ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խաչատրյանի անվան միջազգային մրցույթում հաղթող է ճանաչվել ճապոնացի դիրիժոր Դաիչի Դեգուչին

Հունիսի 15, 2021
Մշակութային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ և ՀՀ նախագահի ու նրա տիկնոջ բարձր հովանու ներքո «Արամ Խաչատրյան-մրցույթ» մշակութային հիմնադրամի կազմակերպած Խաչատրյանի անվան 17-րդ միջազգային մրցույթի արդյունքներն ամփոփվել են։

«Դիրիժորություն» մասնագիտությամբ անցկացված մրցույթի հաղթող է ճանաչվել Ճապոնիան ներկայացնող դիրիժոր Դաիչի Դեգուչին։ Ժյուրիի որոշմամբ երկրորդ մրցանակին արժանացել է Յուկուան Ջինը (Չինաստան), երրորդ մրցանակը շնորհվել է Էլիաս Բրաունին (ԱՄՆ), չորրորդ մրցանակը՝ Իեն Նիդերհոֆերին (ԱՄՆ)։

Առաջին մրցանակակիրն արժանացել է տասը հազար դոլարին համարժեք դրամի պարգևի, ինչպես նաև առաջիկա երկու համերգաշրջանների ընթացքում նրան հնարավորություն կտրվի երկու համերգով հանդես գալ Հայաստանում։

Շնորհվել են նաև հատուկ մրցանակներ. մրցույթի առաջին փուլում կլասիցիզմի դարաշրջանի սիմֆոնիայի լավագույն մեկնաբանության համար մրցանակ է ստացել Իեն Նիդերհոֆերը, առաջին փուլում հայ ժամանակակից կոմպոզիտորի՝ Տիգրան Մանսուրյանի ստեղծագործության լավագույն մեկնաբանման համար հատուկ մրցանակի է արժանացել Յուկուան Ջինը, Խաչատրյանի անվան միջազգային մրցույթի բարեկամ Գագիկ Գաբրիելյանի անվան հատուկ մրցանակ է ստացել Էկտորաս Տարտանիսը (Գերմանիա/Հունաստան)՝ մրցույթի առաջին փուլում Արամ Խաչատրյանի Սպարտակի և Ֆրիգիայի ադաջոյի լավագույն մեկնաբանության համար։ Դիրիժոր Յուրի Դավթյանի անվան հատուկ մրցանակ է շնորհվել Յունա Չժոնին (Հարավային Կորեա)՝ մրցույթի երկրորդ փուլում Արամ Խաչատրյանի Երկրորդ սիմֆոնիայի լավագույն մեկնաբանության համար։ Լեհաստանի Օլշտին քաղաքի Ֆելիքս Նովովեյսկու անվան Վարմինո-Մազուրյան ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կողմից հատուկ մրցանակ է ստացել Ալեքսանդր Իրադյանը (Հայաստան/Գերմանիա), որը մրցանակակրին հնարավորություն կտա 2021-2022 թթ. համերգաշրջանի ընթացքում ղեկավարել սիմֆոնիկ համերգ՝ սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ Վարմինո-Մազուրյան ֆիլհարմոնիայի համերգային դահլիճում։ «Հանդիսատեսի համակրանք» անվանակարգում հաղթող է ճանաչվել Իեն Նիդերհոֆերը։

Մրցանակաբաշխությունից հետո Դաիչի Դեգուչին նշել է, որ երջանիկ է հաղթանակի համար և շնորհակալություն հայտնել պրոֆեսիոնալ ժյուրիին, արդեն ընկերներ դարձած մրցույթի մասնակիցներին, կազմակերպիչներին, նվագախմբի երաժիշտներին։ Նա նշել է, որ որպես երաժիշտ նվագախմբի կազմում կատարել է Խաչատրյանի «Գայանե» բալետը, սակայն որպես դիրիժոր առաջին անգամ է ներկայացնում խաչատրյանական երաժշտությունը։ Դեգուչին մրցույթի փակման գալա համերգի ընթացքում ներկայացրել է հատված Խաչատրյանի Թիվ երկու սիմֆոնիայից։ Ի դեպ, Խաչատրյանի տուն-թանգարանն առաջին մրցանակակրին հնարավորություն էր ընձեռել գալա համերգի ընթացքում հանդես գալ Խաչատրյանի դիրիժորական փայտիկով։

Մրցույթի ժյուրիի նախագահ Հովհաննես Չեքիջյանն ընդգծել է, որ մրցույթն անցել է բարձր մակարդակով։ «Խաչատրյանը անուն է, որով հպարտանում ենք։ Եվ մեծ պատիվ է ունենալ նրա անունը կրող այսպիսի բարձրակարգ մրցույթ և այսպիսի հիանալի մասնակիցներ՝ մրցույթի շրջանակում»,- ասել է Հովհաննես Չեքիջյանը և հավելել, որ մրցանակակիրների ընտրությունը բավականին բարդ էր։

Ժյուրիի մյուս անդամները նույնպես տպավորված էին Խաչատրյանի անվան մրցույթով։ Գրեմմի մրցանակի առաջադրված թավջութակահար, դիրիժոր Դմիտրի Յաբլոնսկին շեշտել է, որ շատ հպարտ է մաս կազմել այս մեծ իրադարձության և լինել պատվավոր ժյուրիի անդամ։

Լոնդոնի երաժշտության թագավորական քոլեջի պրոֆեսոր, դիրիժոր Փիթեր Սթարքն էլ նշել է, որ Երևանում անցկացվել է երաժշտությամբ պարուրված ֆանտաստիկ շաբաթ։ Նրա համոզմամբ՝ յուրաքանչյուր դիրիժոր պետք է հիշի այս մրցույթը և պատասխանատվությամբ վերաբերվի հետագա գործունեությանը։

Մոսկվայի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Պավել Կոգանը, շնորհավորելով մրցույթի դափնեկիրներին, վստահություն է հայտնել, որ նրանց սպասվում է մեծ ապագա։ Նա շնորհակալություն է հայտնել նաև մրցույթի կազմակերպիչներին, քանի որ Խաչատրյանի անվան մրցույթի միջոցով Հայաստանն ամբողջ աշխարհին ցույց է տալիս իր մշակույթի մակարդակը, ինչը խիստ կարևոր է:

Ժյուրիի բոլոր անդամները հատկապես շեշտել են պաշտոնական նվագախմբի՝ Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի դերը մրցույթի ընթացքում. նվագախումբն ամբողջ ստուգատեսի ընթացքում մասնակիցների հետ հանդես է եկել լայն երկացանկով՝ երիտասարդ դիրիժորներին իրենց ամբողջ ներուժը վեր հանելու և ժյուրիին լավագույնս ներկայանալու հնարավորություն տալով։

Նշենք, որ ժյուրիի երկու անդամներ՝ դիրիժոր Ջորմա Պանուլան և Քյոլնի ռադիոյի սիմֆոնիկ նվագախմբի գլխավոր դիրիժոր Միխայիլ Յուրովսկին, ժյուրիի աշխատանքին մասնակցում էին հեռավար։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գնահատե՞լ,թե՞՝ոչ

    Թեմայի հեղինակ՝ 96006321

    Գնահատե՞լ,թե՝ոչ ՀՀ հանրակրթության համակարգում 2023թ.-ից նախատեսվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից,այդպիսով կարևորելով

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • ՄԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ LusineJS

    երկխոսությունն ու մենախոսությունը հունական ծագում ունեցող բառեր են, որոնք բնորոշում են տեքստի տեսակը՝ կախված նրանից, թե քանի մարդ է ներգրավված խոսքում: Մեր դասի նպատակն է

  • ՖՈՒՆԿՑԻԱՅԻ ԳԱՂԱՓԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱՀԱՇՎԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ movsisyan.karine

    Հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարները այս կամ այն կերպ առնչվում են ֆունկցիայի հասկացության հետ:Ֆունկցիան մաթեմատիկայի հիմնական հասկացությունների

  • ՏՏ հավելյալ հմտություններ՝ դասավանդողների համար

  • «Մեդիա գործիքներ» առկա և հեռավար դասընթաց 2021

  • ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉԻ ՆԵՐԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ՝ ՆԵՐԱՌՈՂ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏԻ ՄԵՋ

    Թեմայի վերջնարդյունքներըՍույն թեմայի դասավանդման ավարտին վերապատրաստման դասընթացի մասնակիցը կկարողանա՝Իմանալ գենդեր և սեռ հասկացությունների տարբերությունները, գենդերն ուսումնասիրելու հիմնական մոտեցումներն ու ուղղությունները, ճանաչել և մեկնաբանել գենդեր հասկացության հարակից եզրույթները, ինչպես նաև՝ կրթության ոլորտում գենդերային բաղադրիչի ներառման տեղական և միջազգային օրենսդրական հիմքերն ու դրանց փոխկապակցվածությունը: Դիտարկել գենդերային բաղադրիչը որպես ներառական կրթության կազմակերպման և իրականացման անքակտելի բաղադրիչ:Ճանաչել կրթության ոլորտում առկա այն գենդերային խնդիրները, որոնք կարող են խոչընդոտել ներառական կրթության գործընթացի լիարժեք ու արդյունավետ իրականացմանը:Տիրապետել գենդերազգայուն և գենդեր-արձագանքող կրթության հիմնական սկզբունքներին:Դիտարկել ուսումնառության գործընթացները, ուսումնական նյութերը, ծրագրերի բովանդակությունը, դասավանդումն ու ուսումնառությունը, ինչպես նաև գնահատումն ու հաղորդակցությունը քննադատական մտածողությամբ:Տիրապետել համապատասխան հմտությունների՝ ձեռք բերած գիտելիքն այլ դասավանդողներին և կրթության ոլորտի դերակատարներին փոխանցելու համար:

  • Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման առցանց միջոցներ 3.1

  • ՍՈՎՈՐՈՂԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Սիրելի՛ ուսուցիչ, Դուք ընտրել եք սովորողի ուսումնառության ռազմավարությունների վերաբերյալ ինքնուղղորդվող մի դասընթաց, որն օգնում է սովորողներին հասկանալ իրենց սովորելու գործընթացը:Դասընթացը ներառում է 3 թեմա.Սովորածի մտապահում,Ուսումնառության ռազմավարություններ,Մետաճանաչողություն, քննադատական ու բարձր կարգի մտածողություն:  @@PLUGINFILE@@/1%20%D5%86%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A2%D5%A1%D5%B6%20%D5%B1%D5%A1%D5%B5%D5%B6.mp3 

  • Ուսուցման մեթոդներ, մեթոդական հնարների կիրառումը դասաժամի փուլերում

       <<Ուսուցման մեթոդը>> բարդ և բազմակողմանի հասկացություն է: Առաջին հերթին դա պայմանավորված է հենց ուսուցման գործընթացի բարդությամբ: Վերջինս իր մեջ ներառում է երեք կարևոր խնդիր՝ ի՞նչ սովորեցնել /կրթության բովանդակություն/, Ինչու՞... ինչի՞ համար սովորեցնել /կրթության նպատակ/ և ինչպե՞ս սովորեցնել /ուսուցման մեթոդիկա/: Կրթության բովանդակությունը /ի՞նչ սովորեցնել/ մատուցելու  և կրթության նպատակներ  /ինչու՞ սովորեցնել/ իրականացնելու համար անհրաժեշտ են որոշակի մեթոդներ, հնարներ, ձևեր: Հանդիսանալով ուսուցման գործընթացի միջուկը՝ մեթոդը իրար է կապում ուսուցման՝ նախապես պլանավորած նպատակը և վերջնական արդյունքը: Այսպիսով, ուսուցման գործընթացում մեթոդը ունի կապող օղակի բարդ և առանձնահատուկ դեր:   Հեգելն ասում էր. «Մեթոդը գործիք է սուբյեկտի ձեռքին, որի միջոցով վերջինս հարաբերվում է օբյեկտի հետ»

  • ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄ

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է կրթության առավել արդիական ուղղություններից մեկին` Ուսումնաառության համընդհանուր ձևավորմանը։ ՈւՀՁ-ն կրթության և դասավանդման ժամանակակից մի գործնական մոտեցում է, որը վերջին տարիներին լայնորեն կիրառվում է զարգացած կրթական համարակրգ ունեցող մի շարք երկրներում։ Այն, ինչ սովորելու եք այս ինքնաուղղորդվող դասընթացի ընթացքում կիրառելի է կրթության և առկա և առերես եղանակների դեպքում։  Դասընթացը բաղկացած է չորս առանձին թեմաներից, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի երկու-երեք ենթաթեմաԴասընթացի թեմաներն են.Ուսումնառութան համընդհանուր ձևավորում․ ՆերածությունՆյութի ներկայացման ձևերի բազմազանությունԳործելու և գիտելինքերն արտահայտելու ձևերի բազմազանություն Ներգրավման ձևերի բազմազանություն

  • Քերականության ուսուցումը մոդուլի ձևով

  • ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԵՎ ՍՈՎՈՐՈՂԻ ՎԱՐՔԱԳԾԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է կրթության մեջ առավել հաճախ հանդիպող դժվարություններից մեկին` սովորողների վարքագծի կառավարմանը։Դասընթացը ներառում է 2 թեմա․Դասարանի կառավարման հիմնահարցը, Կանխատեսելի անցանկալի վարքագծի հաղթահարման քայլերը։ @@PLUGINFILE@@/1%20-1.mp3 

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ներառող դասավանդման համատեքստում

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է ներառող դասավանդում իրականացնելիս ՏՀՏ գործիքների կիրառմանը:Դասընթացը ներառում է 3 ենթաթեմա.Առցանց համագործակցության միջավայրեր և հաղորդակցման գործիքներ Ուսումնառության կառավարման համակարգերԱռաջընթացի գնահատման առցանց գործիքներ: