ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը շրջայց է կատարել Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում՝ ծանոթանալով բուհի գործունեությանը, նյութատեխնիկական բազային ու ժամանակակից հնարավորություններին:
Այցի շրջանակում ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է համալսարանի նախագահ Կարին Մարկիդեսի հետ և քննարկել բուհի ընթացիկ ու հեռանկարային զարգացման ծրագրերը: Կարեն Թռչունյանը կարևորել է ՀՀ բուհերի միջև համագործակցության և համատեղ ծրագրերի իրականացումը, որը միտված կլինի կրթության և գիտության զարգացմանը՝ ըստ պետության առաջնահերթությունների: Նրա խոսքով՝ առաջնային խնդիրներից է ԲՏՃՄ ոլորտի, ինչպես նաև հետազոտական ներուժի և կարողությունների խթանումը ՀՀ բուհերում, ուստի համալսարանները պետք է կիսվեն իրենց փորձով ու համաշխարհային լավագույն փորձառությունները կիրառեն Հայաստանում՝ նպաստելով գիտահետազոտական գործունեության զարգացմանը և առաջխաղացմանը: Փոխնախարարը կարևորել է նաև գիտական լաբորատորիաների առկայությունը բուհերում:
Ըստ Կարեն Թռչունյանի՝ անհրաժեշտ է գործի դնել բոլոր լծակները և օգտագործել հասանելի հարթակները՝ նպաստելու պետության առաջնահերթությունների իրագործմանը: Այդ նպատակով հարկ է իրականացնել ոլորտի կարիքների գնահատման ուսումնասիրություն՝ հետագա 5-7 տարիների կտրվածքով, մշակել գործողությունների պլան և հետևել այդ գործընթացի ճանապարհային քարտեզին:
Կարին Մարկիդեսն իր հերթին ներկայացրել է ՀԱՀ-ի ստանձնած ռազմավարական գործունեությունը: Նա անդրադարձել է «Մանուկյան Սիմոն հիմնադրամի» և «Քաղաքականության մշակման և հետազոտության ֆոնդի» գործունեությանը, «Հայաստանի տեխնոլոգիական ապագան» ծրագրին: Բուհի նախագահը խոսել է Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի և «Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության» համատեղ նախաձեռնության մասին, որի շրջանակում մի քանի տասնյակ հարցազրույցներ են անցկացվել Հայաստանի տեխնոլոգիական էկոհամակարգի առաջխաղացմամբ հետաքրքրված շահառուների հետ: Արդյունքում մշակվել է գործողությունների պլան՝ հինգ նպատակային ուղղություններով՝ Հայաստանի արհեստական բանականության հետազոտական կենտրոն, առաջնորդության զարգացում, կարողությունների զարգացում մարզային կլաստերներում, ընդլայնված STEM կրթություն և նախագծահեն ուսուցում ու նորարարական գործընթացներ: Նրա խոսքով՝ ծրագրի նպատակն է ստեղծել բուհերի համագործակցության հարթակ և աշխատել առաջարկվող հինգ ուղղություններով՝ նպաստելով ՀՀ տեխնոլոգիական զարգացմանը:
Կարին Մարկիդեսը նաև նշել է Սևծովյան համալսարանների ցանցի և 2021 թ. ցանցի նախագահությունը ՀԱՀ-ի կողմից ստանձնելու մասին, որը, ըստ բուհի նախագահի, կարող է ծառայել որպես համագործակցության հարթակ և նոր հնարավորություններ ստեղծել ՀՀ բուհերի միջև համագործակցության զարգացման համար:
Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի նախագահի հետ հանդիպումից հետո ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը եղել է բուհում գործող Ձեռներեցության և նորարարական տեխնոլոգիաների կենտրոնում (EPIC), որը ձեռնարկատիրական կրթության, գիտական տարբեր ճյուղերի միջև համագործակցության և ստարտափ ձեռնարկությունների ինկուբացիայի խթանման հարթակ է: EPIC-ը նոր ձեռնարկատերերին էկոհամակարգ է տրամադրում, որը բաղկացած է առաջնակարգ հարմարություններից և համատեղ աշխատանքային տարածքից, ծրագրերից ու միջոցառումներից, ինչպես նաև մենթորների, խորհրդատուների և ներդրողների ցանցից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ