Սեպտեմբերի 1-ից դասերի առկա ձևաչափով կազմակերպման դեպքում առողջական տեսանկյունից խոցելի խմբերում գտնվող ուսուցիչների հեռավար աշխատելու հարցը կարգավորվում է ՀՀ աշխատանքային օրենսգրքով:
Նկատի ունենալով, որ այդպիսի խնդիր ունեն տարբեր ուսումնական հաստատություններում աշխատող բազմաթիվ ուսուցիչներ, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը կդիմի իրավասու կառույցներին` ՀՀ արդարադատության, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություններ, ինչպես նաև Աշխատանքի տեսչություն` հավելյալ պարզաբանումների համար: Այս մասին հայտարարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող ավագ դպրոցների տնօրենների և ոչ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների ներկայացուցիչների օգոստոսյան խորհրդակցության ժամանակ:
Քննարկմանը մասնակցել են ավագ և ոչ պետական հանրակրթական դպրոցների տնօրեններ, Կրթության զարգացման նորարարությունների ազգային կենտրոնի տնօրենի պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը, Հանրապետական
մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաջյանը, ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, Առողջապահության նախարարության ներկայացուցիչներ։
Դպրոցներին տրվել են գրավոր ցուցումներ
Հիշեցնելով, որ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի ու Առողջապահության նախարարությունների միջև ձեռք բերված պայմանավորվածության համաձայն` դասերը կարող են իրականացվել ամենօրյա առկա ռեժիմով` անկախ դասարանում աշակերտների թվից, փոխնախարարը նշել է, որ դպրոցները դեռևս նախորդ շաբաթ նախարարությունից շրջաբերական գրությամբ ցուցումներ են ստացել` ուսումնական տարվա մեկնարկի աշխատանքների կազմակերպման վերաբերյալ: Ժաննա Անդրեասյանը ևս մեկ անգամ ընդգծել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը կարևորում է դասերի ամենօրյա ռեժիմով և առկա ձևաչափով կազմակերպումը:
Մինչ դասասենյակներում աշակերտների առավելագույնը 20 հոգով դասեր անելու սահմանափակման իրավական չեղարկումը դպրոցները պետք է դիմեն ԿԳՄՍ նախարարություն` 20-ից ավելի աշակերտներով դասեր անելու թույլտվության համար:
Պատվաստումները կամավոր են
Պատասխանելով դպրոցի տնօրեններից մեկի հարցին` քննարկմանը ներկա Առողջապահության նախարարության ներկայացուցիչը վստահեցրել է, որ պատվաստումները պարտադիր չեն. դրանք իրականացվում են կամավորության սկզբունքով: Ինչպես բոլոր քաղաքացիները, այնպես էլ ուսուցիչներն իրենք են որոշում պատվաստվել, թե՝ ոչ: Այժմ շրջանառվող առողջապահական նոր կարգավորման համաձայն` խնդիր է դրվում չպատվաստվելու դեպքում 14 օրը մեկ ներկայացնել ՊՇՌ թեստի բացասական պատասխանը` արված վերջին 72 ժամվա ընթացքում: Ինչ վերաբերում է պատվաստումների հակացուցում ունեցող քաղաքացիներին, ապա նրանք պետք է տեղեկանք ներկայացնեն` տրված առողջության պահպանման առաջնային օղակի (պոլիկլինիկա) բժշկի կողմից` ստորագրված և կնքված:
Տարակարգերի և ատեստավորման մասին
Քննարկմանը մասնակից մասնավոր դպրոցների տնօրենները հարց են բարձրացրել ոչ պետական դպրոցներում սովորող տարրական դպրոցների աշակերտներին պետական միջոցներով դասագրքեր տրամադրելու, ատեստավորման և տարակարգերի գործընթացներում նաև մասնավոր ուսհաստատությունների մանկավարժներին ընդգրկելու վերաբերյալ:
Ժաննա Անդրեասյանն այդ առնչությամբ նշել է, որ պետական հանրակրթական դպրոցներում տարրական դասարանների սովորողներին դասագրքերի անվճար տրամադրման հարցը կարգավորվում է «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքով, որի համապատասխան դրույթի խմբագրման հարցը նախարարությունը պատրաստ է քննարկել: Ինչ վերաբերում է ոչ պետական դպրոցների ուսուցիչների ատեստավորմանը և տարակարգերի շնորհմանը, ապա այս դեպքում որևէ իրավական արգելք չկա:
«Ոչ պետական հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչները կարող են սահմանված կարգով մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը, նրանց կարող է շնորհվել որակավորման տարակարգ, եթե ոչ պետական դպրոցի հիմնադիրը պատրաստ է ստանձնել նշված գործընթացների արդյունքից բխող ֆինանսական պարտավորությունները»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը` հիշեցնելով, որ ինչպես որակավորման տարակարգը, այնպես էլ կամավոր ատեստավորման բարձր միավորները ենթադրում են ուսուցչի աշխատավարձի ավելացում, որը պետական դպրոցների դեպքում ապահովում է պետությունը:
Նա նաև ավելացրել է, որ տարակարգի շնորհման կարգում անցյալ տարի կատարված փոփոխության համաձայն` տարակարգ ունեցող ուսուցիչը մի դպրոցից մեկ այլ դպրոց տեղափոխվելու դեպքում այսուհետ պահպանում է մասնագիտական որակավորումը: Նախկինում այլ դպրոց տեղափոխվելու պարագայում տարակարգի հավելավճարը չեղարկվում էր:
Կառավարության ծրագրով` 300 դպրոցի հիմնանորոգում և կառուցում
Ամփոփելով քննարկումը` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ կրթության խնդիրները Կառավարության առաջնային ուշադրության կենտրոնում են: Նա տեղեկացրել է, որ օրերս հաստատված ՀՀ կառավարության առաջիկա 5 տարվա ծրագրով նախատեսվում է շուրջ 300 դպրոցների հիմնանորոգում և կառուցում` ներառյալ նոր գույքով ապահովումը: Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է ներկաներին` մաղթելով, որ նոր ուսումնական տարին լինի կրթության բովանդակության բարելավման տարի:
Նշենք, որ ավագ և մասնավոր դպրոցների տնօրենների հետ հանդիպմամբ ավարտվել են օգոստոսյան խորհրդակցությունները, որոնք անցկացվում են նոր ուսումնական տարվա մեկնարկին ընդառաջ և նպատակ ունեն քննարկել ուսումնական գործընթացի կազմակերպչական հարցերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: