ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել «Գյուղատնտեսություն» որակավորումների ոլորտային շրջանակի բնութագրերի մշակման աշխատանքային խմբի անդրանիկ հանդիպումը:
Նիստը ղեկավարել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը: Աշխատանքային խմբում ներգրավված են ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության, Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի, «Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն» հիմնադրամի, ինչպես նաև գյուղատնտեսության ոլորտի մասնավոր ընկերությունների ներկայացուցիչներ:
Ողջունելով ներկաներին՝ Կ. Թռչունյանը նշել է, որ աշխատանքային խմբի քննարկումը տարվա ընթացքում ութերորդ հանդիպումն է որակավորումների ոլորտային շրջանակի բնութագրերի մշակման գործընթացում: Մինչ այս համանման հանդիպումներ են անցկացվել «Պատմություն», «Իրավագիտություն», «Մաթեմատիկա», «Ֆիզիկա», «Ճարտարապետություն», «Սոցիոլոգիա» և «Սոցիալական աշխատանք» ոլորտների ներկայացուցիչների հետ:
«Մեր բուհն ավարտողը չի կարող ունենալ այնպիսի որակավորում, որը համահունչ չէ եվրոպական չափանիշներին, և այսօր մշակվող որակավորումների շրջանակն առաջիկա տարիներին էլ բարեփոխվելու է՝ հաշվի առնելով գյուղատնտեսության բնագավառում համաշխարհային զարգացումները»,- ասել է փոխնախարար Կ. Թռչունյանը՝ հավելելով, որ բուհի շրջանավարտը պետք է ունենա ժամանակին համահունչ գիտելիքներ և հմտություններ, այլ ոչ թե՝ ժամանակավրեպ: Նրա խոսքով՝ անհրաժեշտ է հստակեցնել նաև, թե գյուղատնտեսության ոլորտի որ մասնագիտության համար է անհրաժեշտ միջին մասնագիտական, բարձրագույն կամ հետբուհական կրթություն: Կ. Թռչունյանն ագրարային համալսարանի ներկայացուցիչներին ասել է, որ բուհը նույնպես պետք է շահագրգռված լինի վերլուծելու աշխատաշուկայի պահանջներն ու դրանց համաձայն՝ պատրաստել մրցունակ մասնագետներ:
ՀԱԱՀ անասնաբուժության ամբիոնի վարիչ Տիգրան Չիթչյանը կարևորել է գյուղատնտեսության ոլորտի բարեփոխումները՝ նշելով, որ համաշխարհային փորձը ներդնելիս ու տեղայնացնելիս հարկավոր է հաշվի առնել մեր երկրի առանձնահատկությունները և շատ հեռուն գնացող նպատակներին հասնելու համար նախ սահմանել միջանկյալ թիրախներ: Նա նաև տեղեկացրել է, որ նոր ուսումնական տարվանից բուհում բարձր կուրսերի ուսանողները կունենան աշխատանքային կիսամյակ, երբ տեսական գիտելիքները կփորձեն կիրառել գործնականում:
Հանդիպման ժամանակ անդրադարձ է եղել նաև գյուղատնտեսության ոլորտում կրթական ծրագրերի արդիականացման, մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ու դրանց մասնագիտությունների հավատարմագրման անհրաժեշտությանը և այդ ուղղությամբ տարվող աշխատանքներին: Քննարկմանը ներկա ուսանողները, տեսական գիտելիքներից զատ, նույնպես կարևորել են գործնական հմտություններն ու կարողությունները զարգացնելու հարցը:
Հանդիպման ավարտին աշխատանքային խմբի անդամներին ներկայացվել են ոլորտի որակավորումների շրջանակի մշակման ընթացակարգն ու ժամանակացույցը. սեպտեմբերին նախատեսվում է նախագիծը ներկայացնել բուհի, ուսանողների քննարկմանը, ստանալ բոլոր շահագրգիռ մարմինների, ինչպես նաև գյուղատնտեսության ոլորտում գործող ընկերությունների դիտարկումները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան