ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արա Խզմալյան. «Սկսում ենք լայնածավալ մշակութային այցեր սահմանամերձ, հեռավոր համայնքներում»

Հուլիսի 22, 2021
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ «Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» խորագրով ծրագրի շրջանակում Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնը, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Վահագն Հայրապետյանը և «Arm.Strong Production» ընկերությունը, Հայաստանի երգի պետական թատրոնի նվագախումբն ու արտիստները մշակութային տարբեր ծրագրերով հանդես կգան Հայաստանի սահմանամերձ շրջաններում և Արցախում:

«Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» խորագիրը կրող ծրագրին նվիրված մամուլի ասուլիսի ընթացքում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Երևանի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնի տնօրեն Ռուբեն Բաբայանը, տիկնիկային թատրոնի դերասան-տիկնիկավար Աղասի Մելքոնյանը, ջազմեն, դաշնակահար, կոմպոզիտոր, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Վահագն Հայրապետյանը, Հայաստանի երգի պետական թատրոնի տնօրեն Արմեն Սարգսյանը ներկայացրել են պետական դրամաշնորհով իրականացվող ծրագրի մանրամասները:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը չափազանց կարևորել է հետպատերազմական իրավիճակներում սահմանամերձ համայնքներում մշակութային բովանդակության ձևավորումն ու ներկայացումը: Նա շեշտել է, որ պետական դրամաշնորհային ծրագրերի շրջանակում, պատմաքաղաքական իրավիճակով պայմանավորված, սահմանվել են առաջնահերթություններ, ըստ որոնց՝ պետական աջակցություն նախ և առաջ տրամադրվում են այն նախագծերին, որոնք մասամբ կամ ամբողջությամբ իրականացվում են սահմանամերձ համայնքներում:

«Դժվար ժամանակներում չափազանց կարևոր է, որ յուրաքանչյուր քաղաքացի, ոլորտ, կառույց ճիշտ գնահատեն իրենց պատասխանատվության ձևը և չափը. ի՞նչ պատասխանատվություն ենք ստանձնում յուրաքանչյուրս ստեղծված բարոյահոգեբանական ճգնաժամային վիճակը հաղթահարելու համար: Ինչպես կյանքն է ցույց տալիս, դրա հաղթահարման լավագույն գործիքակազմը և միջոցը մշակույթն է: Եվ մենք սկսում ենք լայնածավալ մշակութային այցեր սահմանամերձ, հեռավոր համայնքներ, մշակութային և գեղարվեստական ներկայությամբ ապահովելու մեր մասնակցությունը համընդհանուր իրավիճակից դուրս գալու գործում: Մենք այս այցերով լուծում ենք ոչ միայն մասնագիտական, այլև բարոյահոգեբանական, հասարակական, քաղաքացիական խնդիրներ»,- նշել է Արա Խզմալյանը և շնորհակալություն հայտնել գործընկերներին՝ ստանձնած կարևոր պատասխանատվության համար:

Երևանի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնի տնօրեն Ռուբեն Բաբայանը տեղեկացրել է, որ տիկնիկային թատրոնը մարզային ծրագրերի իրականացման երկար տարիների փորձ ունի, բազմաթիվ ծրագրեր իրականացվել են նաև Արցախում: Այս անգամ ևս թատրոնը մեծ ծրագրով՝ ներկայացումներով և վարպետության դասերով, հանդես կգա Հայաստանի սահմանամերձ քաղաքներում և Արցախում: Թատրոնի տնօրենը կարևորել է նաև այն փաստը, որ սահմանամերձ համայնքներում անցկացվող այդ ծրագիրն իրականացվում է պետական աջակցությամբ:

«Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնը «Տիկնիկների հեքիաթային ճանապարհորդություն» խորագիրը կրող ծրագրով հուլիսի 28-ից ներկայացումներով հանդես կգա Բերդ, Ճամբարակ, Վարդենիս, իսկ հոկտեմբերից՝ Գորիս, Կապան, Քաջարան, Մեղրի, Ստեփանակերտ, Մարտակերտ, Մարտունի քաղաքներում: Երեխաները կդիտեն Հովհաննես Թումանյանի «Անխելք մարդը» հեքիաթի բեմադրությունը: Այս անգամ ծրագիրը չի սահմանափակվում ներկայացումներով, կանցկացվեն նաև վարպետության դասեր. թատրոնի առաջատար դերասան Աղասի Մելքոնյանը երեխաներին կծանոթացնի տիկնիկագործության արվեստին: Հեքիաթագիր Նաիրա Եդիգարյանն էլ երեխաներին կներկայացնի իր ստեղծագործությունները, այնուհետև վարպետության դասեր կանցկացնի նրանց համար»,- ասել է Ռուբեն Բաբայանը և շեշտել, որ երկիրը կառուցվում է սահմաններից և ՀՀ յուրաքանչյուր քաղաքացի պետք է ստանա արևի իր բաժինը:

Տիկնիկային թատրոնի դերասան-տիկնիկավար Աղասի Մելքոնյանը լրագրողներին ներկայացրել է այն հմտությունները, որոնք վարպետության դասերի ընթացքում փոխանցելու է երեխաներին. արդյունքում փոքրիկ հանդիսատեսն իր ձեռքերով կպատրաստի տիկնիկներ:

Ջազմեն, դաշնակահար, կոմպոզիտոր, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Վահագն Հայրապետյանի տեղեկացմամբ՝ «Arm.Strong Production» ընկերության հետ օգոստոսի 1-3-ը մարզերում հանդես կգան «Մարզային JAZZաֆիկացիա» նախագծով։

«Օգոստոսի 1-ին երաժիշտները ելույթ կունենան Վանաձորի Էդուարդ Կզարթմյանի անվան երաժշտական դպրոցում, օգոստոսի 2-ին՝ Լոռու մարզի Օձուն գյուղի արվեստի դպրոցում, օգոստոսի 3-ին՝ Շիրակի մարզի Վահրամաբերդ գյուղի մշակույթի տանը։ Նախագծի շրջանակում «Վահագն Հայրապետյան» տրիոն (Վահագն Հայրապետյան՝ դաշնամուր, Մակար Նովիկով՝ կոնտրաբաս, Արման Մնացականյան՝ հարվածային գործիքներ) կկատարի ինչպես ջազային ստանդարտներ, այնպես էլ Վահագն Հայրապետյանի՝ հայտնի ժողովրդական մեղեդիների մշակումները։ Տրիոյի հետ որպես հատուկ հյուր ելույթ կունենա Ա․ Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի մեներգչուհի, մեցցո-սոպրանո Վարսենիկ Ավանյանը։ Երգչուհին և տրիոն կներկայացնեն համաշխարհային և հայկական երաժշտարվեստի գլուխգործոցները՝ մշակված հատուկ «Մարզային JAZZաֆիկացիա» նախագծի համար։ Յուրաքանչյուր համերգ կուղեկցվի դասախոսություններով, որի շրջանակում կներկայացվի կատարվող ստեղծագործությունների պատմությունը, կխոսվի համաշխարհային և հայ երաժշտարվեստում այդ ստեղծագործությունների դերի, նշանակության, կարևորության մասին: Ծրագրի մասնակից երաժիշտները կանցկացնեն նաև վարպետության դասեր և լսումներ երիտասարդ երաժիշտների հետ»,- նշել է Վահագն Հայրապետյանը և ընդգծել, որ նախագիծը միասնական հարթակ կստեղծի տարբեր կրթական և սոցիալական միջավայրերում ձևավորված պատանիների և երեխաների հաղորդակցության համար, կհամախմբի միասնական նպատակի շուրջ:

Հայաստանի երգի պետական թատրոնի տնօրեն Արմեն Սարգսյանն էլ տեղեկացրել է, որ «Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» ծրագրի շրջանակում Հայաստանի երգի պետական թատրոնի նվագախումբն ու արտիստները Գեղարքունիքի, Տավուշի և Սյունիքի մարզերում սկսում են ամառային համերգային արշավ: Կհնչեն Առնո Բաբաջանյանի և Արթուր Գրիգորյանի սիրված ստեղծագործությունները:

«Հուլիսի 29-ին՝ Մարտունիի մշակույթի տուն, հուլիսի 30-ին՝ Վարդենիսի մշակույթի պալատ, օգոստոսի 5-ին և 6-ին՝ Բերդավանի մշակույթի տուն, օգոստոսի 7-ին՝ Բերդ համայնքի մշակույթի տուն, օգոստոսի 8-ին՝ Ազատամուտի մշակույթի տուն, օգոստոսի 13-ին՝ Դարբաս համայնքի մշակույթի տուն, օգոստոսի 14-ին՝ Մեղրիի մշակույթի կենտրոն, իսկ օգոստոսի 15-ին թատրոնի արտիստները հանդես կգան Կապանում: Բոլոր համերգների սկզբում իր անհատական ցուցահանդեսով հանդես կգա թատրոնի նկարիչ Նարեկ Տերյանը»,- եզրափակել է Երգի պետական թատրոնի տնօրենը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գնահատե՞լ,թե՞՝ոչ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատե՞լ,թե՝ոչ ՀՀ հանրակրթության համակարգում 2023թ.-ից նախատեսվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից,այդպիսով կարևորելով

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • ՄԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ LusineJS

    երկխոսությունն ու մենախոսությունը հունական ծագում ունեցող բառեր են, որոնք բնորոշում են տեքստի տեսակը՝ կախված նրանից, թե քանի մարդ է ներգրավված խոսքում: Մեր դասի նպատակն է

  • ՖՈՒՆԿՑԻԱՅԻ ԳԱՂԱՓԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱՀԱՇՎԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ movsisyan.karine

    Հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարները այս կամ այն կերպ առնչվում են ֆունկցիայի հասկացության հետ:Ֆունկցիան մաթեմատիկայի հիմնական հասկացությունների

  • Երկրաչափական կառուցումներ հարթության վրա

  • Ուսուցման մեթոդներ, մեթոդական հնարների կիրառումը դասաժամի փուլերում - 3

       <<Ուսուցման մեթոդը>> բարդ և բազմակողմանի հասկացություն է: Առաջին հերթին դա պայմանավորված է հենց ուսուցման գործընթացի բարդությամբ: Վերջինս իր մեջ ներառում է երեք կարևոր խնդիր՝ ի՞նչ սովորեցնել /կրթության բովանդակություն/, Ինչու՞... ինչի՞ համար սովորեցնել /կրթության նպատակ/ և ինչպե՞ս սովորեցնել /ուսուցման մեթոդիկա/: Կրթության բովանդակությունը /ի՞նչ սովորեցնել/ մատուցելու  և կրթության նպատակներ  /ինչու՞ սովորեցնել/ իրականացնելու համար անհրաժեշտ են որոշակի մեթոդներ, հնարներ, ձևեր: Հանդիսանալով ուսուցման գործընթացի միջուկը՝ մեթոդը իրար է կապում ուսուցման՝ նախապես պլանավորած նպատակը և վերջնական արդյունքը: Այսպիսով, ուսուցման գործընթացում մեթոդը ունի կապող օղակի բարդ և առանձնահատուկ դեր:   Հեգելն ասում էր. «Մեթոդը գործիք է սուբյեկտի ձեռքին, որի միջոցով վերջինս հարաբերվում է օբյեկտի հետ»

  • ԻՆՉՊԵՍ ՍՏԵՂԾԵԼ ՎԻԴՈԵԴԱՍԵՐ

    ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ  ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ  Է  ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ  ՀԱՄԱՐ: ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ՄԱՍՆԱԿԻՑՆԵՐԸ ԿՍՈՎՈՐԵՆ ԻՆՉԵՍ  ԿԱՐԵԼԻ Է ՍՏԵՂԾԵԼ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՎԻԴԵՈԴԱՍԵՐ: ԻՆՉՊԵՍ ՊԱՏՐԱՍՏԵԼ ՇԱՐԺԱՊԱՏԿԵՐՆԵՐ:ՕԲՅԵԿՏՆԵՐԻՆ ՏԱԼ ԾԱՎԱԼԱՅԻՆ ՊԱՏԿԵՐՈՒՄԽՄԲԱԳՐԵԼ  ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ  ՆՊԱՏԱԿՆ  Է  ՕԳՆԵԼ  ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻՆ ՍՏԵՂԾԵԼ  ՎԻԴԵՈԴԱՍԵՐ, ՈՐՈՆՔ ԿՆՊԱՍՏԵՆ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ  ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆԸ, ՕԳՆՈՂ  ՄԻՋՈՑ    ԿՀԱՆԴԻՍԱՆԱ  ԻՐԵՆՑ ԴԱՍԸ  ԱՎԵԼԻ ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ  ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ:https://youtu.be/A6tKVICl5dIՖիզիկայի խնդիրների լուծման օրինակներիմ ստեղծած  տեսանյութը

  • Մոյա 7յա

  • Վերապատրաստումների 2021-Կապանի հ․2 ավագ դպրոց

    ՏՀՏ վերապատրաստումներ պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների համար

  • Արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորումը առարկայական դասաժամերին

    ՆպատակԾանոթանալ ժողովրդավարական  կարողունակությունների   բաղադրիչների և նպաստել աշակերտների շրջանում ժողովրդավարական մշակույթի տարածմանը: «Արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորումը առարկայական դասաժամերին» թեմայում ներառված ժողովրդավարական մշակույթի ձևավորման, նրա բաղադրիչների՝ հիմնարար արժեքների և վերաբերմունքի վերաբերյալ հարցերի ուսումնասիրումը վերապատրաստվողներին հնարավորություն կնձեռի կողմնորոշել սովորողներին կյանքի տարբեր իրավիճակներում:Թեմա 3։1, 3։2․ Ժողովրդավարական մշակույթի ձևավորման կարողունակություններ    Ինչ է ժողովրդավարությունը։    Ժողովրդավարական մշակույթ       ՎերջնարդյունքներԿիմանան      ժողովրդավարության հասկացության բնորոշումը և ժողովրդավարության սկզբունքներըԿկարողանան   ներկայացնել ժողովրդավարական մշակույթի բնորոշ գծերը, արժևորել մարդկային արժանապատվությունը և մարդու իրավունքները, մշակութային բազմազանությունը, ժողովրդավարական արդարադատությունը, հավասարությունը և իրավունքի գերակայությունը Թեմա 3։3․ Արժեքային համակարգՎերջնարդյունքներՎերապատրաստվողներըԿիմանան ժողովրդավարության հիմնարար արժեքներըԿկարողանան   մեկնաբանել ժողովրդավարության առավելությունները և թերությունները, ներկայացնել ժողովրդավարությունը և սահմանադրությունը որպես մարդու իրավունքների և ազատությունների երաշխավոր, հիմնավորել ժողովրդավարական մշակույթի կարևորությունը արդի կրթական համակարգում Թեմա 3։4, 3։5․Ժողովրդավարության մշակույթի ձևավորման կարողունակությունների <<արժեքներ>> և <<վերաբերմունք>> բաղադրիչները ՎերջնարդյունքներՎերապատրաստվողներըԿիմանան    ժողովրդավարության հիմնարար արժեքները, սկզբունքները,     ժողովրդավարության կարողությունների համակարգը և դրա բաղադրիչներըԿկարողանան    աշակերտների մեջ զարգացնել ժողովրդավարության կարողունակություններ և արժեքներ՝ անկանխակալ մոտեցում այլ մշակույթների, համոզմունքների, աշխարհայացքների և սովորույթների նկատմամբ, կազմել դասի պլանավորում, որտեղ կարտացոլվեն ժողովրդավարական մշակույթի բաղադրիչներըԹեմա 3։6, 3։7․Ժողովրդավարական մշակույթի ձևավորման կարողունակությունների <<հմտություններ>> և <<գիտելիքներ և քննադատական ընկալում>> բաղադրիչները ՎերջնարդյունքներՎերապատրաստվողներըԿիմանան ժողովրդավարական մշակույթի կոմպետենցիաների բաղադրիչները Կկարողանան սովորողների շրջանում զարգացնել խնդիրները ինքնուրույն լուծելու, նախաձեռնողականությա ն, քննադատական մտածողության, հաղորդակցային և համագործակցային, ինքնաճանաչողության, ինքնակրթվելու, քաղաքացիական մտածողության, ապրումակցելու հմտություններ և կարողություններ Թեմա 3։8․Դասի պլանավորում առարկայի դասավանդման ընթացքում ժողովրդավարության մշակույթի ձևավորման կարողունակությունների <<արժեքներ>>,<<վերաբերմունք>>,<<հմտություններ>>  և<<գիտելիքներ>> և <<քննադատական ընկալում>> բաղադրիչների  զարգացման թեմայով

  • Avstralia end Ovkiania

  • Իմ ծննդավայրը՝ Վայոց ձոր

  • Ներհամայնքային հուշարձանների ուսումնասիրում

  • Բնագիտություն V դասարան (68 ժամ)

    Դասընթացը պատրաստել է ՝Սիրանուշ ՍարգսյանըԴասընթացը պատրաստվել է Է․Ղազարյան, Ա․Թռչունյան, Գ․Մելիքյան, Թ․Վարդանյան, Հ․Խաչատրյան <<Բնագիտություն 5>>, Երևան 2018թ․ դասագրքի հիման վրա