքներին ճիշտ ընթացք կտրվի: Պետք է հաշվի առնել ցանկացած մանրուք, այդ թվում՝ տեխնոլոգիական դադարները: Արդյունքում Հայաստանը կունենա միջազգային չափանիշներին համապատասխան վազքուղով մարզադաշտ, որտեղ հնարավոր կլինի ընդունել նաև միջազգային մրցաշարեր: Ես՝ որպես այս գործում փորձ ունեցող անձնավորություն, վստահեցնում եմ, որ մեկ վազքուղու կառուցումը կարող է բերել շարունակական զարգացման, առաջինին կհաջորդեն երկրորդը, երրորդը...»,- ասել է Պավել Մարեշը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս վստահություն է հայտնել, որ վազքուղու կառուցումը նպաստելու է Հայաստանում մարզաձևի զարգացմանը և հայ աթլետների՝ համաշխարհային կարևորագույն մրցումներում բարձր արդյունքներ գրանցելուն. «Մեր մարզիկներն այժմ էլ նշանակալի հաջողություններ են գրանցում միջազգային մրցումներում, իսկ վազքուղու կառուցումը, վստահ եմ, իր հետ նոր հաղթանակներ է բերելու»:

Նշենք, որ դեռևս 2010 թվականին Աթլետիկայի միջազգային ֆեդերացիայում քննարկվել է Հայաստանում սինթետիկ ծածկույթով վազքուղի ունեցող աթլետիկայի մարզադաշտ կառուցելու հնարավորությունը, հանրապետության մարզադաշտերում կատարվել է համապատասխան ուսումնասիրություն, որից հետո ներդրումային ծրագիր իրականացնելու որոշում է կայացվել: Աթլետիկայի ֆեդերացիաների միջազգային ասոցիացիան և Աթլետիկայի միջազգային հիմնադրամը դարձել են տվյալ նախագծի գործընկերները, և ներդրումների պատրաստակամություն հայտնել, ինչը, սակայն, չի բավարարել աշխատանքների իրականացման համար, և խնդրի վերջնական լուծումը տարբեր պատճառներով ձգձգվել է մինչև այս տարի:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: