ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են ՀՖՀՀ-ի գործունեության ընդլայնմանը վերաբերող հարցեր

Հունիսի 17, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը հունիսի 16-ին ընդունել է «Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան» հիմնադրամի ռեկտոր Բերտրան Վենարին և պրոռեկտոր Արայիկ Նավոյանին:

Աշխատանքային հանդիպման օրակարգում եղել են ՀՖՀՀ-ի գործունեությանը և կրթական ծրագրերի ընդլայնմանը, նոր ծրագրերում հայ և օտարերկրացի ուսանողների ներգրավման ուղղությամբ տարվող աշխատանքներին, համալսարանի և ՀՀ բուհերի գնահատման համակարգերի ու դիպլոմների համադրելիությանը վերաբերող հարցեր:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը բարձր է գնահատել Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի արդյունավետ գործունեությունը և նկատել, որ ՀՖՀՀ-ի կողմից արհեստական բանականության, ռոբոտատեխնիկայի, կենսատեխնոլոգիայի, ռադիոֆիզիկայի, տվյալագիտության և տեղեկատվական անվտանգության ուղղություններով իրականացվող ծրագրերը համապատասխանում են մեր երկրում կրթության ոլորտի առաջնահերթություններին: ԿԳՄՍ փոխնախարարը, կարևորելով ՀՖՀՀ-ի՝ հայ-ֆրանսիական հարաբերությունների զարգացման գործում ունեցած դերակատարությունը, առաջարկել է առավել ընդլայնել գիտական և նորարարական ուղղություններով համագործակցությունը՝ ըստ հնարավորության ապահովելով փոխգործակցություն Ֆրանսիայի գիտական հետազոտությունների ազգային կենտրոնի (CNRS) և Ֆրանսիայի գյուղատնտեսական հետազոտությունների ազգային ինստիտուտի (INRA) հետ: Ըստ Կարեն Թռչունյանի՝ նմանօրինակ համագործակցության արդյունքում ֆրանսիական գիտակրթական տարբեր կազմակերպությունների շրջանում կարող է առաջանալ ՀՖՀՀ-ի միջոցով Հայաստանում հաբեր և ինկուբատորներ բացելու հետաքրքրություն:

«Մենք աշխատում ենք ռազմավարական կարևորություն ունեցող, ապագային միտված և երկրի զարգացմանը նպաստող մասնագիտությունների ներդրման և զարգացման ուղղությամբ, իսկ ֆրանսիական կողմի հետ համագործակցությունը կարող է նպաստել այդ գործընթացի արդյունավետությանը»,- ասել է Կարեն Թռչունյանը՝ միևնույն ժամանակ նշելով, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը պատրաստ է աջակցել ՀՖՀՀ-ի զարգացմանը միտված նախաձեռնություններին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…