ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են Հայաստանի պաուերլիֆտինգի առաջնության մրցանակակիրները

Հուլիսի 16, 2021
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Գեղարքունիքի մարզի Հայրավանք համայնքում կայացել է Հայաստանի պաուերլիֆտինգի առաջնությունը՝ նվիրված Արցախյան 44-օրյա պատերազմում զոհվածների հիշատակին:

Առաջնությանը մասնակցել է 180 մարզիկ, այդ թվում՝ պատերազմում հաշմանդամություն ձեռք բերած Էրիկ Գրիգորյանը, Տիգրան Գրիգորյանը և Վահե Քալանթարյանը: Հայաստանի չեմպիոնի կոչումը նվաճել են Հայկ Պետրոսյանը (40 կգ), Խաչիկ Թադևոսյանը (44 կգ), Լևոն Հակոբյանը (48 կգ), Արմեն Նիկողոսյանը (52 կգ), Ռազմիկ Բեգլարյանը (56 կգ), Հովսեփ Յավրումյանը (60 կգ), Ալբերտ Դադիկյանը (67.5 կգ), Վազգեն Իսահակյանը (75 կգ), Ռոբերտ Հովսեփյանը (82.5 կգ), Կարեն Բարսեղյանը (90 կգ), Նվեր Եղիազարյանը (100 կգ), Սամվել Հախեյանը (110 կգ), Արա Մարտիրոսյանը (125 կգ), Մալվինա Էվինյանը (60 կգ):

Հաշմանդամություն ունեցող մարզիկների պայքարում առաջին մրցանակին արժանացել են Սվետլանա Մանուկյանը (52 կգ), Ելենա Պետրոսյանը (56 կգ), Էրիկ Գրիգորյանը (52 կգ), Տիգրան Գրիգորյանը (56 կգ), Գևորգ Աֆրիկյանը (60 կգ), Արթուր Գալստյանը (67.5 կգ), Ստաս Նազարյանը (75 կգ), Օնիկ Հովհակիմյանը (100 կգ): Առաջնությանը մասնակցել են նաև զինծառայողներ, որոնցից չեմպիոն են դարձել Սամվել Ղազարյանը (75 կգ), Արշակ Հայրապետյանը (82.5 կգ) և Վարազդատ Ամիրյանը (90 կգ): Հայաստանի պաուերլիֆտինգի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարոյանը կարևորել է հատկապես պատերազմի մասնակից մարզիկների մասնակցությունը նմանօրինակ մրցաշարերին:

«Մրցումներն ինչպես մարզիկներին, այնպես էլ ամբողջ հասարակությանն օգնում են վերականգնել սեփական ուժերի նկատմամբ վստահությունն ու հավատը: Այս տեսանկյունից շատ ենք կարևորում Արցախյան երկրորդ պատերազմի ընթացքում վիրավորված զինվորներին ֆեդերացիայի աշխատանքներում ներգրավելը և այդ ուղղությամբ համապատասխան քայլեր եք ձեռնարկում»,- ասել է ֆեդերացիայի նախագահը և հավելել, որ այժմ սկսելու են պատրաստվել օգոստոսին Բաթումիում կայանալիք Սևծովյան երկրների առաջնությանը, ապա՝ աշնանը Լեհաստանում նախանշված աշխարհի առաջնությանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: