Գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոցում տեղի է ունեցել գեղասահքի Հայաստանի բաց առաջնությունը: Գեղասահքի ֆեդերացիայի որոշմամբ` այս տարի առաջնությունը նվիրվել է գեղասահքի մարզիչ, Հայաստանի լավագույն գեղասահորդներից Սլավիկ Հայրապետյանի մայրիկի՝ Արմինե Հայրապետյանի հիշատակին:
Առաջնությանը ներկա է եղել Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը: Նա հանդես է եկել բացման խոսքով, ինչպես նաև հաղթողներին շնորհել է մրցանակներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ առկա պայմաններով հայկական գեղասահքը միայն վերելք կապրի, քանի որ դրա համար մենք ունենք պրոֆեսիոնալ մարզիչներ, ովքեր այլ երկրներում նույնպես արժանացել են բարձր գնահատականների. «Մենք ունենք մարզիչ, ով ԱՄՆ լավագույն մարզիչներից է, մենք ունենք մասնագետներ, ովքեր Ռուսաստանում շատ բարձր որակավորում ունեն: Այսօր էլ մրցավարական հանձնաժողովում նստածներից մի քանիսն ուղղակի շատ բարձր կարգի մրցավարներ են: Այսքանից հետո, նաև ունենալով այսպիսի սահադաշտ, մենք ուղղակի պարտավոր ենք կատարել հաջորդ քայլը ու գնալ առաջ՝ դեպի բարձր արդյունքներ»:
Նշենք, որ այս տարի գեղասահքի առաջնությանը տարբեր տարիքային խմբերում լավագույնի կոչմանն արժանանալու համար իրենց ուժերն են փորձել 90 մարզիկներ:
Տղամարդկանց մենասահքի չեմպիոն է դարձել մրցաձևի միակ մասնակից Սլավիկ Հայրապետյանը: Մեծահասակների կանանց պայքարում հաղթող է դարձել Վալերիա Սիդորովան, ով մրցաձևում ևս մրցակիցներ չուներ: Նույն պատկերն էր նաև պարային զույգերում: Հաղթել է Վիկտորիա Ազրոյան-Արթուր Գրուզդև զույգը: Երիտասարդների պայքարում առաջին տեղի մրցանակը ստացել է մենասահորդ Սեմյոն Դանիելյանցը, իսկ զույգերից՝ Ալիսա Կորնևա-Էդվարդ Տեր-Ղազարյան պարային զույգը:
Պատանի աղջիկների պայքարում առաջին տեղին է արժանացել Նարե Խաչատրյանը, իսկ երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Էլեն Ղազարյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան