ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարեն Թռչունյան. «Բարձրագույն կրթության հետազոտահենք մոդելի ներդրումը պետք է սկսվի բակալավրից»

Օգոստոսի 26, 2021

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների (ԲԿԲՓ) հետ աշխատանքային հանդիպման ժամանակ քննարկել է ոլորտում հետազոտական բաղադրիչի բարելավման խնդիրը:

Նախարարի տեղակալը կարևորել է բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում հետազոտահենք կրթության մոդելի ներդրումը` նշելով, որ նախարարությունը մեթոդաբանության մշակման հարցում ակնկալում է փորձագետների աջակցությունը: Որպես կրթության քաղաքականությունը մշակող կառույց` նախարարությունը փորձագետներին առաջարկել է ուսումնասիրություն իրականացնել` կատարելով իրավիճակի գնահատում, քարտեզագրում, խնդիրների վերհանում, հաջորդաբար նաև սահմանելով թիրախը ներկայացնել լուծման առաջարկներ և գործողությունների ճանապարհային քարտեզ: Բուհերի գործունեության արդյունավետ գնահատման նպատակով առաջնային է նաև կատարողականի հիմնական ցուցանիշների առաջարկի մշակումը: Այս առումով կարևորվել է հատկապես հաշվետվողականության բարձրացումը, բուհերում ժամանակակից և մրցունակ մասնագիտական կրթական ծրագրերի մշակումն ու ներդրումը:

«Բարձրագույն մասնագիտական կրթության պահանջները փոխվում են, և նախորդ դարի 80-ական թվականների մեթոդաբանությունը, որով հաճախ առաջնորդվում են մեր բուհերը, պետք է փոխվի: Լայնորեն կիրառվող դասական դասախոսության փորձը, անշուշտ, չի կարող վերանալ, սակայն պետք է վերլուծել, ապա նաև վերանայել կրթական ծրագրերում դրանց տոկոսային ծավալի հարցը` պայմանավորված հիմնարար, հումանիտար և այլ ուղղվածությունների առանձնահատկություններով»,- քննարկման ընթացքում նշել է փոխնախարարը` շեշտելով, որ հետազոտահենք կրթությունը պետք է ներդրվի բարձրագույն կրթության առաջին աստիճանից` բակալավրից սկսած` հաշվի առնելով նաև միջազգային առաջավոր փորձը:

Կարեն Թռչունյանը նշել է, որ փորձագետների առաջարկները հետագայում պետք է քննարկվեն նաև բուհերի ներկայացուցիչների հետ:

Խոսելով բուհերի ինքնավարության և ակադեմիական ազատությունների մասին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն առավել կարևոր է համարել կրթության որակի հարցը: Նրա խոսքով՝ պետության համար առաջնայինը կրթության որակի հարցն է, որը պետք է դրվի նաև պետական պատվերի ձևավորման հիմքում:

Քննարկման ընթացքում փորձագետները ներկայացրել են իրենց մոտեցումները: Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել համագործակցության շրջանակում հետագա հանդիպումների և աշխատանքային ձևաչափի վերաբերյալ:

Նշենք, որ Հայաստանի բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների խումբը գործում է 2008 թվականից` Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակի աջակցությամբ: Ներկա խումբը ձևավորվել է 2018 թ. նոյեմբերին` ԿԳՄՍ նախարարության համաձայնությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…