ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ավագ դպրոցի աշակերտները ԿԳՄՍՆ-ում ստացել են իրենց հուզող հարցերի պատասխանները

Օգոստոսի 18, 2021

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում «Ռեստարտ» համայնքային զարգացման ծրագրի մասնակից երիտասարդները քննարկել են կրթական բարեփոխումների, հանրակրթության համակարգում մասնագիտական կողմնորոշման բաղադրիչին առնչվող հարցեր: Մասիսցի երիտասարդներին ընդունել է նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:

«Կրթական համակարգի բարեփոխումների փուլում ամենակարևորը դուք եք, և մեր նպատակն է հնարավորինս լավ պայմաններ ստեղծել՝ զարգացնելու ձեր կարողությունները, բացահայտելու նախասիրությունները, որպեսզի մեր երկրի զարգացման գործում ձեր կարևոր դեր ունենաք»,- ասել է փոխնախարարը: Նրա խոսքով՝ հանրակրթության պետական և առարկայական նոր չափորոշիչների շուրջ շարունակական քննարկումներ են կազմակերպվում դպրոցում կրթությունը ավելի արդյունավետ դարձնելու համար:

Ավագ դպրոցում նախատեսվում է ներդնել կրեդիտային համակարգ, ըստ որի՝ հավաքած կրեդիտները կարող են հաշվի առնվել բուհ կամ միջին մասնագիտական հաստատություն ընդունվելիս՝ շաղկապելով կրթական տարբեր մակարդակները: Հաջորդ կարևոր անելիքն ավագ դպրոցում մոդուլային դասընթացների իրականացումն է: Այն ենթադրում է կարճաժամկետ դասընթացներ (առարկան դասավանդվի ոչ թե 1 տարի, այլ 6 ամիս) այն հստակ մասնագիտական ուղղվածությամբ, որը կընտրի աշակերտը: Ժ.Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ բոլոր փոփոխությունները նախատեսված են նոր չափորոշիչներով և առաջիկայում փորձարկվելու են:

Անդրադառնալով մասնագիտական կողմնորոշման բաղադրիչին՝ նախարարի տեղակալն ասել է, որ նախատեսվում է մասնագիտական կողմնորոշման ակումբները դպրոցներում դարձնել պարտադիր: Դա աշակերտներին հնարավորություն կտա տարբեր ծրագրերի, դասընթացների միջոցով ծանոթանալ մասնագիտություններին, իրազեկվել՝ որը ինչ հեռանկար ունի, ինչ աշխատատեղեր կան և այլն: Նա ներկայացրել է նաև միջին մասնագիտական կրթական համակարգում ներդրված նոր մասնագիտությունները, խորհուրդ է տվել ուսումնասիրել և, հաշվի առնելով դրանց արդիականությունն ու պահանջարկը՝ դիմել:

Հանդիպման ընթացքում աշակերտները նախարարի տեղակալին և նախարարության համապատասխան ստորաբաժանումների ներկայացուցիչներին ուղղել են տարաբնույթ հարցեր կրթական բարեփոխումների, աշակերտական խորհուրդների, բուհերում կրթաթոշակների և այլնի վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…