Օրերս Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ անցկացվեցին դասղեկի ժամեր:
2016 թ-ի դեկտեմբերի 5-ին 7 Ա և 7 Գ դասարաններում անցկացվեցին դասղեկի ժամեր՝ նվիրված Արամ Խաչատրյանին և նրա երկու ստեղծագործություններին՝ «Գայանե» բալետին և «Ջութակի կոնցերտ»-ին: Դասը կազմակերպել էին աշակերտական խորհրդի անդամներ Ժասմին Ամիրյանը /8 Ա դասարան/ և Մերի Միքայելյանը /9 Բ դասարան/: Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը, փոխտնօրեններ, 7 Ա և 7 Գ դասարանների դասղեկները:
Դասի սկզբում աշակերտներին ներկայացվեցին հետաքրքիր տեղեկություններ մեծ կոմպոզիտորի կյանքի և ստեղծագործության վերաբերյալ: Այնուհետև աշակերտները դիտեցին բալետը և ունկնդրեցին կոնցերտը: 7 Բ դասարանի աշակերտուհի Լուսինե Սաքունցը կատարեց հատվածներ մեծ կոմպոզիտորի ստեղծագործություններից:
Դեկտեմբերի 6-ին աշակերտական խորհրդի անդամներ Էլեն Հարությունյանը /8 Բ դասարան/, Էմիլյա Դարչինյանը /8 Ա դասարան/ և Աիդա Կլեկչյանը /8 Ա դասարան/ 6 Գ դասարանում կազմակերպեցին դասղեկի ժամ՝ նվիրված հայտնի երաժիշտ, դաշնակահար Էդվարդ Գրիգին: Սկզբում նրանք ներկայացրեցին Էդվարդ Գրիգի կենսագրությունը, ապա դիտեցին «Լեգենդ Գրիգի մասին» մուլտֆիլմը: Դրանից հետո մի քանի անգամ ունկնդրելով Գրիգի ստեղծագործությունները՝ աշակերտները փորձեցին կռահել դրանք: Վերջում աշակերտները հարցերի միջոցով ամփոփեցին դասը:
Դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը իր գոհունակությունը հայտնեց աշակերտական խորհրդի անդամներին նման նախաձեռնության համար:
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ