ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և «Փրոջեքթ Հարմոնի» ամերիկյան կազմակերպության հայկական մասնաճյուղը կնքել են համագործակցության հուշագիր:
Հուշագրի միջոցով երկու կառույցների գործընկերային ջանքերը և ռեսուրսները կուղղվեն «Տավուշում կրթական-տեղեկատվական միջոցառումներ» և «Անգլերենի դասընթացներ հայաստանցի ուսուցիչների և աշակերտների համար» կրթական ծրագրերի արդյունավետ իրականացմանը։ Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների ավելի քան 300 աշակերտի և 110 ուսուցչի կարողությունների զարգացմանն ուղղված ծրագրերը ԱՄՆ կառավարության ֆինանսավորմամբ իրականացնում է «Փրոջեքթ Հարմոնի» կազմակերպությունը:
Նշված ծրագրերի շրջանակում անգլերենի տարբեր թեմատիկ ու մասնագիտական դասընթացների, մշակութային, տեղեկատվական նախաձեռնությունների արդյունքում մասնակիցները ձեռք կբերեն նոր գիտելիքներ, տեխնիկական և սոցիալական հմտություններ, կդառնան առավել մրցունակ, իրազեկ սովորողներ և մասնագետներ, իսկ իրենց հանրային կյանքում՝ ակտիվ քաղաքացիներ։
«Փրոջեքթ Հարմոնի» շահույթ չհետապնդող հասարակական կազմակերպությունն ունի 35 տարվա պատմություն, իսկ Հայաստանում այն գործում է 2000 թվականից։ Ներկայում կազմակերպությունը, բացի Հայաստանից, մասնաճյուղեր ունի նաև Վրաստանում, Մոլդովայում, Ուկրաինայում, Բոսնիա և Հերցեգովինայում: Մեր երկրում հիմնման օրվանից ի վեր կազմակերպությունը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ակտիվ գործընկերն է, իրականացվել են բազմաթիվ համատեղ ծրագրեր. այսպես՝ ստեղծվել է 330 դպրոցից կազմված հանրակրթական առաջին ներքին ցանցը, դպրոցների կառավարման և ուսումնական գործընթացներում ներդրվել են ՏՀՏ արդյունավետ մեխանիզմներ, մշակվել են վերապատրաստման բազմաթիվ ձեռնարկներ, կազմակերպվել են ներհանրապետական և միջազգային մեծածավալ վերապատրաստումներ, մասնագիտական և մշակութային փորձի փոխանակման միջազգային ծրագրեր դպրոցների տնօրենների, ուսուցիչների և աշակերտների համար, ինչպես նաև ներդրվել են վերականգնողական արդարադատության յուրահատուկ մոդելներ անչափահաս իրավախախտների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան