ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արա Խզմալյան. ««Երգով ու սիրով» խորագիրը կրող երգչախմբային փառատոնն արժանապատվության, չհանձնվելու, քաղաքացիական գիտակցության կոչ է»

Հունիսի 14, 2021
Մշակութային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» մանկական ֆիլհարմոնիան «Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» ծրագրի շրջանակում մայիսի 29-ից հունիսի 5-ը Սյունիքում և Արցախում իրականացրել է «Երգով ու սիրով» խորագիրը կրող երգչախմբային փառատոնը:

Փառատոնին մասնակցել են Ստեփանակերտ, Մարտունի, Սիսիան, Գորիս, Կապան, Քաջարան, Մեղրի քաղաքների և հարակից՝ Խնձորեսկ ու Շինուհայր գյուղերի գործող երգչախմբերի սաները: Սյունիքի և Արցախի տաղանդավոր պատանիներից կազմվել է հավաքական երգչախումբ, որը «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի հետ ելույթ են ունեցել Ստեփանակերտում և Կապանում։

«Այս փառատոնը վերջին շրջանի այն բացառիկ, եզակի իրադարձություններից է, որն արժանապատվության, չհանձնվելու, քաղաքացիական գիտակցության կոչ է: Փառատոնն իրականացել է մաեստրո Հեքեքյանի և նրա երգչախմբի շնորհիվ, և այն փորձությունն ու բարդ ժամանակաշրջանն արժանապատիվ և ստեղծագործաբար հաղթահարելու գրավականն ու հրամայականն է»,- փառատոնին նվիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ նշել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը և համոզմունք հայտնել, որ այսօր, առավել քան երբևէ, մշակույթն ունի քաղաքացիական ապրումներ, գիտակցություն արթնացնելու գործառույթ և թերապևտիկ առաքելություն:

Արա Խզմալյանը փաստել է, որ նախաձեռնությունն իրականացվել է երկրի համար տագնապալի օրերին, երբ թշնամու կողմից ոտնձգություններ են արվել մեր երկրի սահմանների նկատմամբ: Որպես ոլորտի պատասխանատու՝ ինքը փորձել է հետաձգել միջոցառումը, սակայն պատանիներ են ընդվզել՝ պահանջելով գնալ և ելույթ ունենալ:

«Ցանկանում եմ, որ փառատոնը դառնա ամենամյա, քանի որ այդպիսով Արցախի և սահմանամերձ համայնքների հայրենակիցներին հիշեցնում և ապացուցում ենք, որ նրանք մենակ չեն: Մշակույթն ամենակենսունակ ու զորեղ գործիքակազմն է այս հարցում: Այն փոխում է մարդկանց տրամադրությունը, ստիպում է նորից ամուր կանգնել հողի վրա և հավատալ, որ այս բարդ պատմաքաղաքական իրավիճակից մենք դուրս ենք գալու արժանապատվորեն»,- ասել է նախարարի տեղակալը և որպես ելք շեշտել մշակույթի կարևոր դերակատարումը:

«Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր, «Երգով ու սիրով» խորագիրը կրող երգչախմբային փառատոնի կազմակերպիչ Տիգրան Հեքեքյանը էլ նշել է, որ Սյունիքն ու Արցախը մշտապես եղել են իր ուշադրության կենտրոնում:

«2000 թվականից, երբ առաջին փառատոնն անցկացրեցինք Սյունիքում ու Արցախում, ծանոթացանք տեղի մարդկանց, հողին ու ջրին, այդ ժամանակ գիտակցեցի այդ երկու շրջանների կարևորությունը մեզ համար: Պատերազմից հետո ամբողջ միտքս ու հոգիս իրենց հետ էր, հասկանում էի, որ պետք է ինչ-որ բան անել, բայց չէի խիզախում: Մտածում էի, թե ինչպես անել. մեզ խնդրեցին համերգներով ներկայանալ: Ես տեսա, որ անհրաժեշտ է մարդկանց ուժ ու կորով փոխանցել: Արցախում և Սյունիքում մարդիկ անընդհատ շնորհակալություն էին հայտնում մեզ, իսկ այստեղ ասում էին, որ վտանգավոր է, պետք չէ գնալ: Մենք լուրջ հոգեբանական պատնեշներ էինք հաղթահարում: Սակայն գիտեի, որ պետք է կազմակերպել փառատոնը: Չէի ընդունում մարդկանց շնորհակալությունը, որովհետև դա ոչ թե մեր առաքելությունն էր, այլ պարտքը: Ուրախ եմ և հպարտ, որ ինձ հետ իմ փոքրիկ զինվորներն էին: Բոլորս հասկացանք ու տեսանք՝ ինչ կարևոր էր մեր այնտեղ հայտնվելը»,- ասել է մաեստրոն և հավելել, որ պատրաստ է ամեն կերպ սատարել, ոգևորել մեր սահմանամերձ համայնքների և Արցախի բնակչությանը:

Հիշեցնենք, որ 7 օր տևած «Երգով ու սիրով» խորագիրը կրող երգչախմբային փառատոնի մեկնարկը տրվել է մայիսի 30-ին Գանձասարի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում։ «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախումբը մասնակցել է Սուրբ Պատարագի արարողությանը։ Մայիսի 31-ին Ստեփանակերտի Սուրբ Աստվածամոր Հովանու Մայր տաճարում երգչախումբը հանդես է եկել համերգով. ծրագրում՝ հայկական և արևմտաեվրոպական հոգևոր ստեղծագործություններ։ Հունիսի 1-ին՝ Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրը, Ստեփանակերտի մշակույթի և երիտասարդության պալատի մեծ դահլիճում տեղի է ունեցել փառատոնի առանցքային համերգներից առաջինը, որի մեկնարկն ազդարարվել է Վանքի արվեստի դպրոցի գեղարվեստական բաժնի աշակերտների նկարների ցուցահանդեսով: Միջոցառման ընթացքում հնչել են հայ հին հոգևոր երգարվեստի գոհարներ` Շնորհալու, Նարեկացու շարականները, հատվածներ Եկմալյանի, Կոմիտասի պատարագներից, դասական ստեղծագործություններ և հայրենասիրական երգեր։

Արցախի փառատոնին մասնակցել է 150 սան՝ «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ», Ստեփանակերտի ՄՊՍԿ մանկական, Ստեփանակերտի Սայաթ-Նովայի անվան երաժշտական քոլեջին կից վարժարանի «Ծիածան» մանկական, Ստեփանակերտի Կոմիտասի անվան երաժշտական դպրոցին կից մանկական, Հադրութի մանկական, Մարտունու մանկական երգչախմբերից:

Արցախից «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախումբը մեկնել է Սյունիքի մարզ, որտեղ հունիսի 3-ին Կապանի մշակույթի կենտրոնում տեղի է ունեցել համերգ՝ «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ», Գորիսի Աշոտ Սաթյանի անվան թիվ 1 երաժշտական դպրոցի, Գորիսի Շառլ Ազնավուրի անվան թիվ 2 երաժշտական դպրոցի, Կապանի Արամ Խաչատրյանի անվան թիվ 1 երաժշտական դպրոցի, Կապանի թիվ 2 երաժշտական դպրոցի, Կապանի թիվ 3 երաժշտական դպրոցի, Կապանի արվեստի մանկական դպրոցի, Մեղրի համայնքի «Արևիք» արվեստի դպրոցի, Քաջարանի արվեստի դպրոցի, Սիսիանի Էմմա Ասյանի անվան երաժշտական դպրոցի, Խնձորեսկի երաժշտական դպրոցի, Շինուհայրի երաժշտական դպրոցի, Տաթևի «Զանգակներ» երգչախմբերի ավելի քան 150 սաների մասնակցությամբ:

Հունիսի 5-ին Կապանի Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցում տեղի է ունեցել ևս մեկ հոգևոր համերգ «Հայաստանի փոքրիկ երգիչներ» երգչախմբի մասնակցությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գնահատե՞լ,թե՞՝ոչ

    Թեմայի հեղինակ՝ 96006321

    Գնահատե՞լ,թե՝ոչ ՀՀ հանրակրթության համակարգում 2023թ.-ից նախատեսվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից,այդպիսով կարևորելով

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • Մենախոսություն և երկխոսություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Հասմիկ ԱՎ

    Մենախոսություն և երկխոսություն Կիրառելի և հետաքրքիր դասեր են, Անուշ ջան, տեսական նյութերն ուղեկցվում են գործնական աշխատանքներով, որոնք շատ կարևոր են ուսուցման գործընթացում:

  • ՄԵՆԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ LusineJS

    երկխոսությունն ու մենախոսությունը հունական ծագում ունեցող բառեր են, որոնք բնորոշում են տեքստի տեսակը՝ կախված նրանից, թե քանի մարդ է ներգրավված խոսքում: Մեր դասի նպատակն է

  • ՖՈՒՆԿՑԻԱՅԻ ԳԱՂԱՓԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱՀԱՇՎԻ ԴԱՍԱԺԱՄԻՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ movsisyan.karine

    Հանրահաշվի դպրոցական ծրագրերում ընդգրկված համարյա բոլոր գաղափարները այս կամ այն կերպ առնչվում են ֆունկցիայի հասկացության հետ:Ֆունկցիան մաթեմատիկայի հիմնական հասկացությունների

  • ՏՏ հավելյալ հմտություններ՝ դասավանդողների համար

  • «Մեդիա գործիքներ» առկա և հեռավար դասընթաց 2021

  • ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉԻ ՆԵՐԱՌՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ՝ ՆԵՐԱՌՈՂ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏԻ ՄԵՋ

    Թեմայի վերջնարդյունքներըՍույն թեմայի դասավանդման ավարտին վերապատրաստման դասընթացի մասնակիցը կկարողանա՝Իմանալ գենդեր և սեռ հասկացությունների տարբերությունները, գենդերն ուսումնասիրելու հիմնական մոտեցումներն ու ուղղությունները, ճանաչել և մեկնաբանել գենդեր հասկացության հարակից եզրույթները, ինչպես նաև՝ կրթության ոլորտում գենդերային բաղադրիչի ներառման տեղական և միջազգային օրենսդրական հիմքերն ու դրանց փոխկապակցվածությունը: Դիտարկել գենդերային բաղադրիչը որպես ներառական կրթության կազմակերպման և իրականացման անքակտելի բաղադրիչ:Ճանաչել կրթության ոլորտում առկա այն գենդերային խնդիրները, որոնք կարող են խոչընդոտել ներառական կրթության գործընթացի լիարժեք ու արդյունավետ իրականացմանը:Տիրապետել գենդերազգայուն և գենդեր-արձագանքող կրթության հիմնական սկզբունքներին:Դիտարկել ուսումնառության գործընթացները, ուսումնական նյութերը, ծրագրերի բովանդակությունը, դասավանդումն ու ուսումնառությունը, ինչպես նաև գնահատումն ու հաղորդակցությունը քննադատական մտածողությամբ:Տիրապետել համապատասխան հմտությունների՝ ձեռք բերած գիտելիքն այլ դասավանդողներին և կրթության ոլորտի դերակատարներին փոխանցելու համար:

  • Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման առցանց միջոցներ 3.1

  • ՍՈՎՈՐՈՂԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Սիրելի՛ ուսուցիչ, Դուք ընտրել եք սովորողի ուսումնառության ռազմավարությունների վերաբերյալ ինքնուղղորդվող մի դասընթաց, որն օգնում է սովորողներին հասկանալ իրենց սովորելու գործընթացը:Դասընթացը ներառում է 3 թեմա.Սովորածի մտապահում,Ուսումնառության ռազմավարություններ,Մետաճանաչողություն, քննադատական ու բարձր կարգի մտածողություն:  @@PLUGINFILE@@/1%20%D5%86%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A2%D5%A1%D5%B6%20%D5%B1%D5%A1%D5%B5%D5%B6.mp3 

  • Ուսուցման մեթոդներ, մեթոդական հնարների կիրառումը դասաժամի փուլերում

       <<Ուսուցման մեթոդը>> բարդ և բազմակողմանի հասկացություն է: Առաջին հերթին դա պայմանավորված է հենց ուսուցման գործընթացի բարդությամբ: Վերջինս իր մեջ ներառում է երեք կարևոր խնդիր՝ ի՞նչ սովորեցնել /կրթության բովանդակություն/, Ինչու՞... ինչի՞ համար սովորեցնել /կրթության նպատակ/ և ինչպե՞ս սովորեցնել /ուսուցման մեթոդիկա/: Կրթության բովանդակությունը /ի՞նչ սովորեցնել/ մատուցելու  և կրթության նպատակներ  /ինչու՞ սովորեցնել/ իրականացնելու համար անհրաժեշտ են որոշակի մեթոդներ, հնարներ, ձևեր: Հանդիսանալով ուսուցման գործընթացի միջուկը՝ մեթոդը իրար է կապում ուսուցման՝ նախապես պլանավորած նպատակը և վերջնական արդյունքը: Այսպիսով, ուսուցման գործընթացում մեթոդը ունի կապող օղակի բարդ և առանձնահատուկ դեր:   Հեգելն ասում էր. «Մեթոդը գործիք է սուբյեկտի ձեռքին, որի միջոցով վերջինս հարաբերվում է օբյեկտի հետ»

  • ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄ

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է կրթության առավել արդիական ուղղություններից մեկին` Ուսումնաառության համընդհանուր ձևավորմանը։ ՈւՀՁ-ն կրթության և դասավանդման ժամանակակից մի գործնական մոտեցում է, որը վերջին տարիներին լայնորեն կիրառվում է զարգացած կրթական համարակրգ ունեցող մի շարք երկրներում։ Այն, ինչ սովորելու եք այս ինքնաուղղորդվող դասընթացի ընթացքում կիրառելի է կրթության և առկա և առերես եղանակների դեպքում։  Դասընթացը բաղկացած է չորս առանձին թեմաներից, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի երկու-երեք ենթաթեմաԴասընթացի թեմաներն են.Ուսումնառութան համընդհանուր ձևավորում․ ՆերածությունՆյութի ներկայացման ձևերի բազմազանությունԳործելու և գիտելինքերն արտահայտելու ձևերի բազմազանություն Ներգրավման ձևերի բազմազանություն

  • Քերականության ուսուցումը մոդուլի ձևով

  • ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԵՎ ՍՈՎՈՐՈՂԻ ՎԱՐՔԱԳԾԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է կրթության մեջ առավել հաճախ հանդիպող դժվարություններից մեկին` սովորողների վարքագծի կառավարմանը։Դասընթացը ներառում է 2 թեմա․Դասարանի կառավարման հիմնահարցը, Կանխատեսելի անցանկալի վարքագծի հաղթահարման քայլերը։ @@PLUGINFILE@@/1%20-1.mp3 

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ներառող դասավանդման համատեքստում

    Սիրելի՛ մանկավարժ, Դուք ընտրել եք ինքնաուղղորդվող մի դասընթաց, որը վերաբերում է ներառող դասավանդում իրականացնելիս ՏՀՏ գործիքների կիրառմանը:Դասընթացը ներառում է 3 ենթաթեմա.Առցանց համագործակցության միջավայրեր և հաղորդակցման գործիքներ Ուսումնառության կառավարման համակարգերԱռաջընթացի գնահատման առցանց գործիքներ: