ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ» ԲԿ-ի նորաբաց սպորտային բժշկության բաժանմունքում մարզիկները կստանան անվճար բուժօգնություն

Հունիսի 18, 2021
Սպորտային լուրեր

Այսուհետ «Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ» բժշկական կենտրոնի պոլիկլինիկայում կգործի սպորտային բժշկության ծառայությունների առանձնացված բաժանմունք՝ նախատեսված բոլոր մարզաձևերի ՀՀ պատանեկան, երիտասարդական և ազգային հավաքականների ներկայացուցիչների համար:

Այսօր տեղի է ունեցել բաժանմունքի բացման հանդիսավոր արարողությունը, որին ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը, ՀՀ առողջապահության նախարարի պաշտոնակատար Անահիտ Ավանեսյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, «Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ» ԲԿ-ի տնօրեն Արման Հովակիմյանը, մարզաշխարհի և առողջապահության համակարգի ներկայացուցիչներ:

«Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ» ԲԿ-ի տնօրեն Արման Հովակիմյանի ուղեկցությամբ ներկաները շրջել են ամբողջովին վերանորոգված և ժամանակակից սարքավորումներով հագեցած բաժանմունքում, ծանոթացել պայմաններին: Բժշկական կենտրոնի նորաբաց ծառայությունը ներառում է ֆիզիկական վիճակի գնահատում` հիվանդությունների և վնասվածքների ախտորոշում, ինչպես նաև շարունակական հսկողության ապահովում` նեղ մասնագիտական խորհրդատվությամբ և լաբորատոր գործիքային հետազոտությունների իրականացմամբ:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանն ընդգծել է սպորտային բժշկության բաժանմունք ունենալու կարևորությունը:

«Վստահ եմ, որ նախարարությունների համակարգված աշխատանքի, բաժանմունքում մատուցվող ծառայությունների շնորհիվ մեր մարզիկները կլինեն առավել տոկուն և առողջ: Այս բաժանմունքի բացումը ցույց է տալիս պետության՝ սպորտի, առողջ ապրելակերպի նկատմամբ վերաբերմունքը: Կարծում եմ՝ մարզիկներն էլ այս փաստից ավելի կոգևորվեն և որպես արդյունք կգրանցեն նոր հաղթանակներ»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը և ՀՀ առողջապահության համակարգի գործընկերներին շնորհակալություն հայտնել համագործակցության և արդյունավետ աշխատանքի համար:

ՀՀ առողջապահության նախարարի պաշտոնակատար Անահիտ Ավանեսյանի խոսքով՝ սպորտը՝ որպես կենսակերպի կարևոր հատված, պետք է առավել արժևորվի. «Մեր երկու գերատեսչությունների համակարգման մեխանիզմներով պետք է ամեն ինչ անենք, որպեսզի առողջ ապրելակերպի քարոզն ու մշակույթը մեր հասարակության մեջ ամրապնդվեն: Սպորտը, սպորտի հանրայնացումը՝ որպես մեր կենսակերպի կարևոր հատվածներ, պետք է առավել արժևորվեն: Այդ գործընթացն առանց որակյալ պայմանների ու ծառայությունների, իհարկե, դժվար է պատկերացնել: Մեր թիմի կողմից ողջունում եմ բոլոր մարզիկներին ու հույս հայտնում, որ այն խնդիրները, որոնք, ցավոք սրտի, անխուսափելի են սպորտում, հեշտությամբ կհաղթահարվեն, և մենք` որպես երկիր, լավագույն ցուցանիշներ կարձանագրենք»:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը վստահություն է հայտնել, որ նորաբաց բաժանմունքը կնպաստի մարզիկների՝ վնասվածքներից արագ վերականգնմանը. «Իհարկե, ցանկանում ենք, որ բոլոր մարզիկներն առողջ լինեն, սակայն պրոֆեսիոնալ սպորտում վնասվածքները, առողջական խնդիրներն անխուսափելի են, ուստի նման կենտրոն ունենալն անհրաժեշտություն է: Այստեղ ՀՀ հավաքականների բոլոր ներկայացուցիչները կստանան անվճար բժշկական օգնություն, բարձր մակարդակով կկազմակերպվեն բոլոր բուժումները, կարվի առավելագույնը մարզիկների՝ հնարավորինս արագ վերականգնման համար։ Վիրահատական միջամտությունների անհրաժեշտության դեպքում կտրամադրվի ուղեգիր, որով կկատարվեն անվճար վիրահատություններ համապատասխան բուժհաստատություններում»:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նաև նշել է, որ կիրականացվեն աշխատանքներ նմանատիպ այլ կենտրոններ բացելու ուղղությամբ. «Բնականաբար, միայն այս բաժանմունքը չի կարող սպասարկել հանրապետության բոլոր մարզիկներին, ուստի կանենք ամեն հնարավորը նմանօրինակ կենտրոնների թիվն ավելացնելու համար. մարզահամալիրներ, մարզադպրոցներ կառուցելիս դրանք անպայման կհամալրենք բժշկական բաժանմունքներով»:

Հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Մալխաս Ամոյանը, ով բաժանմունքի առաջին բուժառուներից է, ևս համոզմունք է հայտնել, որ կենտրոնը կնպաստի մեդալների թվի աճին. «Սպորտում այսպիսի կենտրոն ունենալն առաջնահերթություն է, քանի որ արդյունավետ մարզվելու, մրցաշարերում հաղթելու համար առաջին հերթին պետք է առողջ լինել: Շնորհակալ ենք նման նախաձեռնության համար: Վստահ եմ` դրական ազդեցությունը շուտով կզգացվի, քանի որ այսուհետ մենք ավելի հեշտ և արագ կկարողանանք լուծել առողջական խնդիրները և կենտրոնանալ լավ մրցելույթների վրա»:

Բժշկական ծառայության բաժանմունքի բացման օրակարգում էր նաև «Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ» ԲԿ-ի ու Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի միջև համագործակցության հուշագրի ստորագրումը: Հուշագրով նախատեսվում է ուսանողների պրակտիկաների կազմակերպման միջոցով երկկողմանի հետաքրքրություն ներկայացնող ուսումնակրթական (վերականգնողական, առողջարանական և այլն) բնույթի ծրագրերի, այդ թվում՝ համապատասխան ոլորտներում համատեղ հետազոտությունների իրականացում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: