Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի բեմում օգոստոսի 22-ին՝ ժամը 19:00-ին, տեղի կունենա Թաթուլ Ալթունյանի անվան Հայաստանի երգի-պարի պետական անսամբլի համերգը:
«Օգոստոսի 22-ի համերգը նվիրված է ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ Ժիրայր Ալթունյանի վառ հիշատակին, ով 2004-2020 թթ. հանդիսացել է անսամբլի գեղարվեստական ղեկավարն ու իր ողջ կյանքը նվիրել հայ երաժշտարվեստի զարգացման, մաքրամաքուր մատուցման ու պահպանման անգնահատելի գործին: Նա օժտված էր ամենաբարձր արժեքներով, զսպվածությամբ, ապրելու և արարելու մշակույթով»,- նշել է անսամբլի տնօրենի տեղակալ Լուսինե Մելքոնյանի և հավելել, որ Ժիրայր Ալթունյանի տված խորքային խորհուրդները, անսպառ հումորն ու թևավոր մտքերն այսօր էլ ապրում են անսամբլում:
Նրա տեղեկացմամբ համերգը բաղկացած է 2 բաժնից. կներկայացվեն կատարումներ Ժիրայր Ալթունյանի մշակումներով, ինչպես նաև ժողովրդական և ժամանակակից հեղինակների ստեղծագործություններ, որոնք կհնչեն առաջին անգամ:
Խոսելով համագործակության ծրագրերի մասին՝ Լ.Մելքոնյանը նշել է, որ «Ֆրեսկո» փառատոնի շրջանակում օգոստոսի 14-ին Թաթուլ Ալթունյանի անվան Հայաստանի երգի-պարի պետական անսամբլի ամբողջ կազմը «Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» խորագրի ներքո համերգային ծրագրով հանդես է եկել Տավուշի Բերդավան համայնքում՝ մշակութային գեղեցիկ ժամանց և լավ տրամադրություն պարգևելով սահմանամերձ համայնքի բնակիչներին: Առաջիկայում էլ անսամբլը մշակութային ծրագրի մատչելիության ապահովման նպատակով նախատեսում է ներառական մի նախագիծ, որի շրջանակում հատուկ կարիքներ ունեցող անձինք կընդգրկվեն անսամբլի պարային, երգային և երաժշտական համարներում:
Նշենք, որ Թաթուլ Ալթունյանի անվան Հայաստանի երգի-պարի պետական անսամբլի տնօրեն և գեղարվեստական մասի պատասխանատուն է Գրիգոր Ոսկանյանը, գլխավոր բալետմայստերը՝ Գարիկ Խաչիկյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ