ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կառավարությունը գումար է հատկացրել ուսուցիչների պարտադիր ատեստավորման համար

Հունիսի 17, 2021
Պաշտոնական

ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում որոշում է կայացվել 182 մլն դրամ հատկացնել հանրակրթական հիմնական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություններին` 2021 թվականին ուսուցիչների հերթական (պարտադիր) ատեստավորում կազմակերպելու նպատակով վերապատրաստումների իրականացման համար: Գումարը հատկացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության 2021 թվականի պետական բյուջեով հատկացված միջոցների վերաբաշխման հաշվին:

Նախագծի զեկուցման ընթացքում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը նշել է, որ «Կրթության ազգային ինստիտուտ» ՓԲԸ-ի լուծարման հետևանքով նախորդ երկու տարիներին հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում ուսուցիչների հերթական ատեստավորում չի իրականացվել:

«Արդյունքում ուսուցիչները հնարավորություն չեն ունեցել տարակարգ ստանալու, այն դեպքում, երբ «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն՝ յուրաքանչյուր տարի ոսուցիչների առնվազն մեկ հինգերորդը ենթակա է պարտադիր ատեստավորման: Ակնկալվում է, որ առաջիկա երկու տարիներին կատեստավորվեն ոչ միայն այդ տարեթվերին ատեստավորման ենթակա ուսուցիչները (շուրջ 7400 ուսուցիչ), այլև նախընթաց երկու տարիներից գործընթացին չմասնակցած ուսուցիչները: Այս հանգամանքով պայմանավորված` ատեստավորվող ուսուցիչների թիվը զգալի մեծանում է»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը։

Հերթական ատեստավորման վերապատրաստման դասընթացներն իրականացնում են ԿԳՄՍ նախարարության կողմից երաշխավորված կազմակերպությունները: Գործընթացը համակարգում է «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամը:

Նիստը վարող փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանի հարցին ի պատասխան` ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը ներկայացրել է ուսուցիչների պարտադիր և կամավոր ատեստավորման գործընթացների հիմնական տարբերությունները: Վահրամ Դումանյանը նշել է, որ պարտադիր` հերթական ատեստավորման պահանջը սահմանված է «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքով, ըստ որի՝ ուսուցիչը 5 տարին մեկ անգամ պետք է անցնի հերթական ատեստավորում` պահպանելու համար մասնագիտական որակավորումը:

Կամավոր ատեստավորումն էլ ենթադրում է ուսուցչի աշխատավարձի 30-50 տոկոս բարձրացում, եթե ուսուցիչն ատեստավորման արդյունքում հավաքում է 80 տոկոս և ավելի միավորներ: Այս գործընթացին, որը մասնագիտական գիտելիքների ստուգում է, ուսուցիչները մասնակցում են կամավորության սկզբունքով:

Ամփոփելով հարցի քննարկումը` փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը նշել է, որ հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումների շրջանակում 2019 թվականից սկսած վերանայվել է ուսուցիչների աշխատավարձը, միաժամանակ մեկնարկել են հանրակրթական դպրոցներում ենթակառուցվածքների բարելավման ծավալուն աշխատանքներ:

«Կառավարության այս տարվա ծրագրով` կապիտալ շինարարության և հիմնանորոգման 129 ծրագրերից 105-ը կրթական հաստատություններ են, որոնցից 31-ում շինարարական ընկերությունների հետ պայմանագրերն արդեն կնքված են, և աշխատանքները սկսվում են»,- նշել է Տիգրան Ավինյանը:

Գործադիրի նիստի ընթացքում կրթական, առողջապահական և սոցիալական հաստատությունների շինարարական աշխատանքների վերաբերյալ հավելյալ մանրամասներ է ներկայացրել նաև Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի պաշտոնակատար Արմեն Ղուլարյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: