Երևանի պետական համալսարանի «Կիրառական մանրէաբանություն» մագիստրոսական ծրագիրը ստեղծվել է աշխատաշուկայի, պահանջվող մասնագիտական հմտությունների ուսումնասիրության հիման վրա և առաջատար համալսարանների կենսաբանության ու մանրէաբանության մագիստրոսական ծրագրերին համապատասխան:
Մագիստրոսական ծրագրի ղեկավարը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն է: Նա ԵՊՀ պաշտոնական կայքի հետ զրույցում նշել է, որ ծրագրի նպատակն է տրամադրել մասնագիտական խորը գիտելիքներ կիրառական մանրէաբանության և նորարարական տեխնոլոգիաների հիմնարար ու կիրառական ասպարեզներում, ինչպես նաև խթանելու ուսանողների նորարարական մտածողությունը՝ կիրառական նշանակության և հետազոտությունների արդյունքների ներդրման ու առևտրայնացման նորարարական առաջարկներ մշակելու համար:
Կարեն Թռչունյանի խոսքով՝ ծրագիրը լրացնելու է աշխատաշուկայի պահանջարկի այն բացը, որը կա ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ ամբողջ աշխարհում. «Այսօր մանրէաբանների խիստ կարիք կա, և մենք փորձում ենք ներկայիս չափանիշներին ու պահանջներին համապատասխան մասնագետներ պատրաստել: Մագիստրոսական ծրագրի շրջանակում դասավանդվում են չկրկնվող առարկաներ: Եզակի ծրագրերից է, որտեղ դասավանդվող առարկաների ցանկում ներառված են գիտությունից դեպի արտադրություն ուղղորդող դասընթացներ, ինչպիսիք են՝ «Նորարարական տեխնոլոգիաները մանրէաբանական արտադրության մեջ», «Գիտությունից դեպի արտադրություն. փորձ և հեռանկարներ», «Նորարարություն. բիզնեսմոդելավորում և սկզբնավորում («Start Up»)» և այլն»:
Մինչ ծրագրի գործարկումը Կարեն Թռչունյանն անձամբ այցելել է տարբեր գործարաններ և ծանոթացել պահանջվող այն չափանիշներին, որոնց պետք է բավարարի այսօրվա մանրէաբանը՝ արհեստավարժ և աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու համար: Ծրագրի ղեկավարի խոսքով՝ լաբորատոր աշխատանքները կազմակերպվում են այնպես, որ մագիստրոսները ձեռք բերեն համապատասխան հմտություններ, բացի դրանից՝ նախատեսվում է որոշ դասընթացներ իրականացնել արտադրական ձեռնարկություններում, որտեղ ուսանողները կծանոթանան արտադրական գործընթացին և ձեռք կբերեն անհրաժեշտ գիտելիքներ:
Ըստ Կարեն Թռչունյանի՝ ծրագրի ամենամեծ ձեռքբերումն այն է, որ բոլոր շրջանավարտներն աշխատում են իրենց մասնագիտությամբ. «Այս տարի մեր մագիստրոսական ծրագրում սովորում են առավել մեծ թվով՝ 15 մագիստրոսներ: Հուսով ենք, որ նրանք ևս կգտնեն իրենց տեղն աշխատաշուկայում»:
Հավելենք, որ մագիստրոսական ծրագրին կարող են դիմել բակալավրի կամ դիպլոմավորված մասնագետի որակավորում ունեցող անձինք:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: