ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Էրազմուս+» ծրագրի մասնակիցները հյուրընկալվել են ՀՀ-ում ԵՄ պատվիրակության գրասենյակում

Հուլիսի 21, 2021
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

«Էրազմուս+» ծրագրի այս տարվա 9 մասնակիցները եվրոպական երկրների բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ մեկնելուց առաջ՝ այսօր, հյուրընկալվել են Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության գրասենյակում:

Ուսանողների հետ հանդիպմանը ներկա էին նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՀՀ-ում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորինը, եվրոպական մի շարք երկրների (Մեծ Բրիտանիա, Գերմանիա, Չեխիա, Լեհաստան, Իտալիա և Սլովակիա) դեսպանությունների ներկայացուցիչներ:

Ողջունելով ուսանողներին՝ դեսպան Վիկտորինը ջերմորեն շնորհավորել է նրանց ու նշել, որ դառնալով ծրագրի շահառու՝ երիտասարդներն արդեն իսկ լուրջ հաղթանակ են արձանագրել, ինչը կարող է անձնական կյանքում նորանոր հաջողությունների սկիզբ դառնալ:

«Մենք այսօր հյուրընկալել ենք ձեզ այստեղ, որպեսզի ներկայացնենք, թե ինչպես ձեզ դրսևորեք, ինչպես ինտեգրվեք եվրոպական կյանքին, և չափազանց կարևոր է, որ Եվրոպայում ձեր տեսածն ու սովորածը վերադառնալուց հետո ի նպաստ ձեր երկրի ծառայեցնեք»,- ասել է դեսպանը: Նա նաև ուսանողներին խորհուրդ է տվել Եվրոպա մեկնելուց առաջ անպայման պատվաստվել, որ ազատորեն կարողանան օգտվել ժամանցի վայրերից ու այլ հնարավորություններից:

«Սիրելի՛ երիտասարդներ, սխալված չեմ լինի, եթե ասեմ, որ սա ձեր կյանքի ամենամեծ ձեռքբերումներից մեկն է, և ցանկալի է, որ Եվրոպայում ամրապնդած ձեր կարողությունները, միջմշակութային հաղորդակցության ձեր հմտությունները ծառայեն նաև Հայաստանի Հանրապետության զարգացմանը»,- դիմելով «Էրազմուս+» ծրագրի այս տարվա մասնակիցներին՝ ասել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նրա խոսքով՝ ծրագիրը, երիտասարդներին անհատապես օգտակար լինելուց զատ, միտված է նաև մեր երկրի բարձրագույն կրթության համակարգում բարեփոխումների գործընթացի ամրապնդմանը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի ու երիտասարդության ոլորտներում Եվրամիության հետ իրականացվող ծրագրերը շարունակական կլինեն ու տարեցտարի նոր թափ կստանան:

Որպես նաև սփյուռքի կրթական ծրագրերն ու երիտասարդության հարցերը համակարգող փոխնախարար՝ Ա. Մարտիրոսյանը երիտասարդներին հորդորել է Եվրոպայում գտնվելու ամիսներին այցելել է նաև այն բուհեր, որտեղ պետական աջակցությամբ գործում են հայագիտական կենտրոններ, իսկ վերադարձից հետո փոխանցել տպավորությունները:

«Էրազմուս+» ծրագրի համակարգող Լանա Կառլովան նույնպես շնորհավորել է ուսանողներին՝ նշելով, որ հանդիպմանը հրավիրված են նաև նախորդ տարիներին ծրագրին հաջողությամբ մասնակցած հայ երիտասարդներ, որոնց փորձը միջմշակութային հաղորդակցության և վիզաների ստացման գործում կարող է օգտակար լինել: Նա արձանագրել է, որ ծրագրի այս տարվա շահառուներն ավելի հաջողակ են այն առումով, որ հնարավորություն ունեն մասնակցելու նմանօրինակ միջոցառման, ինչը համավարակի պատճառով հնարավոր չի եղել անցկացնել անցած տարի:

Ծրագրի մասնակիցները ներկայացրել են իրենց, ընտրած բուհերն ու ստացել իրենց հուզող հարցերի պատասխանները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գնահատե՞լ,թե՞՝ոչ

    Թեմայի հեղինակ՝ 96006321

    Գնահատե՞լ,թե՝ոչ ՀՀ հանրակրթության համակարգում 2023թ.-ից նախատեսվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից,այդպիսով կարևորելով

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • ՄԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ LusineJS

    երկխոսությունն ու մենախոսությունը հունական ծագում ունեցող բառեր են, որոնք բնորոշում են տեքստի տեսակը՝ կախված նրանից, թե քանի մարդ է ներգրավված խոսքում: Մեր դասի նպատակն է

  • ՖՈՒՆԿՑԻԱՅԻ ԳԱՂԱՓԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱՀԱՇՎԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ movsisyan.karine

    Հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարները այս կամ այն կերպ առնչվում են ֆունկցիայի հասկացության հետ:Ֆունկցիան մաթեմատիկայի հիմնական հասկացությունների

  • ՏՏ հավելյալ հմտություններ՝ դասավանդողների համար

  • «Մեդիա գործիքներ» առկա և հեռավար դասընթաց 2021

  • ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉԻ ՆԵՐԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ՝ ՆԵՐԱՌՈՂ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏԻ ՄԵՋ

    Թեմայի վերջնարդյունքներըՍույն թեմայի դասավանդման ավարտին վերապատրաստման դասընթացի մասնակիցը կկարողանա՝Իմանալ գենդեր և սեռ հասկացությունների տարբերությունները, գենդերն ուսումնասիրելու հիմնական մոտեցումներն ու ուղղությունները, ճանաչել և մեկնաբանել գենդեր հասկացության հարակից եզրույթները, ինչպես նաև՝ կրթության ոլորտում գենդերային բաղադրիչի ներառման տեղական և միջազգային օրենսդրական հիմքերն ու դրանց փոխկապակցվածությունը: Դիտարկել գենդերային բաղադրիչը որպես ներառական կրթության կազմակերպման և իրականացման անքակտելի բաղադրիչ:Ճանաչել կրթության ոլորտում առկա այն գենդերային խնդիրները, որոնք կարող են խոչընդոտել ներառական կրթության գործընթացի լիարժեք ու արդյունավետ իրականացմանը:Տիրապետել գենդերազգայուն և գենդեր-արձագանքող կրթության հիմնական սկզբունքներին:Դիտարկել ուսումնառության գործընթացները, ուսումնական նյութերը, ծրագրերի բովանդակությունը, դասավանդումն ու ուսումնառությունը, ինչպես նաև գնահատումն ու հաղորդակցությունը քննադատական մտածողությամբ:Տիրապետել համապատասխան հմտությունների՝ ձեռք բերած գիտելիքն այլ դասավանդողներին և կրթության ոլորտի դերակատարներին փոխանցելու համար:

  • Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման առցանց միջոցներ 3.1

  • ՍՈՎՈՐՈՂԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Սիրելի՛ ուսուցիչ, Դուք ընտրել եք սովորողի ուսումնառության ռազմավարությունների վերաբերյալ ինքնուղղորդվող մի դասընթաց, որն օգնում է սովորողներին հասկանալ իրենց սովորելու գործընթացը:Դասընթացը ներառում է 3 թեմա.Սովորածի մտապահում,Ուսումնառության ռազմավարություններ,Մետաճանաչողություն, քննադատական ու բարձր կարգի մտածողություն:  @@PLUGINFILE@@/1%20%D5%86%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A2%D5%A1%D5%B6%20%D5%B1%D5%A1%D5%B5%D5%B6.mp3 

  • Ուսուցման մեթոդներ, մեթոդական հնարների կիրառումը դասաժամի փուլերում

       <<Ուսուցման մեթոդը>> բարդ և բազմակողմանի հասկացություն է: Առաջին հերթին դա պայմանավորված է հենց ուսուցման գործընթացի բարդությամբ: Վերջինս իր մեջ ներառում է երեք կարևոր խնդիր՝ ի՞նչ սովորեցնել /կրթության բովանդակություն/, Ինչու՞... ինչի՞ համար սովորեցնել /կրթության նպատակ/ և ինչպե՞ս սովորեցնել /ուսուցման մեթոդիկա/: Կրթության բովանդակությունը /ի՞նչ սովորեցնել/ մատուցելու  և կրթության նպատակներ  /ինչու՞ սովորեցնել/ իրականացնելու համար անհրաժեշտ են որոշակի մեթոդներ, հնարներ, ձևեր: Հանդիսանալով ուսուցման գործընթացի միջուկը՝ մեթոդը իրար է կապում ուսուցման՝ նախապես պլանավորած նպատակը և վերջնական արդյունքը: Այսպիսով, ուսուցման գործընթացում մեթոդը ունի կապող օղակի բարդ և առանձնահատուկ դեր:   Հեգելն ասում էր. «Մեթոդը գործիք է սուբյեկտի ձեռքին, որի միջոցով վերջինս հարաբերվում է օբյեկտի հետ»

  • ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄ

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է կրթության առավել արդիական ուղղություններից մեկին` Ուսումնաառության համընդհանուր ձևավորմանը։ ՈւՀՁ-ն կրթության և դասավանդման ժամանակակից մի գործնական մոտեցում է, որը վերջին տարիներին լայնորեն կիրառվում է զարգացած կրթական համարակրգ ունեցող մի շարք երկրներում։ Այն, ինչ սովորելու եք այս ինքնաուղղորդվող դասընթացի ընթացքում կիրառելի է կրթության և առկա և առերես եղանակների դեպքում։  Դասընթացը բաղկացած է չորս առանձին թեմաներից, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի երկու-երեք ենթաթեմաԴասընթացի թեմաներն են.Ուսումնառութան համընդհանուր ձևավորում․ ՆերածությունՆյութի ներկայացման ձևերի բազմազանությունԳործելու և գիտելինքերն արտահայտելու ձևերի բազմազանություն Ներգրավման ձևերի բազմազանություն

  • Քերականության ուսուցումը մոդուլի ձևով

  • ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԵՎ ՍՈՎՈՐՈՂԻ ՎԱՐՔԱԳԾԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է կրթության մեջ առավել հաճախ հանդիպող դժվարություններից մեկին` սովորողների վարքագծի կառավարմանը։Դասընթացը ներառում է 2 թեմա․Դասարանի կառավարման հիմնահարցը, Կանխատեսելի անցանկալի վարքագծի հաղթահարման քայլերը։ @@PLUGINFILE@@/1%20-1.mp3 

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ներառող դասավանդման համատեքստում

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է ներառող դասավանդում իրականացնելիս ՏՀՏ գործիքների կիրառմանը:Դասընթացը ներառում է 3 ենթաթեմա.Առցանց համագործակցության միջավայրեր և հաղորդակցման գործիքներ Ուսումնառության կառավարման համակարգերԱռաջընթացի գնահատման առցանց գործիքներ: