ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քո արվեստը դպրոցում» կրթական մշակութային ծրագրի շրջանակում անցկացվել է 18 հանդիպում

Հունիսի 30, 2021
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիան 2021 թվականի ապրիլ-հունիս ամիսներին իրականացրել է «Քո արվեստը դպրոցում» կրթամշակութային ծրագիրը։

Ապրիլի 30-ին մեկնարկած «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի նպատակն է ամրապնդել դպրոց-մշակութային կազմակերպություն, աշակերտ-արվեստագետ կապը, երիտասարդ սերնդին ծանոթացնել ժամանակակից արվեստագետների հետ, նրանց անցած ուղուն, ձեռքբերումներին, Հայաստանում ներկայումս առկա մշակութային հիմնահարցերին։ Ծրագիրը, որը ներառում է դասախոսություն-հանդիպումների շարք հայտնի արվեստագետների հետ, նախատեսված է 8-12-րդ դասարանների աշակերտների համար։

Ապրիլ-հունիս ամիսներին անցկացվել է 18 հանդիպում Երևանում, 6-ը՝ մարզերում՝ Կոտայք, Լոռի, Արագածոտն, Վայոց ձոր, Տավուշ, Շիրակ։ Ընդհանուր առմամբ հանդիպումներին մասնակցել են 331 դպրոցի շուրջ 1900 սան։

Արվեստագետ-դպրոցականներ հանդիպմանը որպես բանախոս հանդես են եկել ՀՀ ժողովրդական արտիստ, բեմադրիչ Արմեն Էլբակյանը (թեմա՝ «Թատրոնը՝ աշխարհի փոքր մոդել»), ՀՀ ժողովրդական նկարիչ Վալմարը (թեմա՝ «Արվեստագետի անցած ուղին»), լուսանկարիչ, գրաֆիկ-դիզայներ Տաթև Մնացականյանը (թեմա՝ «Իմ աչքը իմ ձեռքերում է»), թատերագետ, արձակագիր, դրամատուրգ Անուշ Ասլիբեկյանը (թեմա՝ «Դրամատուրգի և ռեժիսորի համագործակցությունը»), կոմպոզիտոր, երգիչ, երաժիշտ Վահան Արծրունին (թեմա՝ «Ավանդականից ժամանակակից երաժշտություն»), ջազ երաժիշտ, սաքսոֆոնահար, կոմպոզիտոր Արմեն Հյուսնունցը (թեմա՝ «Ջազը որպես մտածելակերպ և երաժշտական լեզու»), ՀՀ վաստակավոր արտիստ, դերասան Տիգրան Ներսիսյանը (թեմա՝ «Արտիստի կյանքը»), կոմպոզիտոր Վաչե Շարաֆյանը (թեմա՝ «Կոմպոզիտոր»՝ նվիրված Էդվարդ Միրզոյանին), ՀՀ ժողովրդական արտիստ, դերասան Հակոբ Ազիզյանը (թեմա՝ «Դերասան-թատրոն փոխհարաբերություններ»), դրամատուրգ, արձակագիր, երգիծաբան, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ Սամվել Խալաթյանը (թեմա՝ «Թատերգությունը որպես համադրական արվեստի հենք»), ազգագրագետ, պարագետ Գագիկ Գինոսյանը (թեմա՝ «Երբ պարը աղոթք է դառնում»), դերասան, պարող Ստեփան Ղամբարյանը (թեմա՝ «Պարը ժամանակակից թատրոնում»), գրականագետ, գրականագիտության թեկնածու Սևակ Ղազարյանը (թեմա՝ «Պարույր Սևակի անտիպ ժառանգությունը»), երգչուհի Լուսինե Ազարյանը (թեմա՝ «Հին օրերի երգը»), ՀՀ ժողովրդական արտիստ, դերասանուհի Անահիտ Քոչարյանը (թեմա՝ «Իրականություն և թատրոն»), նկարիչ, արվեստագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Արա Հակոբյանը (թեմա՝ «Հայազգի ծովանկարիչներ»), կինոգետ, թարգմանիչ, ՀՀ նախագահի մրցանակակիր Զավեն Բոյաջյանը (թեմա՝ «Անրի Վերնո»), ջազ երաժիշտ, ՀՀ ժողովրդական արտիստ, պրոֆեսոր Մարտին Վարդազարյանը (թեմա՝ «Երաժշտությունը թատրոնում և կինոյում»)։

Հանդիպումների ժամանակ ցուցադրվել են հատուկ պատրաստված կարճամետրաժ տեսաֆիլմեր՝ ներկայացնելով հանդիպման բանախոս արվեստագետների ստեղծագործական գործունեությունը։

Այդ տեսաֆիլմերը շաբաթական կտրվածքով տեղադրվում են ծրագրի պաշտոնական ֆեյսբուքյան էջում՝ https://www.facebook.com/arttoschool։
Հանդիպումների ամբողջական տեսագրությունները տեղադրվում են ծրագրի յութուբյան ալիքում

Նշենք, որ ծրագրի ֆեյսբուքյան էջում կազմակերպվում են վիկտորինաներ, որոնց հաղթողներն արժանանում են մրցանակների՝ թատրոնի տոմսեր, գրքեր, ձայնասկավառակներ և այլն։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: