Այսօր տեղի է ունեցել Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիրի պաշտոնական վերաբացման արարողությունը:
Հանդիսավոր միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը, Ֆրանսիայի Եվրոպայի և Արտաքին գործերի նախարարությանը կից Արտերկրում ֆրանսիական կրթության գործակալության (ԱՖԿԳ) տնօրեն Օլիվիե Բրոշեն, դպրոցի աշակերտներ, ծնողական համայնքի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև այլ պատվավոր հյուրեր:
Ողջույնի խոսքում դեսպան Լաքոտը՝ ընդգծելով, որ կրթահամալիրի շենքի վերաբացմանը մասնակցում է հուզմունքով, շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ կառավարությանը` դպրոցի շենքի տրամադրման և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը` կրթահամալիրի ծրագրին աջակցելու համար:
«Մենք նախատեսել էինք նոր շենք տեղափոխվել 2021 թվականի սեպտեմբերին, սակայն շնորհիվ ներդրված ջանքերի՝ հաջողվել է աշխատանքներն ավարտել մայիսին` ամբողջապես համապատասխան մեր պահանջներին: Ես առանձնակի բարձր եմ գնահատում կատարվածը, քանի որ աշխատանքները տեղի են ունեցել Հայաստանի համար շատ բարդ ժամանակահատվածում` պայմանավորված համավարակով և հատկապես Լեռնային Ղարաբաղի պատերազմով»,- նշել է դեսպանը` վստահություն հայտնելով, որ սեպտեմբերից ֆրանսիական կրթահամալիրը կկարողանա հյուրընկալել ավելի շատ աշակերտների. լինեն նրանք ֆրանսիացիներ, այլ օտարերկրացիներ, թե հայաստանցիներ:
«Մենք այսօր ունենք ֆրանսիական կրթահամալիր, որը, ինչպես Շարլ Ազնավուրը կասեր, 100 տոկոս ֆրանսիական է, միաժամանակ՝ 100 տոկոս հայկական»,- իր խոսքն ամփոփել է Ժ. Լաքոտը` շնորհակալություն հայտնելով նաև այն ծնողներին, որոնք իրենց երեխաների կրթությունը վստահում են ֆրանսիական կրթահամալիրին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, կարևորելով ֆրանսիական կրթահամալիրի գործունեությունը, նշել է, որ Հայաստանում ֆրանսերենի նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծանում է, և ԿԳՄՍ նախարարության կողմից տարվող աշխատանքներն այդ ուղղությամբ ընդլայնվում են:
«Կրթահամալիրի գոյությունն իրապես խորհրդանշական է և հայ-ֆրանսիական բարեկամության ամրապնդման ապացույց: Վստահ եմ, որ համագործակցությունը կլինի շարունակական և արդյունավետ, ինչպես նաև հիմք կհանդիսանա նոր նախաձեռնություններ իրականացնելու համար՝ ի նպաստ մեր երկու պետությունների զարգացմանը»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը` երկկողմ հարաբերությունների շարունակական զարգացման համար շնորհակալություն հայտնելով բարեկամ Ֆրանսիային՝ ի դեմս արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտի:
«2020 թվականին կրթահամալիրին տրվել է լիցենզիա գրական հայերենով, միջնակարգ հանրակրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար: Վստահ եմ, որ կրթահամալիրը հնարավորություն կունենա իրականացնելու նաև զարգացման նոր ծրագրեր՝ ուղղված կրթության որակի և արդյունավետության բարձրացմանը, ինչպես նաև կրթամշակութային տարբեր միջոցառումներ՝ ներգրավելով հանրապետության դպրոցների աշակերտներին և ուսուցիչներին: Հաշվի առնելով ֆրանսերենի ուսուցման առանձնահատկությունը՝ լիահույս եմ, որ միջնաժամկետ և երկարաժամկետ հատվածում կրթահամալիրը կիրականացնի նաև ծրագրային նոր նախաձեռնություններ՝ ուղղված Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում ֆրանսերեն դասավանդող ուսուցիչների կարողությունների շարունակական զարգացմանը»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը` Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիրի տնօրինությանը և մանկավարժներին մաղթելով հաջողություններ:
Հյուրերը դպրոցի վերաբացումը խորհրդանշող կարմիր ժապավենը կտրելուց հետո դիտել են կրթահամալիրի սաների պատրաստած ներկայացումը, այնուհետև շրջել դպրոցում:
Արտերկրում ֆրանսիական կրթության գործակալության տնօրեն Օլիվիե Բրոշեն և «Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիր» հիմնադրամի նախագահ Զառա Նազարյանը ստորագրել են համաձայնագիր` կրթահամալիրի հետագա գործունեության վերաբերյալ:
«Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիր» հիմնադրամը գործում է 2007 թվականից և ՀՀ-ում գործող միակ հաստատությունն է, որն ունի Ֆրանսիայի Ազգային կրթության նախարարության կողմից տրված լիցենզիա, որը ճանաչված է Ֆրանսիայի ու Հայաստանի միջև կնքված միջպետական համաձայնագրով: Դպրոցում ուսուցումն իրականացվում է Ֆրանսիայի Հանրապետության կրթական ծրագրերին և կրթահամալիրի կանոնադրությանը համապատասխան:
Կրթական ծրագրերն իրականացվում են նախակրթարանի, տարրական, միջին և ավագ դպրոցների մակարդակներում: 2020 թվականին կրթահամալիրին տրվել է լիցենզիա՝ գրական հայերենով միջնակարգ հանրակրթական ծրագրով գործունեություն իրականացնելու համար: Դպրոցում այժմ գործում է 2 բաժին՝ ֆրանսիական և հայկական։ Ֆրանսիական բաժինն ապահովում է ամբողջական և համապարփակ կրթական ծրագիր՝ 2-18 տարեկան սովորողների համար։ Ֆրանսիական բաժնի աշակերտները ստանում են միջազգայնորեն ընդունված Բակալորեա դիպլոմը։ Հայկական բաժնում իրականացվում է ավագ դպրոցի կրթական ծրագիր։
Նշենք, որ 2019 թվականին «Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական դպրոց» հիմնադրամը վերանվանվել է «Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիր» հիմնադրամի: 2020 թվականին ՀՀ կառավարության որոշմամբ նախկին N 16 դպրոցի շենքը հատկացվել է կրթահամալիրին՝ անհատույց օգտագործման իրավունքով: Դրանով ՀՀ կառավարությունն իր ներդրումն է ունեցել Հայաստան-Ֆրանսիա հարաբերությունների զարգացման գործում՝ իրականացնելով նաև Ֆրանկոֆոնիայի հանդեպ հանձնառությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: