ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը հունիսի 16-ին ընդունել է «Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան» հիմնադրամի ռեկտոր Բերտրան Վենարին և պրոռեկտոր Արայիկ Նավոյանին:
Աշխատանքային հանդիպման օրակարգում եղել են ՀՖՀՀ-ի գործունեությանը և կրթական ծրագրերի ընդլայնմանը, նոր ծրագրերում հայ և օտարերկրացի ուսանողների ներգրավման ուղղությամբ տարվող աշխատանքներին, համալսարանի և ՀՀ բուհերի գնահատման համակարգերի ու դիպլոմների համադրելիությանը վերաբերող հարցեր:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը բարձր է գնահատել Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի արդյունավետ գործունեությունը և նկատել, որ ՀՖՀՀ-ի կողմից արհեստական բանականության, ռոբոտատեխնիկայի, կենսատեխնոլոգիայի, ռադիոֆիզիկայի, տվյալագիտության և տեղեկատվական անվտանգության ուղղություններով իրականացվող ծրագրերը համապատասխանում են մեր երկրում կրթության ոլորտի առաջնահերթություններին: ԿԳՄՍ փոխնախարարը, կարևորելով ՀՖՀՀ-ի՝ հայ-ֆրանսիական հարաբերությունների զարգացման գործում ունեցած դերակատարությունը, առաջարկել է առավել ընդլայնել գիտական և նորարարական ուղղություններով համագործակցությունը՝ ըստ հնարավորության ապահովելով փոխգործակցություն Ֆրանսիայի գիտական հետազոտությունների ազգային կենտրոնի (CNRS) և Ֆրանսիայի գյուղատնտեսական հետազոտությունների ազգային ինստիտուտի (INRA) հետ: Ըստ Կարեն Թռչունյանի՝ նմանօրինակ համագործակցության արդյունքում ֆրանսիական գիտակրթական տարբեր կազմակերպությունների շրջանում կարող է առաջանալ ՀՖՀՀ-ի միջոցով Հայաստանում հաբեր և ինկուբատորներ բացելու հետաքրքրություն:
«Մենք աշխատում ենք ռազմավարական կարևորություն ունեցող, ապագային միտված և երկրի զարգացմանը նպաստող մասնագիտությունների ներդրման և զարգացման ուղղությամբ, իսկ ֆրանսիական կողմի հետ համագործակցությունը կարող է նպաստել այդ գործընթացի արդյունավետությանը»,- ասել է Կարեն Թռչունյանը՝ միևնույն ժամանակ նշելով, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը պատրաստ է աջակցել ՀՖՀՀ-ի զարգացմանը միտված նախաձեռնություններին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ