«Կրթություն, գիտություն, աշխատաշուկա. մարտահրավերներ և հնարավորություններ» թեմայով կայացած քննարկումը համախմբել էր պետական գերատեսչությունների, միջազգային կազմակերպությունների և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներին, ինչպես նաև «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի կրթաթոշակակիրներին ու գերմանական բուհերի շրջանավարտներին:
Միջոցառման նպատակն էր համագործակցային նոր ուղիներ գտնել, ծանոթանալ գիտական և կրթական հնարավորություններին, համատեղել գերմանական ու հայկական փորձը, որն էլ իր հերթին կծառայի տնտեսական նոր հնարավորությունների ստեղծմանը։
Հանդիպմանը ներկա է եղել և մասնակիցներին ողջունել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը: Նա նշել է, որ կրթություն-գիտություն-աշխատաշուկա կապի ապահովումը բավականին բարդ խնդիր է ոչ միայն Հայաստանում, այլև ամբողջ աշխարհում։ Ըստ փոխնախարարի՝ չկա հստակ բանաձև՝ աշխատաշուկայով պայմանավորված տրամադրել կրթական ծրագրեր, և գիտությունը ծառայեցնել միայն աշխատաշուկային, թե հակառակը՝ կրթությունը և գիտությունը պետք է պատրաստեն համապատասխան կադրեր, որոնք կձևավորեն աշխատաշուկան։
«Այս հարցին միանշանակ պատասխան չկա, և նմանօրինակ միջոցառումները հնարավորություն են տալիս փոխանակվել գերմանական փորձով և այն տեղայնացնել Հայաստանում, ինչու՞ չէ, փորձել արտահանել նաև հայկականը։ Աշխատաշուկան շատ արագ արդյունքներ է ակնկալում կրթությունից և գիտությունից, որը 1-3 տարիների արդյունքում հնարավոր չէ։ Այս ոլորտում ընդունված որոշումը 10 տարի հետո միայն կունենա իր ազդեցությունը։ Կրթության և գիտության մեջ ներդրված գումարները, իհարկե, արագ չեն վերադառնում, սակայն աշխատաշուկայի արագ փոփոխվող պահանջները ստիպում են նախաձեռնել կրթական նոր ծրագրեր, որոնք կունենան հստակ լուծումներ և հնարավորություն կտան փորձի փոխանակման շնորհիվ համապատասխան գիտելիքներով զինել ապագա ուսանողներին»,- նշել է Կարեն Թռչունյանը՝ հանդիպման մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ քննարկում։
ՀՀ-ում Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Միխայել Բանցհաֆն իր հերթին փաստել է, որ այսօր մրցակցային աշխատաշուկայում հրամայական է մասնագիտական փորձ և գործնական կապեր ունենալը։ Նրա խոսքով՝ սա մի յուրահատուկ հարթակ է, որտեղ Գերմանիայի բուհերում սովորած կամ հետազոտություն իրականացրած շրջանավարտները հնարավորություն են ստացել հանդիպելու ՀՀ-ում գերմանահայկական տնտեսական միության ներկայացուցիչների հետ՝ քննարկելու և պարզելու, թե երկուստեք աշխատանքային և համագործակցային ինչպիսի հնարավորություններ կան։ Դեսպանը հույս է հայտնել, որ միջոցառման ընթացքում գործատուն կամ աշխատակիցը վստահաբար կգտնեն միմյանց։
Գերմանախոս շրջանավարտների միավորման նախագահ, ԳՏՄ գործադիր տնօրեն Մերի Նավասարդյանի խոսքով՝ Գերմանիայում կրթություն ստացած անձինք և գերմանական ընկերությունները պատրաստակամություն են հայտնել կիսվել իրենց լավագույն փորձով և խոսել ձեռքբերումների մասին՝ հույս հայտնելով, որ քննարկումը կծառայի իր նպատակին։
Հանդիպման մասնակիցներին հեռավար ողջունել է նաև «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի «Քաղաքական երկխոսություն Հարավային Կովկաս» տարածաշրջանային ծրագրի տնօրեն Թոմաս Շրապելը։
Միջոցառման ընթացքում «Որակյալ կրթությունը՝ որպես լավագույն գրավական աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու համար» և «Գիտության աջակցությունը՝ որպես տնտեսության զարգացման խթան» խորագրերով քննարկումներին իրենց լավագույն փորձով հանդես են եկել «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի կրթաթոշակակիրները և գերմանական բուհերի շրջանավարտները:
Միջոցառումը կազմակերպել էին Գերմանական ակադեմիական փոխանակման ծառայությունը և Գերմանախոս շրջանավարտների միավորումը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ