ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս «Ով ում է նման» թեմայով

Դեկտեմբերի 15, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գավառի Ս. Քոչարյանի անվան N1 հիմնական դպրոցի III բ դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Ով ում է նման» թեմայով:

Դասը նպատակն էր զարգացնելու աշակերտների հաղորդակցական, համագործակցային, քննադատական մտածողության, ստեղծագործական երևակայության, կապակցված խոսք կառուցելու կարողությունները:

Դասը կառուցված էր ԽԻԿ համակարգ տեխնոլոգիայով: Խթանման փուլում աշակերտները վերհիշեցին կենդանիների ձագերի, կենդանիների խմբերի և կենդանիների արձակած ձայների անվանումները: Իմաստավորման փուլում ընթերցվեց բնագիրը (դերային ընթերցանություն), կատարվեց բնագրի վերլուծություն բաց հարցերի միջոցով: Բաց հարցերը միտված էին  բնագրի իմաստի ընկալմանը, դատողություններ կատարելու, սեփական կարծիքն արտահայտելու և այն հիմնավորելու կարողության զարգացմանը: Բնագրի վերլուծությունից հետո անդրադարձ կատարվեց հեքիաթի վերնագրին` «Ով ում է նման»:  Քննարկումներից հետո աշակերտներն հանգեցին այն եզրակացության, որ ավելի նպատակահարմար է «Ով ինչի է նման» վերնագիրը: Բառային աշխատանքը՝ ուղղագրական բառերի ուսուցում բառը հեգելու ճանապարհով, կազմակերպվեց խաղի ձևով: Կատարվեց խմբային աշխատանք: Դասարանը բաժանվեց 5 խմբի: Յուրաքանչյուր խմբի տրվեց 2 պատկեր: Առաջին նկարում պատկերված էր կենդանի, և  աշակերտները պետք է որոշեին, թե ինչի է այն նման: Երկրորդ նկարում պատկերված էր  առարկա, և աշակերտները պետք է որոշեին, թե ինչ կենդանու է այն նման: Կշռադատման փուլում կիրառվեց 5 րոպեանոց շարադրանքի մեթոդը: Աշակերտները շարադրանքում պետք է հիմնավորեին կարդալու անհրաժեշտությունն ու կարևորությունը:

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…