ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տրվել է «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագրի մեկնարկը

Դեկտեմբերի 21, 2016
Պաշտոնական

Տեղի է ունեցել «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագրին ՀՀ մարզային դպրոցների անդամակցության վերաբերյալ մամուլի ասուլիս, որի ընթացքում ներկայացվել են Արարատյան բակալավրիատի նպատակները, տեսլականը, ծրագրին անդամակցելու  քայլերն ու պահանջները։ Հանդիպմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, «Արարատյան բակալավրիատին» անդամակցելու թեկնածու դպրոցների ընտրության հանձնաժողովի անդամները՝ Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի տնօրեն Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանը և «Այբ»-ի համահիմնադիր և Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության Կենտրոնական վարչության անդամ, ՀԲԸՄ հայաստանյան մասնաճյուղի նախագահ Վազգեն Յակուբյանը։

ԿԳԱԾ-ի տնօրեն Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանը, ներկայացնելով «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագիրը, նշել է, որ այսօրվանից ազդարարվում է ծրագրի ներդրումը ՀՀ մարզային դպրոցներում և Արցախում: «Այս ծրագրի նպատակն է՝ լավագույն կրթական բովանդակությունը և տեխնոլոգիաները հասանելի դարձնել Հայաստանի բոլոր երեխաներին: «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագիրը, որը մշակվել է «Այբ» կրթական հիմնադրամի կողմից և լրամշակվել Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի շրջանակում, կներդրվի ՀՀ մարզային՝ ավագ բաղադրիչ ունեցող դպրոցներում՝ մեկական դասարանով։ Մեր նպատակն է կառուցել նոր գերազանցության ցանց և այն հասանելի դարձնել բոլորին»,- նշել է բանախոսը՝  ընդգծելով, որ ծրագիրն իրականացվում  է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ՝ Քեմբրիջի համալսարանի «Քեմբրիջի միջազգային քննություններ» կենտրոնի  և Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի (UCL) Կրթության ինստիտուտի (IOE) հետ համագործակցությամբ, որն արդեն  համապատասխանության է բերվել միջազգային բոլոր չափանիշներին: «ՀՀ կառավարության որոշմամբ ծրագիրը թույլատրվել է նաև կիրառել ՀՀ դպրոցներում: Այն կգործի պետական կրթական ծրագրին զուգահեռ՝ տալով աշակերտներին ավագ դպրոցի կրթական ծրագրի ընտրության ավելի լայն հնարավորություն և ապահովելով կրթության որակի և ավարտական գնահատականների ու դիպլոմի և՛ տեղական, և՛ միջազգային ճանաչում: Ծրագրի երկրորդ բաղադրիչը նոր սերնդի ուսուցիչների վերապատրաստումն է, որը բավականին պահանջկոտ է: Ծրագրի արդյունքում բոլոր վերապատրաստված ուսուցիչները կստանան միջազգային որակավորում: Ծրագիրն այնպես է մշակվել, որ մոտ ապագայում այն ներդրվի ՀՀ  մեկ կամ ավելի բուհերում՝ որպես կրթության մագիստրոսի աստիճան: Հետագայում այս ծրագրի շրջանակում աշխատող բոլոր ուսուցիչները պետք է ստանան այդ մագիստրոսի աստիճանը: Եվ երրորդ՝ ամենաբարդ բաղադրիչն է հասնել նրան, որ Հայաստանն ունենա հայալեզու միջազգայնորեն ճանաչված քննություններ: Այս տարի առաջին անգամ հաջողությամբ անցկացրել ենք միջազգային քննություն, որի արդյունքները ճանաչված են ամբողջ աշխարհում: Այդ քննությունների հիման վրա դիմորդները կարող են ընդունվել աշխարհի որևէ բուհ՝ առանց հավելյալ քննությունների կամ կրեդիտավորել քննության արդունքները, ինչպես նաև ընդունվել ՀՀ բուհեր: Ունենալով այս երեք կարևորագույն գործիքները՝ լիովին պատրաստ ենք ծրագրի ներդրմանը»,-նշել է Տ․ Մեսրոպ քհն. Արամյանը:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղեկալ Դավիթ Սահակյանի խոսքով՝ ծրագրի մեկնարկը տրվում է մարզային փուլով, որովհետև, ըստ փոխնախարարի,  մարզային զարգացումն առաջնահերթություն է: «Այսօր ազդարարում ենք  ծրագրի թեկնածու դպրոցների ընտրության մեկնարկը: Ծրագիրը բավականին խստապահանջ է՝  դպրոցը պետք է ունենա վերապատրաստված ուսուցիչներ, անցած լինի որոշակի ինստիտուցիոնալ զարգացում և ունենա համապատասխան պայմաններ: Այն դպրոցները, որոնք ունեն մոտիվացիա և պատրաստակամ են զարգանալ, պետք է հայտեր ներկայացնեն, որոնց հետ աշխատանքի արդյունքում՝ դրանք կմոտեցվեն հավաստագրման գործընթացին»,- նշել է բանախոսը՝ ընդգծելով, որ վերոնշյալ գործընթացից հետո ակնկալվում է, որ ծրագրի շրջանակում առաջին դիմորդներն ավագ դպրոցներ կընդունվեն արդեն 2018 թվականի սեպտեմբերին՝ անվճար կրթություն ստանալով պետական դպրոցներում: «Առհասարակ, այս ծրագիրը բացառիկ երևույթ է կրթության ոլորտում ոչ միայն հայկական, այլ նաև համաշխարհային մակարդակով, քանի որ հայալեզու կրթական ծրագիրն ամբողջությամբ ստեղծվել է Հայաստանում՝ միջազգայնորեն ճանաչելի արդյունքներով և որակներով: Այսպիսով՝ Հայաստանը կրթական հարթակում հայտնվում է նոր դերով, երբ այն արդեն կրթություն արտահանելու հնարավորություն կունենա»,- նշել է Դավիթ Սահակյանը՝ ակնկալիք հայտնելով,  որ ծրագրում ընդգրկված  դպրոցներում կսովորեն ոչ միայն Հայաստանի երեխաները, այլ նաև այն սփյուռքահայերը, ովքեր փնտրում են որակյալ, միջազգայնորեն ճանաչելի կրթություն՝  ապահով միջավայրում, հարազատ լեզվով: «Սա լուրջ ինտեգրման գործընթաց և նվաճում է համաշխարհային իմաստով և պատահական չէ, որ այսօր նույն Քեմբրիջի համալսարանը տարբեր հարթակներում Հայաստանի օրինակը ներկայացնում է  որպես հաջողության պատմություն»,-նշել է նա:

ՀԲԸՄ հայաստանյան մասնաճյուղի նախագահ Վազգեն Յակուբյանը, իր հերթին կարևորելով ծրագիրը, նշել է, որ այն մեր երկրի կարևոր ձեռքբերումներից է: «Այսօր  ունենք հայալելու կրթական ծրագիր, որը ճանաչված է աշխարհում: Ցանկանում եմ շեշտել այդ կարևորությունը նաև այն սփյուռքահայ աշակերտների համար, ովքեր ցանկանում են ոչ միայն որակյալ կրթություն ստանալ, այլ նաև հայեցի դաստիարակություն՝ հետագայում հնարավորություն ունենալով ուսումը շարունակել աշխարհի լավագույն համալսարաններում: Սա մեծ համագործակցություն է Հայաստանի և սփյուռքի միջև»,- նշել է բանախոսը՝ ցանկություն հայտնելով, որ ծրագրում ընդգրված դպրոցներն ապահովված լինեն հանրակացարաններով:

Ասուլիսի ընթացքում բանախոսները պատասխանել են նաև լրագրողների բազմաթիվ հարցերին, որոնք վերաբերել են ծրագրի ֆինանսավորմանը, առանձնահատկություններին, քայլերի հաջորդականությանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…