ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Զարգացնելով քաղաքացիական կրթությունը հայաստանյան կրթական համակարգում

Հուլիսի 2, 2021
Միջազգային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է «ԱՅ ԷՖ Ի ԵՍ» (IFES) կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ժերոմ Լեյրոյին:

Հանդիպմանը քննարկվել են կազմակերպության կողմից իրականացվող «Ներգրավված քաղաքացի» համալսարանական ծրագրի արդյունավետությունը բուհերում և այն միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում ու հանրակրթական դպրոցներում ընդգրկելու հարցերը: «Ներգրավված քաղաքացի» պիլոտային ծրագիրը մեկնարկել է ՀՀ 5 համալսարանների (Երևանի, Շիրակի, Վանաձորի պետական համալսարաններ, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Վ. Բրյուսովի ավան պետական համալսարան) հետ փոխըմբռնման հուշագրի ստորագրմամբ:

Ներկայում նշյալ ծրագիրն իրականացվում է Հայաստանի 2 բուհերում, իսկ 2021 թ. սեպտեմբերից՝ նաև մյուս 3 բուհերում:

Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է հյուրերին և շնորհակալություն հայտնել հանդիպման համար. «ՀՀ իրավագիտակից քաղաքացի ձևավորելը Հայաստանի Հանրապետության մարտահրավերներից մեկն է, և այս համատեքստում «Ներգրավված քաղաքացի» համալսարանական ծրագիրը կարևոր բաղադրիչ է»:

Փոխնախարարն անդրադարձել է կրթության ոլորտում ներկայում իրականացվող լայնածավալ բարեփոխումներին՝ մասնավորապես ընդգծելով, որ առաջնահերթություն է ոչ միայն գիտելիքի փոխանցումը, այլև հմտությունների, արժեքների ու դիրքորոշումների ձևավորումը: Արթուր Մարտիրոսյանն այդ առումով կարևորել է քաղաքացիական կրթության դերը քաղաքացու ձևավորման գործում: Ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի՝ այս մոտեցումն է որդեգրված ներկայում ներդրվող հանրակրթության պետական չափորոշչի, առարկայական չափորոշիչների ու ծրագրերի հիմքում, և այն պետք է արտացոլված լինի առհասարակ կրթության, այդ թվում՝ ոչ ֆորմալ կրթության մեջ:

Ա. Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ քաղաքացիական կրթությունը շեշտադրված է ՀՀ կառավարությանը ներկայացված ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թթ. ռազմավարության մեջ: Նա պատրաստակամություն է հայտնել համագործակցել «ԱՅ ԷՖ Ի ԵՍ» կազմակերպության հետ քաղաքացիական կրթությունը նախնական և միջին մասնագիտական հաստատություններում ներդնելու գործընթացում՝ մասնավորապես «Ներգրավված քաղաքացի» ձեռնարկի մշակման, ուսուցանողների վերապատրաստման համատեքստում:

«ԱՅ ԷՖ Ի ԵՍ» (IFES) կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ժերոմ Լեյրոն ևս շնորհակալություն է հայտնել հանդիպման համար՝ նշելով, որ «ԱՅ ԷՖ Ի ԵՍ»-ը ցանկանում է նպաստել Հայաստանում քաղաքացիական կրթության զարգացմանը. «Ակնկալում ենք, որ ձեռնարկն էլ ավելի տարածում կստանա համալսարանական կրթության մեջ: Հիմնվելով ձեռքբերումների և մշակված նյութերի որակի վրա՝ մեր ցանկությունն է ընդլայնել ծրագիրը նաև միջին մասնագիտական և հանրակրթական դպրոցներում»:

Նշենք, որ դասընթացներն անցկացվում են ոչ միայն դասախոսությամբ, այլև ինտերակտիվ մեթոդաբանությամբ բոլոր ուսանողների համար՝ առանց մասնագիտական տարանջատման: Մշակված ձեռնարկները նախատեսված են ուսանողների և դասախոսների համար և հարմարեցված են հայաստանյան կրթական միջավայրին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…