Գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոցում տեղի է ունեցել գեղասահքի Հայաստանի բաց առաջնությունը: Գեղասահքի ֆեդերացիայի որոշմամբ` այս տարի առաջնությունը նվիրվել է գեղասահքի մարզիչ, Հայաստանի լավագույն գեղասահորդներից Սլավիկ Հայրապետյանի մայրիկի՝ Արմինե Հայրապետյանի հիշատակին:
Առաջնությանը ներկա է եղել Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը: Նա հանդես է եկել բացման խոսքով, ինչպես նաև հաղթողներին շնորհել է մրցանակներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ առկա պայմաններով հայկական գեղասահքը միայն վերելք կապրի, քանի որ դրա համար մենք ունենք պրոֆեսիոնալ մարզիչներ, ովքեր այլ երկրներում նույնպես արժանացել են բարձր գնահատականների. «Մենք ունենք մարզիչ, ով ԱՄՆ լավագույն մարզիչներից է, մենք ունենք մասնագետներ, ովքեր Ռուսաստանում շատ բարձր որակավորում ունեն: Այսօր էլ մրցավարական հանձնաժողովում նստածներից մի քանիսն ուղղակի շատ բարձր կարգի մրցավարներ են: Այսքանից հետո, նաև ունենալով այսպիսի սահադաշտ, մենք ուղղակի պարտավոր ենք կատարել հաջորդ քայլը ու գնալ առաջ՝ դեպի բարձր արդյունքներ»:
Նշենք, որ այս տարի գեղասահքի առաջնությանը տարբեր տարիքային խմբերում լավագույնի կոչմանն արժանանալու համար իրենց ուժերն են փորձել 90 մարզիկներ:
Տղամարդկանց մենասահքի չեմպիոն է դարձել մրցաձևի միակ մասնակից Սլավիկ Հայրապետյանը: Մեծահասակների կանանց պայքարում հաղթող է դարձել Վալերիա Սիդորովան, ով մրցաձևում ևս մրցակիցներ չուներ: Նույն պատկերն էր նաև պարային զույգերում: Հաղթել է Վիկտորիա Ազրոյան-Արթուր Գրուզդև զույգը: Երիտասարդների պայքարում առաջին տեղի մրցանակը ստացել է մենասահորդ Սեմյոն Դանիելյանցը, իսկ զույգերից՝ Ալիսա Կորնևա-Էդվարդ Տեր-Ղազարյան պարային զույգը:
Պատանի աղջիկների պայքարում առաջին տեղին է արժանացել Նարե Խաչատրյանը, իսկ երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Էլեն Ղազարյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան