ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով Սիրիայի Կրթասիրաց Սարգիս Ջեմբերջյանի երկրորդական վարժարանի տնօրեն Անդրանիկ Պողոսյանը պարգևատարվել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության բարձրագույն պարգևով՝ «Ոսկե հուշամեդալով»: Պարգևը հանձնել է ԿԳՆ աշխատակազմի ղեկավար Նաիրի Հարությունյանը :
Կրթասիրաց վարժարանը հիմնադրվել է 1924 թվականին և գործում է Կրթասիրաց մշակութային միության հովանու ներքո: Ա. Պողոսյանն այս կրթօջախի ղեկավարումը ստանձնել է 1999 թվականից: Նրա պաշտոնավարման օրոք վարժարանը դարձել է նախ միջնակարգ, իսկ 2006 թվականին՝ երկրորդական վարժարան:
Պարգևը հանձնելով Ն. Հարությունյանը նշել է, որ նախարարությունը բարձր է գնահատում Կրթասիրաց վարժարանի տնօրեն Անդրանիկ Պողոսյանի տարիների ազգանվեր գործը, սփյուռքում հայեցի կրթության պահպանման և զարագացման ուղղությամբ ներդրած ջանքերը. «Ձեր գործի ամենամեծ գնահատականը վարժարանի սաների հայերեն խոսքն ու գիրն է, նրանց ընտանիքների երախտապարտ վերաբերմունքը Ձեր նկատմամբ»,- նշել է Ն. Հարությունյանը:
Պարգևատրման արարողությանը մասնակցել է Կրթասիրաց մշակութային միության ներկայացուցիչ Ալեքսան Կարադանյանը: Վերջինս ներկայացրել է Կրթասիրաց մշակութային միության կողմից իրականացվող միջոցառումները՝ նշելով, որ դրանք կարևոր դեր ունեն սիրիահայ երիտասարդության համախմբման գործում:
Շնորհակալություն հայտնելով բարձր գնահատականի համար՝ Ա.Պողոսյանը նշել է, որ սփյուռքում աշխատող հայ մանկավարժը պարտավոր է օգնել դժվարին պայմաններում հայտնված երեխաներին ու նրանց ծնողներին. «Ինչպես մեկ դար առաջ մեր պապերը երեխաներին հավաքում էին փողոցներից և հոգում նրանց ապագա ճակատագիրը, այնպես էլ մենք այսօր պետք է ամեն ինչ անենք նրանց համար»,- նշել է Անդրանիկ Պողոսյանը :
Հավելենք, որ Ա. Պողոսյանը եղել է նաև Գամիշլիի և հարակից շրջանների թաղային խորհրդի ատենապետը, 1991 թվականին ընտրվել և առ այսօր հանդիսանում է Բերիո թեմի Գավառական ժողովի անդամ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան