ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Գեղարքունիքի մարզի Հայրավանք համայնքում կայացել է Հայաստանի պաուերլիֆտինգի առաջնությունը՝ նվիրված Արցախյան 44-օրյա պատերազմում զոհվածների հիշատակին:
Առաջնությանը մասնակցել է 180 մարզիկ, այդ թվում՝ պատերազմում հաշմանդամություն ձեռք բերած Էրիկ Գրիգորյանը, Տիգրան Գրիգորյանը և Վահե Քալանթարյանը: Հայաստանի չեմպիոնի կոչումը նվաճել են Հայկ Պետրոսյանը (40 կգ), Խաչիկ Թադևոսյանը (44 կգ), Լևոն Հակոբյանը (48 կգ), Արմեն Նիկողոսյանը (52 կգ), Ռազմիկ Բեգլարյանը (56 կգ), Հովսեփ Յավրումյանը (60 կգ), Ալբերտ Դադիկյանը (67.5 կգ), Վազգեն Իսահակյանը (75 կգ), Ռոբերտ Հովսեփյանը (82.5 կգ), Կարեն Բարսեղյանը (90 կգ), Նվեր Եղիազարյանը (100 կգ), Սամվել Հախեյանը (110 կգ), Արա Մարտիրոսյանը (125 կգ), Մալվինա Էվինյանը (60 կգ):
Հաշմանդամություն ունեցող մարզիկների պայքարում առաջին մրցանակին արժանացել են Սվետլանա Մանուկյանը (52 կգ), Ելենա Պետրոսյանը (56 կգ), Էրիկ Գրիգորյանը (52 կգ), Տիգրան Գրիգորյանը (56 կգ), Գևորգ Աֆրիկյանը (60 կգ), Արթուր Գալստյանը (67.5 կգ), Ստաս Նազարյանը (75 կգ), Օնիկ Հովհակիմյանը (100 կգ): Առաջնությանը մասնակցել են նաև զինծառայողներ, որոնցից չեմպիոն են դարձել Սամվել Ղազարյանը (75 կգ), Արշակ Հայրապետյանը (82.5 կգ) և Վարազդատ Ամիրյանը (90 կգ): Հայաստանի պաուերլիֆտինգի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարոյանը կարևորել է հատկապես պատերազմի մասնակից մարզիկների մասնակցությունը նմանօրինակ մրցաշարերին:
«Մրցումներն ինչպես մարզիկներին, այնպես էլ ամբողջ հասարակությանն օգնում են վերականգնել սեփական ուժերի նկատմամբ վստահությունն ու հավատը: Այս տեսանկյունից շատ ենք կարևորում Արցախյան երկրորդ պատերազմի ընթացքում վիրավորված զինվորներին ֆեդերացիայի աշխատանքներում ներգրավելը և այդ ուղղությամբ համապատասխան քայլեր եք ձեռնարկում»,- ասել է ֆեդերացիայի նախագահը և հավելել, որ այժմ սկսելու են պատրաստվել օգոստոսին Բաթումիում կայանալիք Սևծովյան երկրների առաջնությանը, ապա՝ աշնանը Լեհաստանում նախանշված աշխարհի առաջնությանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան