ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն այսօր շրջայց է կատարել Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում, ծանոթացել բուհի գործունեությանը, ընթացող գործընթացներին, նախատեսվող հեռանկարային զարգացման ծրագրերին, նյութատեխնիկական բազային, զրուցել դասախոսների և վարչական աշխատակիցների հետ:
Բուհի ռեկտորի՝ Սոնա Հովհաննիսյանի ուղեկցությամբ նախարարի տեղակալը նախ եղել է կոնսերվատորիայի բակային տարածքում, ծանոթացել այդ հատվածում նախատեսվող բարեկարգման աշխատանքների նախագծին և տարածքի հնարավորություններին, որոնք կծառայեցվեն ուսանողների ստեղծագործական կարողությունների իրացմանը:
Փոխնախարարն այցելել է նաև բուհի օպերային ստուդիա, ներկա եղել ընթացող փորձերին, ծանոթացել բեմական հատվածի և դահլիճի վիճակին, հարակից ենթակառուցվածքների զարգացման աշխատանքներին, լուսաձայնային տեխնիկայի հնարավորություններին: Բուհի ռեկտորի տեղեկացմամբ՝ այս տարի ստուդիան հագեցվել է լուսային նոր տեխնիկայով, ինչպես նաև ամբողջովին փոխվել են բեմահարթակը, նվագախմբային փոսը, պորտալային կուլիսները։ Նախատեսվում է նաև բեմական հանդերձանքի ամբողջական փոփոխում և հագեցում նոր՝ Led լուսավորությամբ։
Հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտության ամբիոնում Կարեն Թռչունյանը ծանոթացել է գրադարանի գիտական հավաքածուներին, խոսել այդ եզակի գրականության թվայնացման աշխատանքների անհրաժեշտության մասին՝ այդ գործընթացները համարելով կարևոր և առաջնային: Այնուհետև Սոնա Հովհաննիսյանը փոխնախարարին ներկայացրել է ուսանողների հավաքչական աշխատանքները՝ ձայնագրությունները, նյութերը, որոնք նոտագրվելուց հետո հրատարակվում են առանձին գրքով՝ գիտական աղբյուր հանդիսանալով բազմաթիվ ստեղծագործող անհատների և ստեղծագործական խմբերի համար:
Կարեն Թռչունյանը եղել է նաև բուհի «Ինովացիոն ակուստիկ լաբորատորիայում», որը ստեղծվել է Համաշխարհային բանկի համաֆինանսավորմամբ, «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի «Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի, Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի (ՆՄՀ) շրջանակներում: Ռեկտորի տեղեկացմամբ՝ լաբորատորիայի ստեղծման պատմությունը սկսվել է 2017 թվականի դեկտեմբերից, երբ «Կրթության բարելավում» ծրագրի Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի շրջանակում մեկնարկել էր «Ինովացիոն ակուստիկ լաբորատորիա» դրամաշնորհային ծրագրի իրականացումը:
«Ինովացիոն ակուստիկ լաբորատորիան» այժմ գործում է շատ ակտիվ. այստեղ բոլոր ուսումնառողների համար անցկացվում են «Երաժշտական կատարողական արվեստ» մագիստրոսական ծրագրով նախատեսված դասընթաց: Ուսանողները գործնական պարապմունքների միջոցով զարգացնում են հնչողության տեմբրային որակների հմտությունները և տեխնիկական կարողությունները։ Բացի դրանից՝ լաբորատորիան ծառայում է որպես համերգասրահ, ինչպես նաև այստեղ անցկացվում են շնորհանդեսներ, գիտաժողովներ, հանդիպումներ արվեստագետների հետ, վարպետության դասեր։
Նախարարի տեղակալը ծանոթացել է նաև որակի ապահովման կենտրոնի գործունեությանը և քննարկել մի շարք հարցեր այդ ուղղությամբ տարվող աշխատանքների վերաբերյալ:
Նշենք, որ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանի` բուհեր այցելությունները կլինեն շարունակական:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: