ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հնարավորություններ բացահայտող և հիմնախնդիրներ լուծող. Երիտասարդության միջազգային օրվան ընդառաջ

Օգոստոսի 11, 2021

Երիտասարդության միջազգային օրը՝ օգոստոսին 12-ին, հանրապետության բոլոր մարզերում նախատեսված են միջոցառումներ՝ քայլերթեր, սեմինարներ, համերգներ, երիտասարդներին հուզող հիմնախնդիրների քննարկում-հանդիպումներ:

Ինչպես նախորդ տարիներին, այս անգամ ևս միջոցառումների էպիկետրոնը լինելու է տարվա երիտասարդական մայրաքաղաքը՝ Կապանը: Այս մասին այսօր «Արմենպրես» լրատվական գործակալությունում կայացած մամուլի ասուլիսի ընթացքում ասել է ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը՝ ներկայացնելով գերատեսչության այս տարվա նախաձեռնությունները:

Գ. Մամիկոնյանի խոսքով՝ Երիտասարդության միջազգային օրվա հետ կապված հանրապետությունում բոլոր մարզերում անցկացվելու են տարաբնույթ միջոցառումներ. «Այս տարվա երիտասարդական մայրաքաղաք Կապանում նախատեսված են բազմաթիվ միջոցառումներ, բայց չենք մոռացել մյուս մարզերի, մեծ ու փոքր համայնքների մասին: Հետպատերազմական շրջանում և դեռևս կորոնավիրուսի համավարակի պայմաններում նախաձեռնել ենք այնպիսի ծրագրեր, որոնք երիտասարդությանը և՛ կհետաքրքեն, և՛ նրանց ու պետության առջև ծառացած խնդիրներ բարձրաձայնելու, լուծումներ առաջարկելու հնարավորություններ կտան:

«Լոֆթ» կենտրոնի տնօրեն Արևիկ Համբարձումյանն ասել է, որ նմանատիպ բովանդակությամբ միջոցառում անցկացվելու է նաև իրենց կենտրոնում, որտեղ հարյուրավոր երիտասարդների մասնակցությամբ 4 ուղղությամբ կծավալի բաց քննարկում՝ ներուժի, հնարավորությունների ու հիմնախնդիրների մասին: Ա. Համբարձումյանը, շնորհակալություն հայտնելով ԿԳՄՍՆ-ին համագործակցության համար, նշել է, որ սպասվող քննարկմանն արդեն գրանցվել է 200-ից ավելի երիտասարդ:

«Մեզ համար սա պարտավորեցնող և ուրախալի միջոցառում է: Ակնկալում եմ, որ վաղը կդրվի այն հիմքը, որի շնորհիվ կարողանալու ենք հետագայում առավել ընդլայնել համագործակցության աշխարհագրությունը: Քննարկումն անցկացվելու է 4 թեմայով՝ «Նորարար գիտություն և ալտերնատիվ կրթություն», «Երիտասարդների համաչափ սոցիալական զարգացում», «Երիտասարդության զբաղվածություն. բուհից մինչև գործատու», «Պարենային համակարգերի փոխակերպում. երիտասարդության նորարարությունը հանուն մարդու և մոլորակի առողջության»: Առանձնացնելով այս թեմաները՝ մենք ցանկանում ենք երիտասարդների հետ զրուցել, նրանցից լսել ոլորտում առկա խնդիրների, հնարավորությունների, լուծումների մասին»,- ասել է Ա.Համբարձումյանը՝ վստահություն հայտնելով, որ պետության և մասնավոր հատվածի համագործակցությունը կլինի ի շահ երիտասարդության:

Ըստ Գ.Մամիկոնյանի՝ քննարկումը, որին ներկա է լինելու նաև ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, նախարարության և երիտասարդների միջև երկխոսության հնարավորություն է ստեղծում:

«Երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարությունը լրամշակման փուլում է: Այս բաց քննարկումը հնարավորություն կտա ևս մեկ անգամ տեսնելու՝ կա՞ն խնդիրներ, թեմաներ, որոնք ուշադրությունից վրիպել են: Ռազմավարությունը պետք է լինի տվյալ պահի լավագույն փաստաթուղթը, որի իրականացումը ստանձնելով՝ պետությունը կլուծի երիտասարդության առջև ծառացած խնդիրները: Երիտասարդները ոչ թե նման միջոցառումների ձևական մասնակիցներն են, այլ դրանց տերը, իրականացնողը, բովանդակություն բերողը և հարստացնողը»,- ասել է Գ.Մամիկոնյանը՝ հավաստիացնելով, որ ԿԳՄՍՆ-ն շարունակաբար ձեռնարկելու է անհրաժեշտ քայլեր երիտասարդության հետ կառուցողական երկխոսություն ունենալու համար:

Նա խոսել է նաև ռազմավարության թիրախային ուղղությունների մասին:

«Առաջնահերթ է երիտասարդական էկոհամակարգի զարգացումը` առկա ներուժի իրացման հնարավորությունների ընդլայնման, հանրային կյանքում երիտասարդների դերակատարության բարձրացման համար: Հաջորդ նպատակը երիտասարդությանն առնչվող ոլորտների, քաղհասարակության և նախարարության միջև համագործակցության ձևավորումն ու զարգացումն է, որի արդյունքում կշահի երիտասարդը, և երրորդ՝ սակավ հնարավորություններ ունեցող երիտասարդների ներգրավումը գործընթացներում: Սա ենթադրում է Արցախյան վերջին պատերազմի մասնակից, պատերազմից անմիջականորեն ներազդված երիտասարդների թիրախավորում՝ ուղղված նրանց սոցիալական վերաինտեգրմանը, ֆիզիկական և հոգեկան առողջության պահպանմանն ու վերականգնմանը»,- ասել է Գ.Մամիկոնյանը և եզրափակել, որ ռազմավարությունն առաջարկելու է այնպիսի գործողություններ, որոնք կնպաստեն ազատ, կիրթ, երջանիկ և պետականակիր երիտասարդներ ձևավորելու համար անհրաժեշտ միջավայրի ստեղծմանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: