ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախազորակոչային սոցիալ-հոգեբանական պատրաստության դասընթացներ Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Երեխաները, երիտասարդ սերունդը մեր ապագան են,իսկ ապահով ապագայի երաշխիքներից մեկը հզոր, առողջ բանակ ունենալն է։ Մեր բանակին անհրաժեշտ են խելամիտ, զգոն, ուշիմ, քաջ և արիասիրտ տղաներ։ Վաղվա զինվորը այսօր նստած է աշակերտական նստարանի առջև,հետևաբար զինվոր պատրաստելու գործընթացը իրականացնողներից մեկն էլ հենց դպրոցն է։ Առողջ միջավայր ստեղծել զինվորի համար,նրան հոգեբանորեն նախապատրաստել հայրենյաց հողը պաշտպանելու սուրբ  գործին,նրա մեջ ձևավորել հանդուրժողականություն, ցանկացած իրավիճակում ելքեր որոնելու և գտնելու պատրաստակամություն, թշնամուն երբեք յուրայինների մեջ չտեսնելու կամքի դրսևորում. ահա այս հատկանիշների ձեռքբերմանն էր ուղղված «Եվրոպայում անվտանգության և համագործակցության կազմակերպության երևանյան գրասենյակի» կողմից անցկացված նախազորակոչային սոցիալ-հոգեբանական պատրաստության հատուկ դասընթացը մեր դպրոցում,որը կայացավ դեկտեմբերի 2-ին։ Արհեստավարժ հոգեբանի և հատուկ մասնագետի վերլուծական զրույցը տպավորիչ էր, բովանդակալից և, ամենակարևորը,առաջացրեց բազմաբնույթ հարցեր մեր աշակերտների շրջանակում. ներկա էին ավագ դպրոցի սաներ/10-12-րդ դդ/։ Ուսումանասիրության հիմքում ՀԱՅ ԶԻՆՎՈՐՆ էր,ուսումնասիրության նյութը՝ նրա ներաշխարհը, հույզերը, տարաբնույթ ապրումները, իսկ արդյունքում՝ սեփական սխալները շտկելու, դրանցում միայն դիմացինին չմեղադրելու, սեփական քայլերով առաջ գնալու,հաստատվելու մշակույթի ձեռքբերումը։ Կյանքի ցանկացած շրջադարձային պահերից առաջ օդ ու ջրի պես անհրաժեշտ է հոգեբանորեն նախապատրաստվելը, ինչն էլ այս հանդիպման հիմնական նպատակն էր։ Շնորհակալություն կազմակերպիչներին։

 Դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ՝ Ռ. Աֆյան

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: