«Կրթություն, գիտություն, աշխատաշուկա. մարտահրավերներ և հնարավորություններ» թեմայով կայացած քննարկումը համախմբել էր պետական գերատեսչությունների, միջազգային կազմակերպությունների և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներին, ինչպես նաև «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի կրթաթոշակակիրներին ու գերմանական բուհերի շրջանավարտներին:
Միջոցառման նպատակն էր համագործակցային նոր ուղիներ գտնել, ծանոթանալ գիտական և կրթական հնարավորություններին, համատեղել գերմանական ու հայկական փորձը, որն էլ իր հերթին կծառայի տնտեսական նոր հնարավորությունների ստեղծմանը։
Հանդիպմանը ներկա է եղել և մասնակիցներին ողջունել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը: Նա նշել է, որ կրթություն-գիտություն-աշխատաշուկա կապի ապահովումը բավականին բարդ խնդիր է ոչ միայն Հայաստանում, այլև ամբողջ աշխարհում։ Ըստ փոխնախարարի՝ չկա հստակ բանաձև՝ աշխատաշուկայով պայմանավորված տրամադրել կրթական ծրագրեր, և գիտությունը ծառայեցնել միայն աշխատաշուկային, թե հակառակը՝ կրթությունը և գիտությունը պետք է պատրաստեն համապատասխան կադրեր, որոնք կձևավորեն աշխատաշուկան։
«Այս հարցին միանշանակ պատասխան չկա, և նմանօրինակ միջոցառումները հնարավորություն են տալիս փոխանակվել գերմանական փորձով և այն տեղայնացնել Հայաստանում, ինչու՞ չէ, փորձել արտահանել նաև հայկականը։ Աշխատաշուկան շատ արագ արդյունքներ է ակնկալում կրթությունից և գիտությունից, որը 1-3 տարիների արդյունքում հնարավոր չէ։ Այս ոլորտում ընդունված որոշումը 10 տարի հետո միայն կունենա իր ազդեցությունը։ Կրթության և գիտության մեջ ներդրված գումարները, իհարկե, արագ չեն վերադառնում, սակայն աշխատաշուկայի արագ փոփոխվող պահանջները ստիպում են նախաձեռնել կրթական նոր ծրագրեր, որոնք կունենան հստակ լուծումներ և հնարավորություն կտան փորձի փոխանակման շնորհիվ համապատասխան գիտելիքներով զինել ապագա ուսանողներին»,- նշել է Կարեն Թռչունյանը՝ հանդիպման մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ քննարկում։
ՀՀ-ում Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Միխայել Բանցհաֆն իր հերթին փաստել է, որ այսօր մրցակցային աշխատաշուկայում հրամայական է մասնագիտական փորձ և գործնական կապեր ունենալը։ Նրա խոսքով՝ սա մի յուրահատուկ հարթակ է, որտեղ Գերմանիայի բուհերում սովորած կամ հետազոտություն իրականացրած շրջանավարտները հնարավորություն են ստացել հանդիպելու ՀՀ-ում գերմանահայկական տնտեսական միության ներկայացուցիչների հետ՝ քննարկելու և պարզելու, թե երկուստեք աշխատանքային և համագործակցային ինչպիսի հնարավորություններ կան։ Դեսպանը հույս է հայտնել, որ միջոցառման ընթացքում գործատուն կամ աշխատակիցը վստահաբար կգտնեն միմյանց։
Գերմանախոս շրջանավարտների միավորման նախագահ, ԳՏՄ գործադիր տնօրեն Մերի Նավասարդյանի խոսքով՝ Գերմանիայում կրթություն ստացած անձինք և գերմանական ընկերությունները պատրաստակամություն են հայտնել կիսվել իրենց լավագույն փորձով և խոսել ձեռքբերումների մասին՝ հույս հայտնելով, որ քննարկումը կծառայի իր նպատակին։
Հանդիպման մասնակիցներին հեռավար ողջունել է նաև «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի «Քաղաքական երկխոսություն Հարավային Կովկաս» տարածաշրջանային ծրագրի տնօրեն Թոմաս Շրապելը։
Միջոցառման ընթացքում «Որակյալ կրթությունը՝ որպես լավագույն գրավական աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու համար» և «Գիտության աջակցությունը՝ որպես տնտեսության զարգացման խթան» խորագրերով քննարկումներին իրենց լավագույն փորձով հանդես են եկել «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի կրթաթոշակակիրները և գերմանական բուհերի շրջանավարտները:
Միջոցառումը կազմակերպել էին Գերմանական ակադեմիական փոխանակման ծառայությունը և Գերմանախոս շրջանավարտների միավորումը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան