ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«100 տոկոսով ֆրանսիական և 100 տոկոսով հայկական». վերաբացվել է Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիրը

Հունիսի 14, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Այսօր տեղի է ունեցել Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիրի պաշտոնական վերաբացման արարողությունը:

Հանդիսավոր միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը, Ֆրանսիայի Եվրոպայի և Արտաքին գործերի նախարարությանը կից Արտերկրում ֆրանսիական կրթության գործակալության (ԱՖԿԳ) տնօրեն Օլիվիե Բրոշեն, դպրոցի աշակերտներ, ծնողական համայնքի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև այլ պատվավոր հյուրեր:

Ողջույնի խոսքում դեսպան Լաքոտը՝ ընդգծելով, որ կրթահամալիրի շենքի վերաբացմանը մասնակցում է հուզմունքով, շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ կառավարությանը` դպրոցի շենքի տրամադրման և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը` կրթահամալիրի ծրագրին աջակցելու համար:

«Մենք նախատեսել էինք նոր շենք տեղափոխվել 2021 թվականի սեպտեմբերին, սակայն շնորհիվ ներդրված ջանքերի՝ հաջողվել է աշխատանքներն ավարտել մայիսին` ամբողջապես համապատասխան մեր պահանջներին: Ես առանձնակի բարձր եմ գնահատում կատարվածը, քանի որ աշխատանքները տեղի են ունեցել Հայաստանի համար շատ բարդ ժամանակահատվածում` պայմանավորված համավարակով և հատկապես Լեռնային Ղարաբաղի պատերազմով»,- նշել է դեսպանը` վստահություն հայտնելով, որ սեպտեմբերից ֆրանսիական կրթահամալիրը կկարողանա հյուրընկալել ավելի շատ աշակերտների. լինեն նրանք ֆրանսիացիներ, այլ օտարերկրացիներ, թե հայաստանցիներ:

«Մենք այսօր ունենք ֆրանսիական կրթահամալիր, որը, ինչպես Շարլ Ազնավուրը կասեր, 100 տոկոս ֆրանսիական է, միաժամանակ՝ 100 տոկոս հայկական»,- իր խոսքն ամփոփել է Ժ. Լաքոտը` շնորհակալություն հայտնելով նաև այն ծնողներին, որոնք իրենց երեխաների կրթությունը վստահում են ֆրանսիական կրթահամալիրին:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, կարևորելով ֆրանսիական կրթահամալիրի գործունեությունը, նշել է, որ Հայաստանում ֆրանսերենի նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծանում է, և ԿԳՄՍ նախարարության կողմից տարվող աշխատանքներն այդ ուղղությամբ ընդլայնվում են:

«Կրթահամալիրի գոյությունն իրապես խորհրդանշական է և հայ-ֆրանսիական բարեկամության ամրապնդման ապացույց: Վստահ եմ, որ համագործակցությունը կլինի շարունակական և արդյունավետ, ինչպես նաև հիմք կհանդիսանա նոր նախաձեռնություններ իրականացնելու համար՝ ի նպաստ մեր երկու պետությունների զարգացմանը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը` երկկողմ հարաբերությունների շարունակական զարգացման համար շնորհակալություն հայտնելով բարեկամ Ֆրանսիային՝ ի դեմս արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտի:

«2020 թվականին կրթահամալիրին տրվել է լիցենզիա գրական հայերենով, միջնակարգ հանրակրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար: Վստահ եմ, որ կրթահամալիրը հնարավորություն կունենա իրականացնելու նաև զարգացման նոր ծրագրեր՝ ուղղված կրթության որակի և արդյունավետության բարձրացմանը, ինչպես նաև կրթամշակութային տարբեր միջոցառումներ՝ ներգրավելով հանրապետության դպրոցների աշակերտներին և ուսուցիչներին: Հաշվի առնելով ֆրանսերենի ուսուցման առանձնահատկությունը՝ լիահույս եմ, որ միջնաժամկետ և երկարաժամկետ հատվածում կրթահամալիրը կիրականացնի նաև ծրագրային նոր նախաձեռնություններ՝ ուղղված Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում ֆրանսերեն դասավանդող ուսուցիչների կարողությունների շարունակական զարգացմանը»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը` Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիրի տնօրինությանը և մանկավարժներին մաղթելով հաջողություններ:

Հյուրերը դպրոցի վերաբացումը խորհրդանշող կարմիր ժապավենը կտրելուց հետո դիտել են կրթահամալիրի սաների պատրաստած ներկայացումը, այնուհետև շրջել դպրոցում:

Արտերկրում ֆրանսիական կրթության գործակալության տնօրեն Օլիվիե Բրոշեն և «Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիր» հիմնադրամի նախագահ Զառա Նազարյանը ստորագրել են համաձայնագիր` կրթահամալիրի հետագա գործունեության վերաբերյալ:

«Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիր» հիմնադրամը գործում է 2007 թվականից և ՀՀ-ում գործող միակ հաստատությունն է, որն ունի Ֆրանսիայի Ազգային կրթության նախարարության կողմից տրված լիցենզիա, որը ճանաչված է Ֆրանսիայի ու Հայաստանի միջև կնքված միջպետական համաձայնագրով: Դպրոցում ուսուցումն իրականացվում է Ֆրանսիայի Հանրապետության կրթական ծրագրերին և կրթահամալիրի կանոնադրությանը համապատասխան:

Կրթական ծրագրերն իրականացվում են նախակրթարանի, տարրական, միջին և ավագ դպրոցների մակարդակներում: 2020 թվականին կրթահամալիրին տրվել է լիցենզիա՝ գրական հայերենով միջնակարգ հանրակրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար: Դպրոցում այժմ գործում է 2 բաժին՝ ֆրանսիական և հայկական։ Ֆրանսիական բաժինն ապահովում է ամբողջական և համապարփակ կրթական ծրագիր՝ 2-18 տարեկան սովորողների համար։ Ֆրանսիական բաժնի աշակերտները ստանում են միջազգայնորեն ընդունված Բակալորեա դիպլոմը։ Հայկական բաժնում իրականացվում է ավագ դպրոցի կրթական ծրագիր։

Նշենք, որ 2019 թվականին «Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական դպրոց» հիմնադրամը վերանվանվել է «Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիր» հիմնադրամի: 2020 թվականին ՀՀ կառավարության որոշմամբ նախկին N 16 դպրոցի շենքը հատկացվել է կրթահամալիրին՝ անհատույց օգտագործման իրավունքով: Դրանով ՀՀ կառավարությունն իր ներդրումն է ունեցել Հայաստան-Ֆրանսիա հարաբերությունների զարգացման գործում՝ իրականացնելով նաև Ֆրանկոֆոնիայի հանդեպ հանձնառությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…