Ամփոփելով 2020-2021 թթ. «Կենգուրու» և «Մեղու» մրցույթները՝ լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտների ուսուցիչների համար «Այբ» կրթական հիմնադրամն այսօր միջոցառում էր կազմակերպել:
Ներկաներին առցանց ողջույնի խոսք է հղել նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ մեծապես կարևորվում է «Այբ» կրթական հիմնադրամի հետ համագործակցությունը և համատեղ աշխատանքն ուսուցիչների հետ:
«Կրթական բարեփոխումների գործընթացի հաջողությունը մեծապես պայմանավորված է նաև մասնակցայնությամբ, որ ուսուցիչները նույնպես ներառված լինեն նոր նախաձեռնություններում»,- փաստել է նախարարի տեղակալը՝ հավելելով, որ ամենօրյա աշխատանքով բազմաթիվ երեխաների մտահորիզոնի ձևավորման գործում դերակատարում ունենալը մեծ պատասխանատվություն է, և մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն օժանդակած ուսուցիչները գիտակցված կրում են այդ պատասխանատվությունը:
Ժ. Անդրեասյանի խոսքով՝ այն հանգամանքը, որ մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն ուսուցիչների օժանդակելու փաստը դիտարկվում է որպես առավելություն տարակարգերի շնորհման գործընթացում, վկայում է, թե նախարարությունը որքան է կարևորում այդ աշխատանքը: Արձանագրելով, որ անցած տարին մեծ մարտահրավերների շրջան էր, երբ կրթական գործընթացների մասնակիցները մինչ այդ գործնականում իրենց կիրառած հմտությունները հաջողությամբ կարողացան փոխադրել նաև վիրտուալ հարթություն, Ժ. Անդրեասյանը կարևորել է Հանրակրթության պետական չափորոշչի փորձարկման գործընթացում ուսուցիչների ներգրավվածության հանգամանքը և հույս հայտնել, որ միջոցառման ընթացքում անպայման անդրադարձ կլինի նաև Հանրակրթության պետական և առարկայական չափորոշիչների ներդրման ու փորձարկման թեմային:
Հիշեցնենք, որ ամեն տարի «Այբ» կրթական հիմնադրամը կազմակերպում է «Կենգուրու» և «Մեղու» զանգվածային մրցույթները՝ դրանց շուրջ համախմբելով հազարավոր աշակերտների և ուսուցիչների:
«Գնահատելով մեր ծրագրերի մասնակից ուսուցիչների մեծ դերը կրթության ոլորտում՝ մենք կարևորում ենք, բացի բուն մրցույթից, նաև ուսուցիչների հետ համայնքաստեղծ և ոգևորող հանդիպումները, որոնք ուսուցիչներին օգնում են, որ իրենց ավելի ներգրավված և գնահատված զգան»,- ասել է «Այբ» հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Սոնա Կոշեցյանը՝ ավելացնելով, որ իրենք նպատակ ունեն խրախուսել ու ոգևորել այն ուսուցիչներին, որոնք այս մրցույթների ընթացքում ունեցել են լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: