Արարատի մարզի Լուսաշող համայնքում տեղի է ունեցել Լուսաշողի երիտասարդական կենտրոնի հանդիսավոր բացումը։
Բացման արարողությանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը և Հայաստանում Նիդեռլանդների դեսպան Ն․ Գ․ Նիկո Սխերմերսը։
Ծրագիրը կյանքի է կոչվել «Լուսաշող համայնքային զարգացման» հասարակական կազմակերպության կողմից Հայաստանում Նիդեռլանդների դեսպանատան և Ֆրանսիայի Սբ․ Մեսրոպ Արաբյանի անվան դպրոցի սաների ծնողների աջակցությամբ:
Ծրագրի նպատակն է խթանել Լուսաշող գյուղական համայնքում պատանիների և երիտասարդների ակտիվ քաղաքացիության հմտությունների զարգացումը, բարձրացնել հանրային պատասխանատվությունը և սեփական ներուժի դերի գիտակցումը համայնքային կյանքի առաջընթացի գործում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է նախաձեռնությունը՝ հույս հայտնելով, որ կենտրոնը կդառնա Լուսաշող համայնքում երիտասարդական ներուժի բացահայտման, զարգացման և իրացման առանցքը: Նախարարի տեղակալը կարևորել է կենտրոնի ստեղծման՝ տեղական նախաձեռնություն լինելու հանգամանքը և տեղական ինքնակառավարման մարմնի հետ համագործակցությունը:
Դիմելով ներկա պատանիներին ու երիտասարդներին՝ փոխնախարարն ասել է. «Դուք ապրում եք Հայաստանի ամենագեղեցիկ եզերքներից մեկում, լա՛վ սովորեք, սիրե՛ք ձեր համայնքը և ձեր ապագան կապե՛ք այս համայնքի հետ՝ ձեր բաժին քարը դնելով հայրենիքի շենացման ճանապարհին»:
Ծրագիրն իրականացվել է երկու շրջափուլով՝
1․ «Ես՝ իմ համայնքում» նախաձեռնության շրջանակում երեխաների համար կազմակերպվել են դասընթացներ, գնվել են գրքեր, սպորտային պարագաներ, ինտելեկտուալ խաղեր:
Ծրագիրն իրականացվել է «Սիրիահայերի և տեղացիների դիմակայունության բարձրացում» ծրագրի՝ «Երիտասարդական նախաձեռնությունների» շրջանակում (2021 թ․ ապրիլ-հունիս):
2․ «Ներառականություն և հավասար հնարավորություններ աղջիկներին համայնքային կյանքում» ծրագրի շրջանակում իրականացվել է համայնքապատկան շենքի վերանորոգում։
Միտված երիտասարդների և պատանիների զբաղվածության ապահովմանը՝ կենտրոնում կկազմակերպվեն ինքնազարգացման դասընթացներ և խմբակներ՝ «Կյանքի հմտություններ», «Մասնագիտական կողմնորոշում», «IT հմտություններ», «Գյուղատնտեսական հմտություններ», «Ակտիվ քաղաքացիություն» թեմաներով:
Կենտրոնի բացումը հիմք կդառնա համայնքային հետագա նախաձեռնությունների համար։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: